Kad je moda u pitanju odavno smo naučili da sve prolazi, ali i da nije tako lako napraviti hit koji će ponajprije zavoljeti “cool ekipa”, a zatim svi ostali. Novitet modnog brenda UGG, koji se ranih dvijetisućitih proslavio postavljenim čizmicama koje su opet u trendu, već je “napravio nemoguće” pretvorivši papuče u obuću za snijeg, a šuška se da će taj uspjeh ponoviti i s cipelama Mary Jane UGG, koje bi navodno uskoro trebale zavladati gradskim asfaltom.
Mary Jane UGG – što je to?
Jednostavno rečeno – ovo je to su cipele u kojima se spaja slavni Mary Jane model s prepoznatljivim potplatom, brušenom kožom i mekanom postavom brenda UGG.
Brend UGG izbacio ih je na svojoj službenoj stranici prije više tjedana, pa su ih prvim redovima pokupovale modne insajderice, no tek je prošli tjedan stigla modna kampanja koja ih je izbacila u prvi plan.
Ovaj neobičan model cipela podijelio je mišljenja i zapravo nema sredine – neki misle da je fantastičan, a neki da je grozan, no kao što smo rekli, u modnim krugovima najavljuje mu se svjetla budućnost.
Glomazne, ali nekako zanimljive, nove Mary Jane UGG cipele u kratkom roku pronašle su put do srca brojnih žena diljem svijeta usprkos negativnim komentarima na društvenim mrežama, a živi dokaz jest činjenica da su na službenoj stranici brenda gotovo svi brojevi rasprodani.
Cipele Mary Jane UGG stižu u svjetlosmeđoj, bež i crnoj boji, a stoje 140 eura.
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju hodati rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla narušiti sklad i stvoriti vizualni nesklad, no vrijeme neumoljivo prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su se kretali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Dugo je vremena sako bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“. Vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.