Proljetni zen: Kako je Lexus pretvorio luksuz u doživljaj
U svijetu koji sve češće traži smisao ispod površine, Lexus je ovog proljeća pružio odgovor - tih, promišljen i besprijekorno elegantan. U prostoru Holographik Spacea u Zagrebu, gdje se beton susreće s drvom, a svjetlo igra u službi mira, održan je Luxe & Bloom, ekskluzivni proljetni događaj koji nije samo proslavio dolazak novog godišnjeg doba, već i duh Japana, onako kako ga Lexus razumije - kroz estetiku tišine, pažnje i savršenog balansa.
Na prvi pogled, sve je bilo nenametljivo. No baš u toj suzdržanosti skrivala se raskoš — od minimalističkog uređenja prostora do pažljivo odabranih aktivnosti koje su gostima ponudile više od vizualnog dojma. Radionica ikebane, predvođena Boškom Bahtijarević, transformirala je cvjetno aranžiranje u meditativnu praksu. U tišini stvaranja vlastite Moribane, među granama trešnje i cvjetovima krizantema, uzvanici su otkrivali ljepotu forme i praznine, važnost prostora između elemenata — princip koji Lexus dosljedno primjenjuje u svom dizajnu.
No prava čarolija događanja odvijala se tamo gdje se najmanje žurilo — za čajnim stolom. Certificirani sommelier čaja Davor Kalvi vodio je prisutne kroz filozofiju japanskog čajnog rituala, gdje je svaka kap proljetnog gyokuroa bila oda prisutnosti, a svaka pauza između gutljaja — poziv na povratak sebi. U vremenu koje sve mjeri brzinom, Lexus je podsjetio da luksuz počinje kada si dopustimo usporiti.
Naravno, nije izostao ni onaj prepoznatljivi Lexusov potpis — tehnologija u službi čovjeka. Ekskluzivne testne vožnje Lexusovih modela bile su tiha kulminacija događaja: trenutak u kojem filozofija brenda oživljava kroz preciznost volana, tišinu kabine i intuitivnu simbiozu s vozačem. U automobilu koji ne nameće snagu, već je pretače u lakoću, luksuz poprima novo značenje — ono unutarnje.
Luxe & Bloom tako je bio više od lifestyle susreta. Bio je kontemplacija. Poveznica između misli i pokreta, dizajna i osjećaja, čovjeka i prostora. Bio je podsjetnik da luksuz nije samo što posjedujemo, već kako živimo. I da, baš poput pravog proljeća, ono najbolje često dolazi — tiho.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
Xiaomi je nedavno predstavio svoj najnapredniji robotski usisavač Robot Vacuum 5 Pro, inteligentnog kućnog asistenta koji svakodnevno održavanje doma podiže na razinu potpuno nove sofisticiranosti.
Zimski dani imaju neku posebnu čar, onu koja se ne može opisati samo svjetlucavim lampicama i mirisom cimeta. To je čar trenutaka provedenih s ljudima koje volimo, dok zajedno hodamo i istražujemo skrivene kutke gradova ili jednostavno uživamo u prirodi obasjanoj blagim zimskim suncem.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.