Nova promjena: Politički oglasi na Twitteru se vraćaju
X društvena mreža, nekad poznata kao Twitter, otkako je u vlasništvu Elona Muska, svako malo uvodi neke promjene pokušaavajući zadržati korisnike. Sada su to politički oglasi.
X Elona Muska, društvena mreža nekad poznata kao Twitter, ponovno će početi prihvaćati političko oglašavanje nakon gotovo četverogodišnje zabrane – uz neka upozorenja.
Politički oglasi na Twitteru bili su zabranjeni četiri godine
U postu na blogu u utorak, iz X-a su rekli: “Nadovezujući se na našu predanost slobodnom izražavanju, dopustit ćemo političko oglašavanje,” počevši od SAD-a.
Odluka poništava prethodnu Twitterovu zabranu svih političkih oglasa, koja datira iz listopada 2019. U to vrijeme, tadašnji glavni izvršni direktor Jack Dorsey objasnio je odluku o zabrani političkog oglašavanja na globalnoj razini riječima: “Vjerujemo da se doseg političke poruke treba zaraditi, a ne kupiti”.
Musk je prošle godine kupio Twitter, a izgubio je gotovo pola vrijednosti.FOTO: Profimedia
Prema X-ovom postu na blogu u utorak, tvrtka će “nastaviti primjenjivati posebne politike za plaćene promotivne političke objave. To će uključivati zabranu promicanja lažnog ili obmanjujućeg sadržaja, uključujući lažne ili obmanjujuće informacije namijenjene potkopavanju povjerenja javnosti u izbore, dok se nastoji očuvati slobodan i otvoren politički diskurs.”
Osim toga, rekla je tvrtka, osigurat će “globalni centar za transparentnost oglašavanja” koji će svakome omogućiti pregled političkih postova koji se promoviraju na X-u i implementirati “robusne procese provjere kako bi se osiguralo da se samo prihvatljive skupine i kampanje mogu oglašavati.”
Politički oglasi na Twitteru morat će poštovati pravila
X, koji je Musk preimenovao prošlog mjeseca nakon što je kupio Twitter za 44 milijarde dolara u listopadu 2022., doživio je pad prodaje oglasa za oko 50% od kako ga je preuzeo tehnološki mogul. “Još uvijek poslujemo u minusu, zbog približno 50% pada prihoda od oglašavanja i velikog duga”,objavio je Musk 15. srpnja.
Tvrtka je u postu na blogu 29. kolovoza rekla da proširuje svoje timove za sigurnost i izbore “kako bi se usredotočili na borbu protiv manipulacije, otkrivanje neautentičnih računa i pomno praćenje platforme za pojavu prijetnji“.
Twitter je prošli mjesec promijenio ime u X.FOTO: Profimedia
Konkretno tijekom izbora, X je rekao da održava svoju Politiku građanskog integriteta, koja zabranjuje manipulaciju ili uplitanje u izbore i druge građanske procese. Tvrtka ažurira politiku kako bi “osigurala postizanje ravnoteže između borbe s najštetnijim vrstama sadržaja – onih koji bi mogli zastrašiti ili prevariti ljude da se odreknu svog prava na sudjelovanje u građanskom procesu – i ne cenzuriranja političke rasprave“. To će biti u skladu s X-ovom ažuriranom filozofijom provedbe, nazvanom “Sloboda govora, a ne doseg“, koja ima za cilj ograničiti vidljivost objava koje krše pravila (umjesto njihovog uklanjanja).
Prema X-u, dodat će “javno vidljive oznake” objavama za koje je identificirano da potencijalno krše Politiku građanskog integriteta, dajući korisnicima do znanja “kada je njihov doseg ograničen“.
Zimski dani imaju neku posebnu čar, onu koja se ne može opisati samo svjetlucavim lampicama i mirisom cimeta. To je čar trenutaka provedenih s ljudima koje volimo, dok zajedno hodamo i istražujemo skrivene kutke gradova ili jednostavno uživamo u prirodi obasjanoj blagim zimskim suncem.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.