Nova ELFS kolekcija koja će vas oboriti s nogu: Otkrijte jesensko-zimsku odu ženskoj snazi i bezvremenskoj eleganciji!
S prvim hladnijim danima na scenu stupa nova kolekcija “THE ELFS” za jesen/zimu 2025. – oda ženskoj snazi, ljepoti i umjetnosti odijevanja koja ostavlja bez daha. Riječ je o kolekciji koja ne samo da potvrđuje prepoznatljiv DNK brenda, već ga i redefinira: elegancija, provokacija i vrhunska izrada spajaju se u savršenom balansu, donoseći modu koja je istovremeno skulpturalna i živahna.
Inspirirana idejom žene kao umjetničkog djela, kolekcija donosi precizno drapirane krojeve, transparentne slojeve i sjaj reflektirajućih materijala koji naglašavaju pokret i siluetu. Dominantne boje – crna, brončana i zlatna – u kombinaciji s tkaninama koje reflektiraju svjetlost stvaraju dojam luksuza i snage. Svaka haljina nosi priču o samosvjesnoj, sofisticiranoj ženstvenosti – onoj istinskoj, bezvremenskoj i nepokolebljivoj.
Vizualno dojmljiva kampanja snimljena je u prostoru ispunjenom bijelim mannequins lutkama, istražujući odnos između idealizirane forme i stvarne žene. Ova scena nije samo kulisa, već vizualna metafora – moda kao umjetnost u pokretu, a žena kao živo remek-djelo.
“Nova kolekcija istražuje ideju žene kao umjetničkog djela — kroz precizno oblikovane krojeve i teksture koje ističu snagu, ali i profinjenost. ‘The ELFS’ je hommage ženi koja zna što želi i koja ne treba potvrdu da bi bila moćna”, ističe Ivan Tandarić, dizajner brenda.
Ova kolekcija evocira muze koje su kroz povijest i mitologiju oblikovale pojam ženske moći i slobode: od carice Teodore i kraljice Tamare od Gruzije, preko Afrodite i Dafne, do Dalide, Grace Jones, Tamare de Lempicke i Diane Vreeland. Sve one zajedno utjelovljuju duh suvremene ELFS žene – žene koja zna svoju snagu, živi svoju eleganciju i izražava sebe bez kompromisa.
Kolekcija “THE ELFS” za jesen/zimu 2025. dostupna je u ELFS trgovini u Amruševoj 19 u Zagrebu te online na www.elfs.hr. Ako je moda za vas više od odjeće – ako je doživljavate kao osobni manifest, ovo je kolekcija koja će obilježiti vašu sezonu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.