Nova ELFS kolekcija koja će vas oboriti s nogu: Otkrijte jesensko-zimsku odu ženskoj snazi i bezvremenskoj eleganciji!
S prvim hladnijim danima na scenu stupa nova kolekcija “THE ELFS” za jesen/zimu 2025. – oda ženskoj snazi, ljepoti i umjetnosti odijevanja koja ostavlja bez daha. Riječ je o kolekciji koja ne samo da potvrđuje prepoznatljiv DNK brenda, već ga i redefinira: elegancija, provokacija i vrhunska izrada spajaju se u savršenom balansu, donoseći modu koja je istovremeno skulpturalna i živahna.
Inspirirana idejom žene kao umjetničkog djela, kolekcija donosi precizno drapirane krojeve, transparentne slojeve i sjaj reflektirajućih materijala koji naglašavaju pokret i siluetu. Dominantne boje – crna, brončana i zlatna – u kombinaciji s tkaninama koje reflektiraju svjetlost stvaraju dojam luksuza i snage. Svaka haljina nosi priču o samosvjesnoj, sofisticiranoj ženstvenosti – onoj istinskoj, bezvremenskoj i nepokolebljivoj.
Vizualno dojmljiva kampanja snimljena je u prostoru ispunjenom bijelim mannequins lutkama, istražujući odnos između idealizirane forme i stvarne žene. Ova scena nije samo kulisa, već vizualna metafora – moda kao umjetnost u pokretu, a žena kao živo remek-djelo.
“Nova kolekcija istražuje ideju žene kao umjetničkog djela — kroz precizno oblikovane krojeve i teksture koje ističu snagu, ali i profinjenost. ‘The ELFS’ je hommage ženi koja zna što želi i koja ne treba potvrdu da bi bila moćna”, ističe Ivan Tandarić, dizajner brenda.
Ova kolekcija evocira muze koje su kroz povijest i mitologiju oblikovale pojam ženske moći i slobode: od carice Teodore i kraljice Tamare od Gruzije, preko Afrodite i Dafne, do Dalide, Grace Jones, Tamare de Lempicke i Diane Vreeland. Sve one zajedno utjelovljuju duh suvremene ELFS žene – žene koja zna svoju snagu, živi svoju eleganciju i izražava sebe bez kompromisa.
Kolekcija “THE ELFS” za jesen/zimu 2025. dostupna je u ELFS trgovini u Amruševoj 19 u Zagrebu te online na www.elfs.hr. Ako je moda za vas više od odjeće – ako je doživljavate kao osobni manifest, ovo je kolekcija koja će obilježiti vašu sezonu.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.