Amerikanci masovno prelaze na aplikaciju RedNote uoči moguće zabrane TikToka u svojoj državi. Poznata u Kini kao Xiaohongshu (u prijevodu s mandarinskog “mala crvena knjiga“), RedNote je u ponedjeljak postala najpreuzimanija besplatna aplikacija na Apple App Storeu — šest dana prije nego što bi zabrana TikToka u Sjedinjenim Državama mogla stupiti na snagu.
RedNote nudi kombinaciju kratkih videozapisa i elemenata sličnih Pinterestu, pružajući korisnicima mješavinu videozapisa i opcija prijenosa uživo, izvijestio je Newsweek.
Nova mreža RedNote postaje sve popularnija što se više približava rok za zabranu TikToka
Aplikacija, osnovana 2013. godine, također omogućuje korisnicima dijeljenje sadržaja o načinu života i recenzije proizvoda. Novi korisnici RedNotea sami sebe nazivaju “TikTok izbjeglicama” i često se referiraju na aplikaciju kao “kinesku verziju Instagrama,” izvještava Wired.
RedNote je stekao veliku popularnost tijekom pandemije COVID-a, posebno među ženama, koje čine 79 % od njegovih 300 milijuna mjesečnih korisnika, navodi New York Post.
U petak, 10. siječnja, američki Vrhovni sud saslušao je argumente o tome treba li intervenirati i privremeno zaustaviti mjeru, za koju TikTok tvrdi da predstavlja kršenje slobode govora za njegove desetke milijuna američkih korisnika.
Zabrana TikToka doći će dan prije Trumpove inauguracije
Prema ABC Newsu, CNN-u i The New York Timesu, većina sudaca sklona je presuditi protiv TikToka i ne smatraju da zakon stvara neustavnu prepreku slobodi govora, budući da TikTok njegovi kineski vlasnici mogu jednostavno prodati.
The Times je izvijestio da se presuda očekuje uskoro, s obzirom na rok koji istječe u nedjelju, 19. siječnja, dan prije inauguracije Donalda Trumpa.
TikTokeri u Americi traže druge opcije. Tako je korisnica allieusyaps napisala: “Gledajte, možda neću imati posao sljedeći tjedan, ali naučit ćemo mandarinski, dušo!”.
Ljeto i film – savršena kombinacija za sve koji vole tople večeri, šetnje pod zvijezdama i nezaboravne trenutke s dragim ljudima. Gledanje filmova na otvorenom već je samo po sebi posebno iskustvo, a Hrvatska nudi čitav niz spektakularnih lokacija koje tome daju dodatnu čar – od povijesnih arena do obalnih terasa.
Od 20. lipnja do 20. srpnja, Redmi Pad 2 WiFI može se kupiti po promo cijeni od 199 EUR, a svi kupci novog Xiaomi tableta u tom razdoblju, dobit će na poklon i Redmi Smart Pen, olovku za tablet.
Xiaomi Corporation, tvrtka za potrošačku elektroniku i pametnu proizvodnju, čije je poslovanje usmjereno na pametne telefone i pametne uređaje povezane putem platforme Interneta stvari (IoT), jučer je u Pekingu na službenom događanju koji je nazvan „Novi početak“ predstavila Xiaomi XRING O1 3nm SoC, Xiaomi XRING T1 4G SoC za pametne satove, Xiaomi 15S Pro, Xiaomi Pad 7 Ultra, kao i niz inovativnih AIoT proizvoda.
Xiaomi EV jučer je u Pekingu predstavio svoj prvi SUV, Xiaomi YU7, naziv izveden iz kineskog izraza "御风而行" koji simbolizira "krila vjetra". Pozicioniran kao luksuzni SUV visokih performansi, Xiaomi YU7 cilja na neovisne, samouvjerene i dinamične pojedince. a
U svijetu koji sve češće traži smisao ispod površine, Lexus je ovog proljeća pružio odgovor - tih, promišljen i besprijekorno elegantan. U prostoru Holographik Spacea u Zagrebu, gdje se beton susreće s drvom, a svjetlo igra u službi mira, održan je Luxe & Bloom, ekskluzivni proljetni događaj koji nije samo proslavio dolazak novog godišnjeg doba, već i duh Japana, onako kako ga Lexus razumije - kroz estetiku tišine, pažnje i savršenog balansa.
Već dugo tražim TWS slušalice koje bi zadovoljile moje pomalo izbirljive audio kriterije. Tražim nešto više od prosjeka – ne samo dobar zvuk, već i doživljaj. E pa, nakon dva tjedna intenzivnog korištenja Xiaomi Buds 5 Pro, mogu reći da sam napokon pronašao ono što sam tražio.
Kad sam krenuo istraživati novu Xiaomi 15 seriju, iskreno, najviše su me zanimali telefoni. Ali onda sam, gotovo usput, naletio na – tablete. I ne bilo kakve, već Xiaomi Pad 7 Pro i Xiaomi Pad 7. Priznajem, u tom trenu nisam ni znao koliko će mi zapravo promijeniti svakodnevicu. Ono što me stvarno osvojilo kod ove serije je to što nije napravljena samo za “tech znalce” ili hardcore poslovnjake. Jasno se vidi da su kod dizajna razmišljali o svima – i o onima koji uređaj koriste za posao, ali i o onima koji ga žele za gušt, opuštanje, filmove, crtiće, skiciranje, surfanje...
Sjećate li se onih vremena kad je televizor bio u središtu obiteljskih druženja, mjesto gdje su se svi okupljali, smijali i razgovarali? Onaj veliki crni uređaj u kutu sobe, gdje je svaki trenutak proveden uz obitelj bio poseban.