Nova modna filozofija: Kad udobnost postane najpoželjniji trend sezone
U svijetu koji se stalno ubrzava, sve više nas traži način da uspori. Da diše. Da pronađe ravnotežu između ritma grada i tišine prirode. Upravo iz tog kontrasta rađa se novi modni val — onaj koji ne traži da biramo između stila i udobnosti, već ih spaja u savršenu cjelinu.
Sezona jesen/zima donosi novi pristup svakodnevnom odijevanju: kombinaciju opuštenog sportskog duha i urbanog minimalizma. To je moda koja ne viče, nego šapće — kroz mekane teksture, zemljane tonove i krojeve koji se kreću zajedno s nama.
Stradivarius kroz svoju novu Casual Sport capsule kolekciju upravo to i donosi — modnu ravnotežu između aktivnog i smirenog, između grada i prirode. To je odjeća stvorena za sve koji vjeruju da stil ne mora biti komplikacija, već osjećaj lakoće. Za one koji vikendom mijese sourdough kruh, vole miris kave iz male lokalne pržionice i uživaju u šetnji po prohladnom zraku. Kolekcija je oda svima koji romantiziraju svakodnevicu — jer znaju da je ljepota često skrivena u jednostavnosti.
Ključni komadi ove capsule kolekcije utjelovljuju tu filozofiju: reverzibilne prošivane jakne od eko ovčje kože i velvet tkanine, dugi kaputi koji grle siluetu, te soft sculpt tajice koje prate liniju tijela. Nijanse jeseni dominiraju – duboka zelena, burgundy, tamnoplava i crna – stvarajući kombinacije koje su istovremeno opuštene i elegantne.
Puloveri s printom, trenirke u usklađenim tonovima i balerinke od kože samo su dio priče. Sve je u detalju – u teksturi koja grije, u materijalu koji diše, u kroju koji dopušta pokret. I u osjećaju da se, u toj odjeći, možeš kretati svijetom bez žurbe, ali s puno stila.
Stradivarius Casual Sport kolekcija pokazuje da udobnost i stil nisu suprotnosti — već saveznici. Jer moda ove sezone ne traži savršenstvo. Traži autentičnost. Udobnost. I onaj osjećaj lakoće koji nosimo kad napokon naučimo usporiti.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.