HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Ovo partnerstvo spaja Marka kao umjetnika čija glazba donosi svježinu suvremenog zvuka s osvrtom na glazbenu prošlost i inovativni duh Renaulta koji kroz sadašnje i buduće modele oživljava svoje legendarne ikone dajući im najsuvremenija i tehnološki najnaprednija obilježja.

Marko Tolja je hrvatska glazbena senzacija, priznat po iznimnom talentu i karizmatičnoj prisutnosti na pozornici. S karijerom dugom više od 15 godina, Marko je osvojio srca raznolikih ljubitelja glazbe, a njegove pjesme odišu energijom, ritmom i emotivnim nabojem. Na isti način Renaultovi modeli, čiji senzualni dizajn, humana tehnologija u potpunosti posvećena dobrobiti i udobnosti putnika nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.

Markov jedinstven spoj suvremene pop glazbe i nostalgičnog obnavljanja ikona prošlosti savršeno odražava Renaultovu predanost spajanju modernosti s dubokim poštovanjem prema naslijeđu.

Kao brand ambasador marke Renault, Marko Tolja će aktivno promovirati Renaultove vrijednosti kroz promociju novog Australa, ističući njegove impresivne performanse, suvremeni dizajn i ekološke karakteristike, dok će kroz različite marketinške kampanje, sudjelovanje na društvenim mrežama i nastupe uživo, Marko predstaviti Renaultovu predanost održivosti i naprednoj tehnologiji.

Partnerstvom s Markom Toljom, Renault želi dodatno ojačati svoju brand poziciju u Hrvatskoj, povezujući se s talentiranim umjetnikom koji utjelovljuje isti duh inovacije i strasti, istraživanje granica i stvaranje nezaboravnih iskustava.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025