Princeza Peach jedan je od najomiljenijih likova iz franšize Super Mario Bros., koja je nakon megauspješnoga filma ranije ove godine ponovno u fokusu javnosti.
Princeza Peach sljedeće godine dobiva svoju igricu
Među njima je i nova solo igra princeze Peach, koja dolazi gotovo 20 godina nakon izlaska zadnje, Super Princess Peach, koja je izašla za Nintendo DS 2005. godine.
Nintendo još nije otkrio naslov igre ili bilo kakve dodatne detalje u vezi s njom, pa tako niti je li u pitanju nastavak stare igre.
U kratkom teaser traileru, princeza Peach je prikazana kako se bori s neprijateljima dok putuje mračnim gradom, a njezino odredište je osušeno stablo trešnje na kojem mora upotrijebiti svoju magiju kako bi procvjetalo.
Ubrzo nakon toga, odlazi na platformu koja je prenosi na pozornicu, gdje počinje prolaziti kroz transformaciju koja podsjeća na legendarnu seriju Mjesečeva ratnica (Sailor Moon).
Fanove je razveselilo to što se princeza Peach vraća u solo naslovu
Ova je objava oduševila brojne fanove legendarne franšize video igrica.
Tako jedan fan piše: „Danas je moja kći otkrila što znači teaser trailer. Tako je uzbuđena i želi saznati više“.
„Bez teksta sam; ovo je za mene krajnje neočekivano zadovoljstvo i najbolja najava s Directa!“, napisala je oduševljena obožavateljica. „Ovo izgleda odlično, jedva čekam vidjeti još“, rekao je treći fan.
Vijest da dolazi nova igrica o princezi Peach oduševila je fanove.FOTO: Twitter/NintendoAmerica
„Izgleda odlično, pogotovo nakon što sam nedavno pogledao Super Mario Movie“, napisao je četvrti.
Mnogi ljudi pišu kako ih je ova objava vratila u djetinjstvo kada su uživali igrajući Super Princess Peach.
Princeza Peach smatra se jednim od najpoznatijih ženskih likova u povijesti video-igara, a službeno je priznata kao ženski lik koji se pojavio u najvećem broju različitih igrica.
Dio je franšize Super Mario još od njezina samoga početka, igrice Super Mario Bros. iz 1985. U većini igrica nalazi se u ulozi „dame u nevolji“ koju protagonist mora spasiti, ali u mnogima je napredovala do statusa glavnoga lika.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Neki još uvijek odbijaju prihvatiti, ali jesenske obaveze vratile su nas u užurbanu dnevnu rutinu! S prvim danima kalendarske jeseni ubrzali smo tempo, a uz novog pametnog pomoćnika poput najtanjeg preklopnog telefona na tržištu, HONOR Magic V5, multitasking i praćenje natrpanog dnevnog rasporeda znatno je lakše. Pokretan umjetnom inteligencijom i Googleovim asistentom Gemini, ovaj pametni telefon već je omiljeni gadget mnogima, pa tako i svestranoj Minei.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.