Zara želi da znate da su se bundice vratile u modu: Hoćete li prigrliti taj trend?
Jesmo li spremni na iznenadni povratak kratkih bundica? Zarini fanovi kažu - da!
04 studenoga 2023
INSTAGRAM: @EBRUUEREN/ZARA
04 studenoga 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ove sezone želite izgledati glamurozno i ženstveno? Bunda iz Zare bit će vaš saveznik u toj modnoj igri. Slavni high street brend iz Španjolske u svoju je novu kolekciju namijenjenu hladnijim danima uvrstio nekoliko atraktivnih bundica, koje su dugo izbivale s modne scene, a obožavateljice damskog odijevanja hitro su uskočile na taj trend i već pokupovale prve komade.
Ako su vam dojadile proštepane i shearling jakne, možda će upravo ovaj stil biti kao stvoren za vas.
Bunda iz Zare prijatelj je vegana i boraca za zaštitu životinja
Zgodne bundice koje se nalaze u ponudi nove kolekcije high street brenda Zara uistinu izgledaju luksuzno, no izrađene su od umjetnog krzna pa ih mogu nositi baš svi.
Izgledat će odlično u kombinaciji s trendi širokim hlačama od tweeda ili pamuka, trapericama ravnih nogavica i kožnatim pencil suknjama, a još bolje uz glamurozne haljinice jednom kad krene blagdanska party sezona.
Kratka bunda iz Zare s preklopnim ovratnikom i skrivenim kopčanjem može se kupiti u svijetloj i crnoj varijanti, a najpopularnija je prva, koja je već “odletjela iz dućana”. Na službenoj stranici brenda, možete se predbilježiti kako bi vas Zara obavijestila kad se vrati u trgovine.
Bunda iz Zare nosi se uz samopouzdanje
Ako ste i vi bacili oko na ovaj glamurozni model jakne, predlažemo vam da prvo pogledate od kojih se sve komada sastoji vaša jesensko/zimska garderoba te pristaje li bundica uz veći dio.
Loading ...
Ako ste se naoružali cargo hlačama, ultraširokim trapericama, trenirkama i haljinama u ludim bojama, možda bi za vas bolji izbor bila bomberica, puffer jakna ili fino skrojeni kaput.
Ipak, važnije od svega je da uz bundicu nosite i odgovarajuće samopouzdanje jer će ovakav komad iz Zare svakako privlačiti pažnju.
Kratka jakna od umjetnog krzna u svijetloj nijansi, 89,95 eura, Zara
Kratka jakna od umjetnog krzna u crnoj boji, 59,95 eura, Zara
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju biti prisutne rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla stvoriti vizualni nesklad. No, vrijeme prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su šetali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Sako je dugo bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“: vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.