Rijeka gorjela od glamura: Riječke stepenice pretvorile grad u modnu pistu kakvu Hrvatska još nije vidjela
Rijeka je sinoć živjela u ritmu mode – na kamenim stubama ispred Grand hotela održane su 17. Riječke stepenice, modna manifestacija koja je ove godine nadmašila sva očekivanja i još jednom potvrdila status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj. Dvosatni spektakl okupio je dizajnere iz cijele zemlje, dok su najnovije kolekcije oživjele na pisti pod vedrim nebom.
Ove godine predstavilo se čak sedamnaest dizajnera i brendova – Miau Couture, Boutique Rival Design – Senka Mitrović, Irena Anđelić Devčić, Boutique SELIN – Mirela Kočan, LuLu design, Bite My Style by Zoran Aragović, Lutkart, Mamma mia art, LA TRAMP, Code by Botun, Krojački salon Stopica, Riječanka art, Redi Crafts, Dor Jan Felt, Lilium, VD art, ELA obrt za krojačke usluge, FRANCOSJEWELRI, Krojački salon Dajana, OK design, D’Image, Krojački salon ELlla, Boutique Rival design, Mali atelje TT, Nature inspired, LUZAR i Marina Sičić Oštarić, Kristina Zorčić (Couture by GiVa design), GREI, HITOMO by Christian Mršić, Bernard Brtalić BERNNY, Nina Barilar (Riječanka art), BEA (Bea Terra), Calico Mood – što je rekord u jednoj večeri, a svaka kolekcija ispričala je svoju priču – od dramatičnih kontrasta tame i svjetla, preko mediteranskog luksuza i glamurozne ekstravagancije, pa sve do održivosti i unikatnih, ručno rađenih komada. Inspiracije su bile raznolike: rivijera, more i zalasci sunca, bajkoviti motivi, reciklirani materijali, pa čak i filmska magija, što je publici donijelo nezaboravno putovanje kroz različite modne svjetove.
Na pisti su blistale i poznate hrvatske manekenke – bivše missice Marinela Grljušić, Ema Gračan, Lucija Begić i Andrea Erjavec, dok je publika uživala u iznimno bogatom programu. U pauzama između revija razgovaralo se o modi, ljepoti i inspiraciji, a za dodatnu energiju večeri pobrinuo se DJ Sale 4love.
Publiku su očarale raskošne couture haljine, kolekcije koje spajaju tradiciju i suvremenost, kapsule minimalizma i održivog dizajna te modeli koji nose jasnu poruku – moda nije samo odjeća, već način izražavanja identiteta, emocija i stava. Od lateksa i tila do svile i čipke, od recikliranog papira do luksuznog satena – svaka kolekcija donijela je nešto drugačije, ali jednako upečatljivo.
Najemotivniji trenuci večeri došli su s pričama inspiriranim mitologijom, kulturnom baštinom i umjetnošću, dok su unikatni komadi s motivima Rijeke podsjetili da moda zna i čuvati duh grada u kojem nastaje.
Modna bajka nije završila s posljednjim izlaskom modela – druženje se nastavilo na after partyju u omiljenom riječkom okupljalištu, gdje se slavila kreativnost, ljepota i energija koja svake godine Riječke stepenice pretvara u događaj o kojem se dugo govori.
Sedamnaest modnih priča, nebrojene emocije i jedna čarobna večer pod zvijezdama – Riječke stepenice još su jednom pokazale da je moda puno više od odjeće: ona je doživljaj, strast i umjetnost koja spaja ljude.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.