HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Hoće li dislike opcija na Instagramu zaista zaživjeti i hoće li donijeti još više problema ili više zadovoljstva korisnicima te popularne društvene mreže? Nakon što su neki korisnici primijetili novi gumb za označavanje nečega što im se ne sviđa, tvrtka Instagram je potvrdila da testira način na koji korisnici mogu signalizirati da im se komentar ili nije svidio ili da ne misle da je relevantan. Ako testiranje dobro prođe, ova značajka uskoro će se pojaviti u objavama Feeda i na Reelsima.

Što je dislike opcija i zašto se uvodi?

Dislike opcija mogla bi dovesti do još većeg osjećaja nesigurnosti mladih koji putem društvenih mreža traže odobravanje, ali i pokazati onima koji misle da mogu “pod maskom” govoriti što god žele da takvo ponašanje nije OK.

PROČITAJTE: Instagram vjenčanja novi su biznis – Mladenci masno plaćaju stručnjake za društvene mreže

Čelnik Instagrama Adam Mosseri izjavio je da kompanija neće prikazivati ​​broj “dislikeova” i nitko neće znati da vam se komentar nije svidio. Dodao je da će se na kraju “dislikeovi” računati za rangiranje komentara.

“Neki od vas možda su primijetili da testiramo novu opciju (gumb) pored komentara na Instagramu, koja daje ljudima privatni način da signaliziraju da se ne osjećaju dobro zbog određenog komentara. Želim biti jasan: ovo je test, nema brojanja negativnih ocjena, niti će itko znati ako stisnete gumb. Na kraju, možemo integrirati ovu opciju u rangiranje komentara kako bismo komentare koji nam se ne sviđaju pomaknuli niže. Nadamo se da bi ovo moglo pomoći da komentari na Instagramu budu prijateljski raspoloženi”, rekao je Mosseri.

Prošli mjesec dizajner aplikacija Alessandro Paluzzi objavio je kako Instagram testira takvu značajku, a sada je kompanija to službeno objavila.

Iz Mete su izjavili da ovaj test pridonosi poboljšanju kvalitete odjeljka za komentare.

“Radimo na načinima kako pomoći ljudima da bolje kontroliraju svoje iskustvo na Instagramu i ono što vide u aplikaciji”, rekao je glasnogovornik tvrtke. “Testiramo novi gumb pored svakog komentara na Reel ili Feed postu kako bi ljudi privatno signalizirali da se ne osjećaju dobro zbog tog određenog komentara ili da ga smatraju relevantnim. Za početak ovo testiramo s vrlo malom grupom ljudi. Kasnije bismo mogli testirati i premještanje ovih komentara niže u odjeljku komentara kako bismo pomogli u stvaranju boljeg iskustva,” dodali su.

druge vijesti