U ovoj revolucionarnoj eri, televizor više nije samo prozor u svijet medija, već postaje interaktivan spoj zabave i informacija uz kojeg korisnici mogu zakoračiti u svijet beskrajnih mogućnosti i stvarati personalizirane doživljaje. Televizor hrabrim koracima pomjera granice poznatog i otvara vrata ka beskrajnim funkcionalnim mogućnostima pa sada postaje inspiracija, kreativni alat i središnje mjesto za inovacije, a doživjeti novu eru gledanja televizora na velikom zaslonu znači prepustiti se čaroliji tehnologije koja nije samo bolja, već i sveobuhvatnija jer više nema pasivnog promatranja već postoji mogućnost aktivnog sudjelovanja, istraživanja i stvaranja. Pravo je vrijeme da zaronite u revolucionarno doba gledanja televizora na velikom zaslonu i osjetite moć koju Samsung donosi u vaš dom jer je već 17. godinu zaredom na vodećoj poziciji na globalnom tržištu za televizore prema istraživanju tržišta tvrtke Omdia za 2022. godinu. Ovo postignuće odražava predanost tvrtke stvaranju vrhunskog iskustva gledanja, a linija Neo QLED televizora dodatno je istaknula lidersku ulogu, s prodajom od 9,65 milijuna uređaja prethodne godine.
Sjajna budućnost zaslona
Samsung OLED 4K i QLED 4K televizori doveli su zaslone do savršenstva. Svaki detalj je pažljivo osmišljen, a umjetna inteligencija pruža iznimno zadovoljstvo uživanja u svakom prostoru. Jedinstveno iskustvo gledanja uz Supersize Picture Enchancer omogućit će smanjenje šuma, poboljšanje oštrine i nijansi crne boje za savršenu kvalitetu slike na izrazito velikom zaslonu. Samsung Electronics lider je na globalnom tržištu soundbar zvučnika, s više od 23 milijuna prodanih jedinica u 2022. godini, i devetu godinu zaredom zadržava vodeću poziciju s 20,2% tržišnog udjela. Njegovi soundbar uređaji pružaju vrhunski kinematografski zvuk i inovativne audio značajke poput Q-Simphony 3.0 i SpaceFit Sound Pro.
Isto tako, bez obzira na sadržaj, neuronski Quantum 4K procesor automatski poboljšava svaku scenu i pruža blistavu kvalitetu slike uz pomoć 20 neuronskih mreža.
Gledanje bez napora za oči uz bezvremenski dizajn
Samsung OLED 4K sa 77-inčnim zaslonom nudi izvanredno duboku crnu, čistu bijelu i druge bogate nijanse boja, zahvaljujući tehnologiji samoosvjetljujućih piksela potaknutih Quantum Dot tehnologijom.
Svojim iznimno tankim profilom podiže doživljaj gledanja na višu razinu te pruža spektakularno iskustvo gledanja, kod kojeg je nužno istaknuti Samsung Real Dept Enchancer koji omogućava zaron u tehnologiju pružajući uvjerljiv doživljaj gledanja i percipiranje dubina baš onako kako bi ih percipirale ljudske oči.
Eye Comfort način rada automatski prilagođava svjetlinu i boje zaslona nakon zalaska sunca, što omogućava optimalno opuštanje i odmor. Sofisticiran dizajn s gotovo nevidljivim okvirima omogućava potpuno uranjanje u sadržaj koji gledate, a sve zahvaljujući Infinity One zaslonu.
Nova era kućnih kina
Doživite kinematografsko iskustvo u vašem domu uz Samsung QLED 4K s velikim 98-inčnim zaslonom koji je bez premca uz izniman kontrast živopisnih scena na zaslonu postignut zahvaljujući revolucionarnoj Quantum HDR+ tehnologiji koja pruža nevjerojatan doživljaj. Njegov izuzetno tanki profil i glamurozni metalni dizajn pružaju eleganciju u svakom domu radi čega ćete teško maknuti pogled s njega.
Zimski dani imaju neku posebnu čar, onu koja se ne može opisati samo svjetlucavim lampicama i mirisom cimeta. To je čar trenutaka provedenih s ljudima koje volimo, dok zajedno hodamo i istražujemo skrivene kutke gradova ili jednostavno uživamo u prirodi obasjanoj blagim zimskim suncem.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.