Glumica i ambasadorica modne kuće CHANEL Rebecca Marder inspiracija je za pretkolekciju proljeće-ljeto 2024. tog legendarnog brenda. Proljetna kolekcija CHANEL odaje počast Nouvelle Vagueu, prepoznatljivim bojama i jednostavnosti, profinjenosti i senzualnosti. Funkcionalni komadu u stilu ludih šezdesetih osmišljeni su tako da ih svatko može prilagoditi svom stilu i kombinirati kako god želi.
Rana proljetna kolekcija Chanel vodi nas u šezdesete
Odijela, traperice, pidžame, jakne muškog kroja, muške bokserice: ova svestrana garderoba pronalazi svoje bogatstvo i ravnotežu u nizu registara iz kojih crpi svoju originalnost.
Savršena ilustracija muško-ženstvene teme koja se provlači kroz kolekciju, uz bokserice koje se nose uz majice bez rukava, su odijela visokog struka od popelina.
Iznenađujuće lagana, ženska odijela uparena su s nabranim prslucima s volanima koje je ukrasio Lemarié. Ova profinjenost prožima ih ženstvenim dodirom, pa čak i blago baroknim rubom. Ostala odijela za hlače (u tamnoplavoj ili crvenoj boji) imaju plavo, bijelo i crveno dvostruko C izvezeno na džepovima. Traperice su ukrašene izvezenim kamelijama na svakoj nogavici.
Sezualna retro proljetna kolekcija CHANEL oduševljava spojem starog i novog
Naglašana je i senzualnost kolekcije s kućnim ogrtačima i lepršavim gornjim dijelovima pidžama, kao i jaknama i kombinezonima koji se mogu nositi uz kožu. S istom vibrom kao u slobodnoj ljetnoj garderobi, suknje su blago prorezane na bedrima. Jakne od brušene kože u bež, gotovo zlatnim tonovima – karakteristične za House – također se mogu nositi kao druga koža. Kad nije predimenzionirano i obrađeno kao ažurna čipka, pletivo svojom neponovljivom teksturom podsjeća na tvid.
Visoko luksuzna, zahvaljujući detaljima koji čine razliku, kolekcija uključuje balonere od žerseja za večer koji se nose preko donjeg rublja od izvezene čipke, kao i kapute s remenom s ažurom poput čipke i dodirima boje. Baršun s vezom Atelier Montex podsjeća na amblematične kodove modne kuće koja obožava motive kamelije, djeteline i srca, dok tvid dolazi u ružičastoj i plavoj boji.
Kako bi ovaj ormar bio uzvišen u svim prilikama, dodaci u ovoj pretkolekcije proljeće-ljeto 2024. uključuju sunčane naočale, šešire širokog oboda, čarape do gležnja od prošivene kože za vitke noge kao i prozirne kišne čizme od sjajne tkanine koja osvaja na prvi pogled.
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju hodati rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla narušiti sklad i stvoriti vizualni nesklad, no vrijeme neumoljivo prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su se kretali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Dugo je vremena sako bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“. Vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.