Zablistaj bez zadrške: Nova kolekcija koja slavi sve tvoje nijanse
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
U fokusu su fluidne siluete, ručno izrađeni 3D cvjetovi, romantični volani i bogati nabori koji prate svaki pokret tijela, pretvarajući običan hod u pojavu, a trenutak u scenu. Kombinacije crop topova i suknji te lepršave haljine dolaze u paleti vibrantnih, ljetnih boja – od strastvene crvene do nježne boje lavande, od sunčane žute do smaragdno zelene. Svaka boja nosi poruku, svaka tekstura ima svoju priču.
Ono što ovu kolekciju čini zaista posebnom je balans između elegancije i razigranosti, između senzualnosti i moći. Namijenjena je ženama koje vole modu, ali još više vole sebe – onima koje se ne boje biti primijećene, onima koje svaki dan doživljavaju kao priliku za izražavanje svoje osobnosti.
Kampanja snimljena u hotelu Mövenpick Zagreb zaokružuje priču kolekcije na savršen način. Sofisticirani interijeri, suvremena arhitektura i luksuzni detalji hotela stvaraju idealnu kulisu za vizualnu priču o modernoj heroini – samosvjesnoj, slobodnoj i uvijek svojoj.
Nova kolekcija Cataleya by Martina Ješe nije samo sezonska modna linija. To je poziv na slavlje – ženstvenosti, ljeta, pokreta, života. To je trenutak kada se moda susreće s emocijom, a boje postaju glas koji se ne može utišati.
Ove sezone, ne pristaj na manje. Prigrli boje, naglasi svoju siluetu, pleši kroz dan i proslavi ljeto na način koji ti najbolje znaš – autentično, stilski i snažno.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
Nives Celzijus opet pokazuje kako se samopouzdanje i stil savršeno nadopunjuju. U lepršavoj ljetnoj haljini, svaki njen pokret odiše lakoćom i elegancijom, a haljina savršeno prati njezine prirodne obline.
Nakon što su oduševili publiku još jednom izvedbom kultne predstave Ekvinocijo u sklopu Dubrovačkih ljetnih igara, četvero prijatelja – Goran Višnjić, Zrinka Cvitešić i bračni par Filipović – pronašli su mirnu uličicu starog Dubrovnika kako bi se opustili i nazdravili uspjehu. Pod svjetlom lampica i uz smijeh, večer je tekla u ležernom, mediteranskom ritmu, daleko od pozornice, ali i dalje u središtu pozornosti prolaznika.
Ibiza je sinonim za glamur, luksuzne zabave i iznenađenja – a jedno od njih ovog puta doživio je i Leonardo DiCaprio. Holivudski oskarovac, poznat po svojim legendarnim ulogama i jednako legendarnim ljetnim odmorima, našao se u neobičnoj situaciji kada ga španjolska policija nije prepoznala i zaustavila na ulazu u ekskluzivnu tequila zabavu.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Rak je znak čija prisutnost u svijetu ostavlja dubok i nezaboravan dojam. Njegova priroda je poput mora – duboka, promjenjiva, tajanstvena i beskrajno fascinantna. Susretnete li Raka, odmah osjetite njegovu sposobnost da osluškuje, razumije i reflektira. Iako možda djeluje povučeno ili rezervirano, u njemu se krije složen svijet emocija, empatije i intuicije, poput nevjerojatnog unutarnjeg svemira koji nikada ne prestaje stvarati i osjećati. Rak ne traži površnu interakciju; on želi dubinu, povezanost i osjećaj pripadnosti.