Rijeka gorjela od glamura: Riječke stepenice pretvorile grad u modnu pistu kakvu Hrvatska još nije vidjela
Rijeka je sinoć živjela u ritmu mode – na kamenim stubama ispred Grand hotela održane su 17. Riječke stepenice, modna manifestacija koja je ove godine nadmašila sva očekivanja i još jednom potvrdila status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj. Dvosatni spektakl okupio je dizajnere iz cijele zemlje, dok su najnovije kolekcije oživjele na pisti pod vedrim nebom.
Ove godine predstavilo se čak sedamnaest dizajnera i brendova – Miau Couture, Boutique Rival Design – Senka Mitrović, Irena Anđelić Devčić, Boutique SELIN – Mirela Kočan, LuLu design, Bite My Style by Zoran Aragović, Lutkart, Mamma mia art, LA TRAMP, Code by Botun, Krojački salon Stopica, Riječanka art, Redi Crafts, Dor Jan Felt, Lilium, VD art, ELA obrt za krojačke usluge, FRANCOSJEWELRI, Krojački salon Dajana, OK design, D’Image, Krojački salon ELlla, Boutique Rival design, Mali atelje TT, Nature inspired, LUZAR i Marina Sičić Oštarić, Kristina Zorčić (Couture by GiVa design), GREI, HITOMO by Christian Mršić, Bernard Brtalić BERNNY, Nina Barilar (Riječanka art), BEA (Bea Terra), Calico Mood – što je rekord u jednoj večeri, a svaka kolekcija ispričala je svoju priču – od dramatičnih kontrasta tame i svjetla, preko mediteranskog luksuza i glamurozne ekstravagancije, pa sve do održivosti i unikatnih, ručno rađenih komada. Inspiracije su bile raznolike: rivijera, more i zalasci sunca, bajkoviti motivi, reciklirani materijali, pa čak i filmska magija, što je publici donijelo nezaboravno putovanje kroz različite modne svjetove.
Na pisti su blistale i poznate hrvatske manekenke – bivše missice Marinela Grljušić, Ema Gračan, Lucija Begić i Andrea Erjavec, dok je publika uživala u iznimno bogatom programu. U pauzama između revija razgovaralo se o modi, ljepoti i inspiraciji, a za dodatnu energiju večeri pobrinuo se DJ Sale 4love.
Publiku su očarale raskošne couture haljine, kolekcije koje spajaju tradiciju i suvremenost, kapsule minimalizma i održivog dizajna te modeli koji nose jasnu poruku – moda nije samo odjeća, već način izražavanja identiteta, emocija i stava. Od lateksa i tila do svile i čipke, od recikliranog papira do luksuznog satena – svaka kolekcija donijela je nešto drugačije, ali jednako upečatljivo.
Najemotivniji trenuci večeri došli su s pričama inspiriranim mitologijom, kulturnom baštinom i umjetnošću, dok su unikatni komadi s motivima Rijeke podsjetili da moda zna i čuvati duh grada u kojem nastaje.
Modna bajka nije završila s posljednjim izlaskom modela – druženje se nastavilo na after partyju u omiljenom riječkom okupljalištu, gdje se slavila kreativnost, ljepota i energija koja svake godine Riječke stepenice pretvara u događaj o kojem se dugo govori.
Sedamnaest modnih priča, nebrojene emocije i jedna čarobna večer pod zvijezdama – Riječke stepenice još su jednom pokazale da je moda puno više od odjeće: ona je doživljaj, strast i umjetnost koja spaja ljude.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.