Biti glavni urednik lifestyle medija u Hrvatskoj više od deset godina zaista osigurava zavidno iskustvo. Nema s čime se nisam susreo u tih deset godina! Pisanje lifestyle tekstova, vođenje tjednih kolegija, rasprave o temama ili pak sati izgubljeni na traženje nečega što je neka slavna osoba odjenula, pogotovo kada vam ta ista slavna osoba ne želi reći što nosi, a vi znate da je to super i da će to osigurati dobar sadržaj za čitatelje te da će se čitatelji s time poistovjetiti.
Možda će vas iznenaditi, ali slavne osobe ponekada skrivaju informacije o tome što nose ili posjeduju kao zmija noge. Ne pretjerujem, čak i onda kada je riječ o najobičnijoj Zari. Koliko puta sam se samo zapitao:“Pa to je fantastičan komad, zar je sramota to što je iz Zare?”. Taj fenomen mi nikada neće biti jasan.
Ali svim tim izbjegavanjima odgovora, skrivanjima istine da bi tekst na kraju bez tih informacija bio lijep, ali nepotpun je došao kraj. Kraj koji se zove Samsung Galaxy Z Fold5. Kad kažem kraj, zbilja to i mislim jer najnovije ažuriranje softwarea osiguralo je toliko genijalnu značajku da mi u lifestyleu više ne moramo čak ni podignuti slušalicu i nekoga nazvati. Zvučni nevjerojatno, ali odgovor je doslovno udaljen dva klika na zaslonu ovog pametnog uređaja.
Bit ću slobodan dati primjer iz prakse, da vam približim situaciju. Nedavno je jedna naša velika zvijezda nosila genijalnu haljinu na jednom društvenom događanju. Naravno, kolegica koja prati modu ju je odmah uočila i pretpostavila da je riječ o haljini jednog poznatog high-street brenda, ali za svaki slučaj dogovorili smo se da ću je nazvati tu poznatu osobu i provjeriti informaciju. Kolegica, kao i uvijek do sada, ima sve informacije u malom prstu i, iako je bilo vrlo vjerojatno da je riječ o tom brendu, uvijek je bolje sve provjeriti. Nazvao sam našu zvijezdu i pitao je što je nosila.
Odmah me uputila na svog stilista. On mi je doduše rekao odakle je haljina, ali je želio da se to ne spominje u tekstu, to mu je bilo cringe. I dalje mi nije jasno zbog čega bi to bilo cringe budući da čitatelji to jako vole… I onda se možemo vratiti na početak kada postavljam pitanje: “Zar je sramota to što je iz Zare?”.
Kako mi vrag nije dao mira, odmah sam otvorio Samsung Galaxy Z Fold5 i prepustio se čarima najnovijeg AI ažuriranja te u sekundi otkrio o čemu je riječ. Doslovno u sekundi.
Mi u lifestyleu često imamo problem s time gdje i kako se nama drage javne osobe fotografiraju i što je u njihovoj pozadini. Vjerojatno će vas iznenaditi, ali iza njih često budu čudesa – od kanti za smeće, slomljenih detalja do dijelova toaleta. I tu u pomoć skače novi AI pomoćnik jer najnovije ažuriranje Samsung Galaxy Z Fold5 uređaja nudi da obrišete tj. sa slike maknete ludosti koje se mogu pronaći iza naših zvijezda.
Ne samo to, tijekom micanja određenog predmeta, mobitel ‘popegla’ zid u pozadinu koja je do te mjere precizna da vi nikada ne biste rekli da je ondje nešto bilo.
Jasno vam je koliko ovaj alat pomaže nama u lifestyle medijima. Pogotovo kada je riječ o klijentu koji se ne oglašava. Samsung Galaxy Z Fold5 postaje prava produžena ruka svih urednika i sad nam je jasno zbog čega je cijela Hrvatska oduševljena ovim uređajem.
Zimski dani imaju neku posebnu čar, onu koja se ne može opisati samo svjetlucavim lampicama i mirisom cimeta. To je čar trenutaka provedenih s ljudima koje volimo, dok zajedno hodamo i istražujemo skrivene kutke gradova ili jednostavno uživamo u prirodi obasjanoj blagim zimskim suncem.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.