Nova Netflix serija Meghan Markle niže loše kritike: ‘Nije vrijedna gledanja’
Nova Netflix serija Meghan Markle predstavlja nastavak njenog života prije nego što je postala članicom kraljevske obitelji. Serija je zasad dobila zaista loše kritike.
Nova serija Meghan Markle, S Ljubavlju, Meghan, počela je s prikazivanjem na Netflixu, a tim povodom vojvotkinja je dala dosad najintimniji intervju za časopis People, u kojem progovorila je o životu s princom Harryjem i njihovom djecom, Archiejem i Lilibet, ali i novom brendu ‘As Ever’. Brend je oblikovala iz svoje oaze u Montecitu, kamo se preselila prije pet godina, nakon što su ona i Harry odlučili povući se s kraljevskih pozicija i napustiti Veliku Britaniju, ali zadržati titule vojvode i vojvotkinje od Sussexa.
Meghan Markle o prezimenu koje joj je dala kraljica Elizabeta
Meghan ističe da joj prezime Sussex, koje je ona i Harry dobili od pokojne kraljice Elizabete na dan svog vjenčanja 2018. godine, sad ima mnogo dublje značenje nego što je to mogla zamisliti prije nego što je postala majka.
‘To je naše zajedničko obiteljsko ime. Nisam ni slutila koliko će mi to biti važno dok nismo dobili djecu. Volim što je to nešto što Archie, Lili, Harry i ja imamo zajedno. Puno mi znači. Prezime Sussex je dio naše ljubavne priče‘, zaključuje Meghan.
Serija S ljubavlju, Meghan niže loše kritike
U novoj seriji Meghan je pokazala kako se snalazi u kuhanju, uređivanju prostora i vrtlarenju. Sam princ Harry tek se nakratko pojavljuje u posljednjoj epizodi, ali njegova se prisutnost osjećala iza kamera.
‘Kad god je Harry posjećivao snimanje, uvijek je bio super pristojan i prijateljski nastrojen, ali bilo je jasno da želi da ovo bude Meghanin trenutak u kojem će zablistati‘, rekao je član ekipe za People.
Serija od osam epizoda zapravo predstavlja nastavak njezinog života prije nego što je postala članicom kraljevske obitelji. Serija je zasad dobila zaista loše kritike te ju je i Variety opisao kao ‘ego trip u Montecitu koji nije vrijedan gledanja’.
U svijetu u kojem ti prijatelji više ne mogu poslati poruku da očekuju dijete, nego to moraš doznati preko konfeta i ružičastog dima od treće osobe s Instagrama – jasno je da je granica između života i performansa postala prilično mutna.
Nakon što smo raščlanili baby showere, gender reveal partyje i engagement photoshoote, vrijeme je da zavirimo u mračnu budućnost. U nju nas, polako ali sigurno, vode društvene mreže, reality kultura i vječna potreba da budemo „u trendu“. Jer ako nešto postoji na TikToku, uskoro će postojati i u dnevnoj sobi tvoje prijateljice iz Rijeke, Pariza ili Osijeka.
Nekad smo s pomalo superiornim osmijehom gledali američke filmove i mislili: „Aww, kako slatko, ali to kod nas nikad ne bi prošlo.“ Danas? Danas Europom paradiraju kolone automobila okićenih ružičastim i plavim balonima, dok mladi par u Zagrebu, Pragu ili Milanu pritišće tipku koja će – uz dim, konfete i svjetlosne efekte vrijedne polufinala Eurosonga – otkriti je li njihova beba on ili ona.
Sigurno ste se barem jednom zatekli na plaži ili pored bazena dok pada kiša — kapljice lagano klize niz kožu, zrak miriše svježe, sve djeluje pomalo filmski… sve dok u daljini ne zagrmi. Tada nastupa pitanje: trebam li ostati u vodi ili potražiti zaklon?
Kada umjetnost progovori hrabro, originalno i sa stavom – nagrade ne izostaju. Upravo se to dogodilo s dokumentarno-igranim filmom Fiume o morte! redatelja Igora Bezinovića, koji je na netom završenom 72. Pulskom filmskom festivalu osvojio nevjerojatnih šest Zlatnih Arena, uključujući onu za najbolju režiju – i time se učvrstio kao filmski highlight ljeta.