
Spavaš bolje, plaćaš manje, živiš pametnije: dobrodošli u eru tihe udobnosti
Udobnost na pametan način: Xiaomi lansirao klima uređaj budućnosti koji ćete poželjeti odmah ugraditi.
24 srpnja 2025
Hisense, službeni sponzor FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025., nastavlja donositi vrhunsku tehnologiju u domove diljem svijeta, povezujući inovacije u kućanstvu s najuzbudljivijim trenucima svjetskog sporta.
Ove sezone, osim navijanja za najbolje nogometne klubove, korisnici mogu uživati i u izvanrednim performansama najnovijih Hisense kućanskih uređaja.
U središtu pozornosti je model kombiniranog hladnjaka sa zamrzivačem RT641N4WFE1 – uređaj koji spaja praktičnost, učinkovitost i eleganciju, a dizajniran je kako bi odgovorio na sve potrebe modernog kućanstva.
Hisense RT641N4WFE1 hladnjak donosi niz naprednih funkcionalnosti koje osiguravaju optimalnu pohranu namirnica uz maksimalnu energetsku učinkovitost (energetski razred E). S ukupnim kapacitetom od 466 litara, ovaj model nudi dovoljno prostora i za najveće obiteljske potrebe. Zahvaljujući Multi Air Flow sustavu, svježina i temperatura ravnomjerno su raspoređene u svim dijelovima hladnjaka, dok Total No Frost tehnologija eliminira potrebu za ručnim odmrzavanjem.
Tu su i korisne značajke poput Super Cool i Super Freeze funkcija za brzo hlađenje i zamrzavanje, kao i LED zaslon s elegantnim kontrolama na vratima, koji dodatno pridonosi suvremenom dojmu. S kromiranim držačem za boce, pregradama s kaljenim staklom i elegantnim inox dizajnom, ovaj hladnjak bez napora podiže estetiku svake kuhinje.
Kao što je već istaknuto u prethodnim PR kampanjama, Hisense hladnjaci iz linije Pureflat Smart pokazuju smjer kojim brend ide – prema sve pametnijim rješenjima. I dok RT641N4WFE1 nije pametni hladnjak u užem smislu, koristi istu filozofiju funkcionalnosti, intuitivne upotrebe i prilagodbe korisniku. Model je dizajniran tako da omogući jednostavnu organizaciju, optimalno hlađenje i dugotrajnu svježinu – bez kompromisa.
Hisense već dugi niz godina aktivno sudjeluje u najvećim sportskim događajima, a sponzorstvo FIFA Club World Cup™ 2025. predstavlja nastavak strateškog pozicioniranja brenda na globalnoj razini. Upravo zahvaljujući toj vidljivosti i povjerenju, sve više potrošača prepoznaje Hisense kao pouzdanog tehnološkog partnera – bilo da se radi o pametnim televizorima ili naprednim kućanskim aparatima.
Kako bi proslavio vrhunsku tehnologiju i strast za sportom, Hisense pokreće posebnu promociju: uz kupnju odabranih modela hladnjaka – uključujući i RT641N4WFE1 – i registraciju na službenoj stranici, kupci ostvaruju pravo na vrijedan poklon: Hisense TV 32A49N ili mikrovalnu pećnicu H20MOBSD1H, ovisno o kupljenom modelu. Detalji promocije dostupni su na službenim Hisense kanalima.
Kad se emocija prelije preko mikrofona, a sjećanja odjeknu među kamenim zidovima.
26 srpnja 2025
Glumica Katherine Heigl prisjetila se bolnih komentara o izgledu koje je slušala kao tinejdžerica i otkrila kako to utječe na odgoj njezinih kćeri.
25 srpnja 2025
Glumica Rebecca De Mornay prisjetila se zajedničkih početaka s Tomom Cruiseom i otkrila što misli o njegovoj karijeri više od 40 godina kasnije.
25 srpnja 2025
Kelly Osbourne oprostila se od oca Ozzyja emotivnom porukom i podsjetnikom na zajedničku pjesmu.
25 srpnja 2025
U svijetu u kojem se modni statementi ne govore – nego žive – Marko Grubnić ponovno je dokazao zašto s pravom nosi titulu jednog od najstiliziranijih muškaraca domaće scene. Na nedavnom večernjem izlasku u ambijentu okupanom neonskim svjetlima, Marko je zablistao u besprijekornom bijelom odijelu koje je, iako minimalističko, bilo sve samo ne dosadno. No, prava zvijezda ovog looka bila je – ogrlica. Ali ne bilo kakva. Riječ je o ekskluzivnoj long necklace - Metal & lambskin, gold & black ogrlici modne kuće Chanel, modnom trofeju za kojim uzdišu sve fashionistice – i to s dobrim razlogom.
25 srpnja 2025