Damir Kedžo, Natalie Balmix, Edina Pršić Babić i Dubravka Švegar prvi su otkrili čari trenutno najtraženijeg automobila u Hrvatskoj
U Martićevoj ulici u Zagrebu predstavljen je novi LBX, kompaktni crossover poznatog japanskog proizvođača luksuznih automobila Lexus. Od privlačnih, suvremenih linija "Resolute Look" eksterijera automobila do dizajna, udobnosti i uređenja interijera, LBX prenosi kvalitetu "klasa iznad" - onu kakvu biste očekivali od većeg, skupljeg modela višeg segmenta.
Kako su organizatori i bili najavili, predstavljanje je bilo daleko od uobičajenog već se sve pretvorilo u jedan zaista ugodan dan prepun zanimljivih sadržaja. Sam je automobil privukao veliku pozornost svojim elegantnim dizajnom i tehnološkim novitetima po kojima je Lexus i inače poznat. Zainteresirani su mogli na licu mjesta testirati automobil, a sudeći po dojmovima koje su iznijeli nakon vožnje, LBX bi mogao postati pravi hit među vozačicama i vozačima.
Na događanju se okupilo mnoštvo ljudi među kojima je bilo i poznatih osoba iz svijeta zabave, javnog života, biznisa i medija poput pjevača Damira Kedže i Natalie Balmix, voditeljice Edine Pršić Babić, influencerice Dubravke Švegar i brojnih drugih. Svi su oni iskoristili prigodu da prošeću po lijepom vremenu i popiju kavu s prijateljima, ali i da usput dožive nešto novo. Oduševila ih je Boška Bahtijarević iz concept store Tvoje koja im demonstrirala kako se aranžira cvijeće na japanski kenzan način.
Slikar Hrvoje Majer bio je apsolutni hit na događanju. Potaknuo je goste da svoju svakodnevicu ožive bojama i u svojoj radionici strpljivo objašnjavao kako se uz izbor pravih boja jednostavnim potezima ravnala može kreirati čista umjetnost. Katarina Vrenc pripremila je izniman japanski cheesecake s jagodama, dok je Program Bar bio zadužen za osvježenje s japanskim yuzu koktelom. Lexus LBX tako je običnu subotu u kvartu pretvorio u zaista poseban dan.
LBX model čini luksuz osobnim pa samim time nudi mogućnost personaliziranja vozila vašim potrebama. Kako biste osjetili ugođaj koji ovaj automobil pruža, javite se u Lexus centar Zagreb i naručite na testnu vožnju. Vožnja LBX-om će zasigurno vaš dan učiniti posebnim.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
Xiaomi je nedavno predstavio svoj najnapredniji robotski usisavač Robot Vacuum 5 Pro, inteligentnog kućnog asistenta koji svakodnevno održavanje doma podiže na razinu potpuno nove sofisticiranosti.
Zimski dani imaju neku posebnu čar, onu koja se ne može opisati samo svjetlucavim lampicama i mirisom cimeta. To je čar trenutaka provedenih s ljudima koje volimo, dok zajedno hodamo i istražujemo skrivene kutke gradova ili jednostavno uživamo u prirodi obasjanoj blagim zimskim suncem.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.