Šok u Milanu: Donatella Versace preskočila svoj prvi Versace show nakon otkaza – uhvaćena je u društvu Anne Wintour!
Milan Fashion Week ove je godine bio posebno napet za modne insajdere – i to zbog jednog imena koje je izostalo s najvažnije Versace revije u posljednjih nekoliko desetljeća. Donatella Versace, modna ikona i mnogo godina kreativna direktorica brenda koji nosi njezino ime, nije se pojavila na prvom showu novog dizajnera, Daria Vitalea.
Event održan u raskošnom palazzu iz 17. stoljeća bio je intiman, ali izostanak Donatelle nije mogao promaći očima prisutnih. “To što Donatella nije bila tamo govori sve,” izjavio je izvor iz modne scene, dodajući da bi njezin pokojni brat Gianni, legenda i osnivač brenda, vjerojatno teško prepoznao kolekciju.
Online reakcije nisu izostale – fanovi Versacea bili su brutalni prema Vitaleovoj prvoj kolekciji, opisujući je kao “nespretne kopije Giannijevih i Donatellinih prošlih remek-djela” bez originalne moći i kultnog šarma. Ipak, kritičari su ponudili mješovite dojmove: The New York Times opisao je reviju kao “duhovitu i provokativnu u svakom smislu”, dok je The Cut primijetio da su prve kreacije djelovale “tacky i downmarket”, ali da “do 10. looka sve poprima nevjerojatan seksepil”.
Dok Donatella uživa u svom novom životu izvan brenda, u Milanu je viđena u društvu Anne Wintour, koja je organizirala ekskluzivno okupljanje u čast lansiranja Cinemoda Cluba, filmskog serijala u suradnji s Vogue Italia i Kering grupom.
Prema prijateljima, Donatella sve više vremena provodi u Sjedinjenim Američkim Državama, a u studenom će primiti prestižnu Positive Change Award nagradu na dodjeli CFDA Fashion Awards.
Jedno je sigurno – dok modna industrija šuška o njezinoj odsutnosti, Donatella Versace pokazuje kako se prava ikona nosi sa svim promjenama – s elegancijom, stilom i prijateljima iz najviših krugova modnog svijeta.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.