U pokušaju da unese više osobnosti u korisničke profile, Tinder bi mogao izgledati malo više kao konkurentska aplikacija Hinge. Jedna od novih značajki su upiti profila koji služe kao pokretači razgovora. Hinge je inače prepoznatljiv po ovoj značajki. Prema Tinderovom priopćenju za tisak, najpopularniji upiti profila na globalnoj razini su “Ključ mog srca je…”; “Prva stavka na mojoj bucket listi je…”; i “Dvije istine i laž“.
Direktor tvrdi: Ovo nije Tinder od prije 10 godina
Tinder također uvodi osnovne informacijske oznake tako da možete jednostavno prenijeti informacije poput posjedovanja kućnih ljubimaca ili navika u pijenju. Ovo će aplikaciju učiniti sličnijom Hingeu i Bumbleu, koji već duže vrijeme imaju ove oznake.
„Ovo nije Tinder od prije 10 godina. Novi paket značajki proizlazi iz rastuće potrebe za autentičnošću, dubinom i željom za vezama koje nadilaze površinu“, napisao je Tinderov glavni proizvodni direktor Mark Van Ryswyk u priopćenju za javnost. “S ovim novim profilom i značajkama otkrivanja, nikada nije bilo tako lako i zabavno dijeliti ono što vas čini jedinstvenim“, nastavio je Van Ryswyk.
Postoje i neke originalne nove značajke. Jedna je profilni kviz, gdje možete podijeliti preferencije i interese na svom profilu s potencijalnim podudaranjima kako biste vidjeli koliko ste kompatibilni. Tinder je također ažurirao svoje korisničko sučelje (UI) kako bi dao svjež izgled aplikaciji i dodao Dark Mode za kasnonoćno korištenje.
Tinder je i nadogradio sustav prijava
Konačno, aplikacija je nadogradila sustav prijavljivanja. Korisnici su uvijek mogli prijaviti profile, ali sada mogu prijaviti određene elemente profila ako ih smatraju uvredljivima.
“Znamo da nova generacija korisnika daje prednost kvalitetama temeljenim na vrijednostima kao što su poštovanje (78 posto) i otvorenost (61 posto) u odnosu na izgled (56 posto)“, rekao je Van Ryswyk, pozivajući se na podatke iz Tinderovog nedavnog izvješća Future of Dating. “Stalo im je do autentičnih veza stvorenih kroz zajedničke interese i zajedničke ciljeve i nemaju vremena za ‘igranje’ poput prethodnih generacija. Oni žele prikazati svoje istinsko autentično ja i očekuju isto zauzvrat.”
Mnogi današnju korporativnu kulturu nazivaju hustle kulturom, onom koja promovira konstantan rad kako bismo ostvarili svoje poslovne ciljeve i bili uspješni.
Premijera u Istanbulu: glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl prvi put javno predstavlja novu Fronteru. Tajna je otkrivena: nova Frontera sa sedam sjedala dolazi u budućnosti.
U Martićevoj ulici u Zagrebu predstavljen je novi LBX, kompaktni crossover poznatog japanskog proizvođača luksuznih automobila Lexus. Od privlačnih, suvremenih linija "Resolute Look" eksterijera automobila do dizajna, udobnosti i uređenja interijera, LBX prenosi kvalitetu "klasa iznad" - onu kakvu biste očekivali od većeg, skupljeg modela višeg segmenta.
Omiljeni pametni prijenosni projektor gejmera i svjetskih putnika upravo je postao još bolji uz verziju Freestyle 2. generacije čije nevjerojatno šarolike postavke osiguravaju uživanje u omiljenoj video igri, filmu ili seriji bilo kad i bilo gdje. Opcija prikazivanja sadržaja u vrhunskoj rezoluciji ne samo na zid, nego i na strop ili pod samo je jedan od razloga zbog kojeg je ovaj pametni projektor najzabavniji uređaj u svojoj kategoriji!
Motovun, jedan od najljepših gradića u Istri, ugostio je najvažnije lifestyle urednike i novinare za potrebe domaće premijere trenutno najjačeg pametnog telefona na svijetu - XIAOMI 14 Ultra modela.