Ova modna priča s domaćim potpisom izgleda kao da je procvjetala iz kamena – i svi je žele!
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
Fotografirana na stjenovitom Pagu, kolekcija plijeni kontrastima: trake i pletene uzice, slojeviti i asimetrični krojevi, prozračni lan, viskoza i mreža – sve to pleše na vjetru, podsjećajući na egzotične cvjetove koji klijaju u neprepoznatljivim uvjetima. Paleta boja – od bijele i bež preko fuksije do crvene i crne – vizualno je snažna, ali emotivno sofisticirana.
Stone Bloom nije samo ljetna kolekcija – to je garderoba za svaki trenutak dana. Multifunkcionalne haljine i setovi prate vas na kavi, na plaži, koktelu ili neformalnoj svadbi. Atipične vjenčanice iz kolekcije uklapaju se u prirodu i moment, lagane su poput vjetra i usklađene s tijelom – bez krutih formalnosti.
Nakit studija Lapidarium (Mario Nokaj) oblikovan je po uzoru na cvjetne reljefe iz kamena – savršen modni dodatak “Stone Bloom” estetici, dok Hana Matija Brkić kao model i Doris Fatur ispred objektiva upotpunjuju priču, uz make-up i frizuru Asje Bedić.
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
U čarobnoj atmosferi zagrebačkih Klovićevih dvora, gdje su se sinoć spojili moda, glazba i glamur, poznati francuski magazin Marie Claire proslavio je svoj dolazak na hrvatsko tržište. Na ekskluzivnoj gala večeri okupilo se tristotinjak uzvanika iz svijeta zabave, mode i biznisa, a među njima posebnu je pažnju plijenila jedna od najomiljenijih domaćih influencerica — Ivana Mišković.
Godina 2025. ostat će zapamćena kao trenutak u kojem se modni svijet naklonio dvjema ženama koje su ga desetljećima oblikovale. Anna Wintour i Donatella Versace – dva neponovljiva imena, dvije karijere koje su istovremeno započele, a sada zajedno izlaze iz epicentra modne moći. Nije slučajno što se i njihov profesionalni oproštaj događa istovremeno – jer koliko god bile različite, Anna i Donatella oduvijek su bile savršeni kontrapunkti, ravnoteža moći, ukusa i utjecaja.
Moda nikada nije bila samo prostor za kreativnost – ona je oduvijek i poprište dramatičnih priča. Jer, iako je vanjski sloj ove industrije obavijen sjajem, sofisticiranošću i ljepotom, ispod površine često vrije.
Premda današnjim očima djeluje sasvim uobičajeno, naslovnica američkog Voguea iz studenoga 1988. godine bila je prava modna prekretnica. Ispod natpisa “stvarna cijena izgleda”, izraelska manekenka Michaela Bercu gleda mimo objektiva, ima razbarušenu kosu i nosi sjajnu, draguljima ukrašenu couture jaknu Christiana Lacroixa, vrijednu deset tisuća dolara.
Ovog ljeta, Pula se pretvara u modnu oazu čarolije i kreativnosti. Najiščekivaniji modni događaj godine, Stehlik Fashion Show, vraća se na svoje nezaobilazno mjesto ispred Arheološkog muzeja Istre, 4. srpnja u 21 sat, donoseći eksploziju boja, emocija i priča utkane u tkanine.
Na svečanoj proslavi stotog rođendana Hotela Esplanade, jednog od najelegantnijih i najznačajnijih hotela u Hrvatskoj, pažnju okupljenih ponovno je plijenila Ivana Mišković – influencerica čije se ime sve češće veže uz najekskluzivnije domaće evente. Među brojnim uzvanicima iz svijeta politike, biznisa i kulture, Ivana je bila jedna od rijetkih osoba iz digitalnog svijeta koja je dobila pozivnicu za ovu gala večer – i svojim modnim izdanjem opravdala je baš svaku riječ prestiža koja prati ovakav događaj.