Može li jedan uređaj zamijeniti bilježnicu, knjigu i kino?
Od 20. lipnja do 20. srpnja, Redmi Pad 2 WiFI može se kupiti po promo cijeni od 199 EUR, a svi kupci novog Xiaomi tableta u tom razdoblju, dobit će na poklon i Redmi Smart Pen, olovku za tablet.
Xiaomi Corporation („Xiaomi” ili „Grupa”; oznaka dionice: 1810), tvrtka za potrošačku elektroniku i pametnu proizvodnju, čiji su pametni telefoni i pametni hardver povezani putem Internet of Things („IoT”) platforme, danas je predstavila Redmi Pad 2, „početnu“ razinu tableta osmišljenih kako bi pametni uređaji postali dostupniji širem krugu korisnika. Redmi Pad 2 donosi zaslon visoke rezolucije, snažnu bateriju, moćne performanse, najnoviji Xiaomi HyperOS 2 te pruža impresivno iskustvo svakodnevne zabave.
Živopisna slika i bogat zvuk za svakodnevno uživanje
Serija Redmi Pad 2 dolazi s velikim 11-inčnim 2.5K zaslonom, koji nudi kristalno jasne detalje i živopisne boje za streamanje, pretraživanje interneta i ležerno igranje. S gustoćom piksela od 274 ppi i 90Hz AdaptiveSync osvježavanjem, prikaz ostaje izuzetno gladak čak i u brzim scenama. Uz DC zatamnjenje i TÜV Rheinland certifikate za nisku razinu plavog svjetla (softversko rješenje), bez treperenja i prijateljski prema cirkadijskom ritmu, Redmi Pad 2 serija osigurava udobnost za oči tijekom cijelog dana. Zaslon prati četverostruki zvučni sustav s podrškom za Dolby Atmos® i Hi-Res Audio, za impresivan zvuk kod glazbe, filmova i igara.
Besprijekorna interakcija s Xiaomi HyperOS 2
Pogonjen Xiaomi HyperOS 2, Redmi Pad 2 serija pruža besprijekorno iskustvo povezivosti budući da se iznimno lako integrira sa Xiaomi pametnim telefonima i tabletima. Značajke međusobne povezanosti poput Call sync, Network sync i Shared clipboarda omogućavaju intuitivnije radne procese i veću fleksibilnost između zaslona. Call sync omogućuje primanje telefonskih poziva izravno na tabletu. Kada Wi-Fi nije dostupan, Network sync omogućava brzo spajanje na hotspot vašeg telefona jednim dodirom. Shared clipboard omogućava kopiranje i lijepljenje teksta i slika između telefona i tableta kao da radite na istom uređaju. Zajedno, ove značajke olakšavaju svakodnevne zadatke i povećavaju praktičnost rada na više uređaja.
Pouzdane performanse i mobilnost u elegantnom dizajnu
Opremljen MediaTek Helio G100-Ultra procesorom, Redmi Pad 2 serija pruža snažne performanse i impresivno iskustvo za svakodnevnu zabavu. Baterija kapaciteta 9000 mAh (tipično) omogućuje dugotrajno gledanje sadržaja i manje punjenja. Za one kojima je potrebna povezanost u pokretu, Redmi Pad 2 4G nudi isto zabavno iskustvo uz podršku za dual SIM i dual 4G. Od gledanja emisija tijekom putovanja do uživanja u glazbi ili videima na otvorenom, Redmi Pad 2 4G omogućava pristup sadržaju bez potrebe za Wi-Fi mrežom. Redmi Pad 2 dolazi u elegantnom metalnom unibody kućištu koje pruža sofisticiran i ugodan osjećaj u ruci.
Dodaci za veću svestranost
Serija Redmi Pad 2 podržava ključne dodatke koji povećavaju njezinu funkcionalnost za zabavu i kreativnost. Redmi Smart Pen nudi osvježavanje od 60 Hz i kašnjenje u milisekundama omogućujući precizan unos za pisanje, crtanje i bilježenje. Za aktivaciju je potrebno svega 10 grama sile, pružajući prirodan osjećaj pisanja poput olovke na papiru. Redmi Pad 2 Cover nudi 360° zaštitu, podržava pametno buđenje i uspavljivanje, a njegov podesivi stalak omogućuje stabilno i udobno gledanje bez držanja uređaja.
Cijena i dostupnost
Redmi Pad WiFi 2 dostupan je u sivoj i zelenoj boji, u memorijskoj varijanti od 4 GB+128 GB, po cijeni od 209 EUR, dok je Redmi Pad 2 4G dostupan u sivoj boji i po cijeni od 259 EUR.
Cijene dodatnog accessoriesa poput Covera iznose 14.99 EUR te 49 EUR za Redmi Smart Pen.
Od 20. lipnja do 20. srpnja, Redmi Pad 2 WiFi snižen je s 209 eura na 199 eura, a svi kupci će u tom razdoblju dobiti i poklon – Redmi Smart Pen olovku za tablet.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
Xiaomi je nedavno predstavio svoj najnapredniji robotski usisavač Robot Vacuum 5 Pro, inteligentnog kućnog asistenta koji svakodnevno održavanje doma podiže na razinu potpuno nove sofisticiranosti.
Zimski dani imaju neku posebnu čar, onu koja se ne može opisati samo svjetlucavim lampicama i mirisom cimeta. To je čar trenutaka provedenih s ljudima koje volimo, dok zajedno hodamo i istražujemo skrivene kutke gradova ili jednostavno uživamo u prirodi obasjanoj blagim zimskim suncem.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.