U svijetu mode, gdje se svaki detalj promišlja s preciznošću, a svaki kroj priča vlastitu priču, brend Izakova donosi nešto sasvim novo – Resort kolekciju koja nadilazi prolazne trendove i utjelovljuje modernu ženu. Ova kolekcija slavi ne samo estetiku i eleganciju, već i unutarnju snagu, slobodu izražavanja i beskompromisnu autentičnost.
Nova dimenzija sofisticiranosti
Dizajnerska vizija ove kolekcije temelji se na suptilnoj ravnoteži između strukturiranih krojeva i fluidnih linija, između klasičnih elemenata i suvremenih silueta. Svaki komad nosi priču o snazi žene – ona je odvažna, neovisna, ali istovremeno profinjena i ženstvena. Oversized forme u kombinaciji s naglašenim linijama tijela kreiraju modnu dinamiku koja omogućava slobodu pokreta bez gubitka elegancije.
Prvi put predstavljena na ekskluzivnom snimanju u Los Angelesu, ova kolekcija već je u startu pokazala globalne ambicije brenda Izakova. Kampanju su osmislili vrhunski modni stručnjaci: za viziju i estetiku zaslužna je poznata stilistica Dani Michelle, dok je objektiv renomiranog fotografa Iana Morrisona uhvatio suštinu ovih bezvremenskih komada. Victoria’s Secret manekenka Maryna Linchuk postala je zaštitno lice kolekcije, utjelovljujući njezin snažan i sofisticiran karakter.
Moda kao stav
Osnivačica brenda, Izabel Kovačić, s ponosom ističe da je ova kolekcija mnogo više od mode – ona je izjava, manifest suvremene žene koja se ne boji istaknuti.
“Ova kolekcija nije samo o odjeći, ona je priča o ženama koje se usude biti ono što jesu. Svaka žena koja nosi Izakova komad treba se osjećati snažno, elegantno i autentično. Ovaj put naglasak smo stavili na igru s formom, jer žena nije jednoznačna – ona je evolucija, stalni rast i neustrašivost,” kaže Kovačić.
Ključni komadi kolekcije
Svaki komad ove kolekcije pažljivo je dizajniran kako bi odražavao snagu i sofisticiranost modernih žena. Kolekcija uključuje:
Kožnu bomber jaknu i pripadajuću suknju – spoj urbanog i ženstvenog, redefinirajući klasične proporcije i naglašavajući voluminoznost na strateškim dijelovima.
Svilene košulje i suknje – igra teksturama koja spaja delikatnost svile s oštrim krojevima, dajući dojam luksuza i samouvjerenosti.
Capri traper hlače i traper jaknu – odvažan pristup denimu, koji ga prikazuje kao sofisticirani materijal, savršen za večernje kombinacije.
Ženstveno odijelo – fitted jakna s pomaknutim gumbima naglašava struk, dok široke hlače donose osjećaj moći i suverenosti.
Svaki od ovih komada nije samo odjevni predmet – on je produžetak osobnosti žene koja ga nosi.
Više od mode
Izakova Resort kolekcija nije samo još jedna linija odjeće. Ona je izraz transformacije brenda, koji se razvija zajedno sa ženama koje ga biraju. Svaka nit, svaki šav i svaki kroj osmišljeni su s namjerom da osnaže ženu u svim njezinim ulogama – od poslovne arene do večernjeg izlaska.
Dostupna u ekskluzivnim lokacijama, poput Izakova dućana u Kaptol centru te showrooma u Ilici 26, ova kolekcija konačno je postala dostupna onima koje su je s nestrpljenjem iščekivale.
Ovo nije samo modna priča – ovo je revolucija stila i stavova. Ovo je Izakova.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.