HONOR 200 Pro: Pametni mobitel s kojim ćete imati najbolje portretne fotografije ovoga ljeta, i to studijske kvalitete
HONOR udružio snage sa svjetski poznatim fotografom Rankinom, čiji portreti krase naslovnice Voguea i zidove MoMA-e, u ultimativnom fotografskom partnerstvu - spoju pametnog telefona koji je Umjetnik za portrete i Umjetnika za portrete glavom i bradom.
Portret je mnogo više od same fotografije! Kroz objektiv fotoaparata, lica postaju platna na kojima se ispisuju emocije, priče i sjećanja, a svaki portret otkriva nešto jedinstveno o osobi ispred kamere – njihov karakter, specifičan osjećaj ili trenutak u vremenu. Korištenjem svjetla, sjene i kompozicije, fotografi stvaraju slike koje prenose duboke i često skrivene aspekte ljudske prirode. No, odsad za to nije nužan isključivo profesionalni fotoaparat. Vrhunske portrete i selfije moguće je snimiti s najnovijim HONOR 200 Pro pametnim telefonom koji omogućuje fotografije studijske kvalitete.
HONOR 200 Pro svojim moćnim sustavom za portrete na osnovi umjetne inteligencije svima omogućuje jednostavno snimanje izvanrednih portreta. Vrhunski portret ili selfie tako više nisu privilegija isključivo profesionalnog fotoaparata i studijskih uvjeta, već mogućnost svakog korisnika ovog pametnog telefona.
Kako je to moguće? HONOR 200 Pro dolazi s trostrukom portretnom kamerom koja omogućuje izoštravanje detalja, uz postizanje zahtjevne zamućenosti pozadine, odnosno bokeh efekta. Kombinacija širokokutne, telefoto i dubinske kamere pruža korisnicima fleksibilnost i kreativnu slobodu prilikom snimanja. Bez obzira snimaju li se portreti iz blizine ili udaljene scene, ova kamera osigurava izvrsne rezultate – jasne i izoštrene detalje uz pozadinsku zamućenost.
Sve tajne portretne fotografije pariškog studija Harcourt
Ovo je posebna, vrhunska značajka svih pametnih telefona najnovije HONOR 200 serije i označava revoluciju u svijetu mobilne fotografije zahvaljujući AI sustavu za portrete. Razvijen u suradnji sa studijem Harcourt, ovaj sustav korisnicima pruža mogućnost bilježenja najdragocjenijih trenutaka s nevjerojatnom jasnoćom i stilom. Studio Harcourt, poznat po svojim vrhunskim portretima legendi poput Salvadora Dalia, Karla Lagerfelda, Rogera Federera i jordanske kraljice Ranie, surađivao je s HONOR-om na razvoju AI sustava za portrete te koristi sofisticirane algoritme za prepoznavanje lica i optimizaciju svjetla, čime se postiže profesionalna kvaliteta fotografija.
Osim suradnje sa Studijem Harcourt, globalni tehnološki brend HONOR udružio se i s čuvenim umjetnikom za portrete, fotografom Rankinom, čiji portreti krase naslovnice Voguea i zidove MoMA-e, kako bi zajednički promovirali sve napredne fotografske mogućnosti koje pametni telefon HONOR 200 Pro nudi svojim korisnicima.
„Ova mini čuda revolucionizirala su fotografiju i učinila je pristupačnijom, spontanijom i kreativnijom ngo ikad prije. S ovim pametnim telefonom svaki korisnik sada s lakoćom može isprobati nove kutove snimanja, igru svjetla i sjene, jer ono što HONOR 200 Pro nudi je revolucionarno“, izjavio je Rankin, oduševljen mogućnostima koje nudi HONOR 200 Pro, a koji osobno sudjeluje i u HONOR aktivaciji na društvenim mrežama.
Svi korisnici, neovisno koji pametni telefon koriste, mogu pokazati svoje umijeće u fotografiranju portreta, sudjelovanjem u aktivaciji na HONOR-ovim društvenim mrežama koja traje do 31. srpnja. Potrebno je omiljene portrete podijeliti na društvenim mrežama, uz oznake #ShareYourVibe i #HONOR200, a pobjednički portreti, koje će osobno birati Rankin, bit će izloženi u jednom europskom gradu krajem kolovoza – uz njegovu. Više informacija o aktivaciji dostupno je na službenoj HONOR web stranici.
Dostupnost
Cjelokupna HONOR 200 serija dostupna je kod HONOR prodajnih partnera. HONOR 200 Pro dostupan je u dvije boje – crnoj i mjesečevo bijeloj, po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 799 €, HONOR 200 dostupan je u smaragdno zelenoj i crnoj boji po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 649 €. HONOR 200 Lite je dostupan u ponoćno crnoj i tirkiznoj boji, po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 329 €.
Za više informacija posjetite HONOR online na: honor.com/hr
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
Xiaomi je nedavno predstavio svoj najnapredniji robotski usisavač Robot Vacuum 5 Pro, inteligentnog kućnog asistenta koji svakodnevno održavanje doma podiže na razinu potpuno nove sofisticiranosti.
Zimski dani imaju neku posebnu čar, onu koja se ne može opisati samo svjetlucavim lampicama i mirisom cimeta. To je čar trenutaka provedenih s ljudima koje volimo, dok zajedno hodamo i istražujemo skrivene kutke gradova ili jednostavno uživamo u prirodi obasjanoj blagim zimskim suncem.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.