Ova dirljiva priča iz Zagreba mijenja živote žena: Cloud&Co i Papilla lančići vraćaju ženstvenost nakon borbe s rakom dojke
Listopad je mjesec ružičaste vrpce, mjesec u kojem se svijet zaogrće simbolima podrške, hrabrosti i borbe protiv raka dojke. No, ovog listopada, poznati domaći brend nakita Cloud&Co donosi priču koja nadilazi simbole – priču o stvarnim ženama, njihovim tijelima, njihovoj snazi i nježnosti. U suradnji s udrugom Marra Altrui i njezinim projektom Ona – The Art of You, Cloud&Co izlog u Preradovićevoj 9 postao je mjesto gdje se umjetnost, empatija i iscjeljenje susreću u najosobnijem mogućem obliku.
Riječ je o projektu koji ženama nakon mastektomije, kojima je bolest oduzela bradavice, vraća ono što mnoge od njih opisuju kao osjećaj cjelovitosti i samopouzdanja – kroz ručno izrađene silikonske areole i bradavice. Svaki primjerak izrađen je s ljubavlju, razumijevanjem i nevjerojatnom pažnjom prema detalju, a iza te delikatne umjetnosti stoji Marija Butković, osnivačica udruge Marra Altrui. Njezin je rad istodobno terapijski, umjetnički i human, jer svaka izrađena bradavica simbolizira povratak osjećaju sebe.
Cloud&Co, brend poznat po svojim prepoznatljivim oblacima i lancima koji krase tisuće žena diljem Hrvatske, odlučio je ovoj priči dati glas i prostor koji zaslužuje. Tijekom cijelog listopada, izlog dućana pretvoren je u simbol podrške i ženske snage. Cvjetne instalacije LANE iz Tulipa, korzeti dizajnerice Mihaele Štimac Rojtinić i silikonske bradavice koje lebde iznad stakla stvaraju prizor koji istodobno osvaja i potiče na razmišljanje.
Posebno mjesto u ovoj priči zauzimaju Papilla lančići, nježni i snažni istodobno, koji nose poruku o ljubavi, ranjivosti i ponovnom otkrivanju sebe. Dostupni su u varijantama visible i invisible, a njihov cijeli prihod odlazi upravo udruzi Marra Altrui za izradu novih silikonskih bradavica i osnivanje jedinstvenog registra bradavica – baze u kojoj će žene moći donirati otisak svoje bradavice kako bi pomogle onima kojima ih je bolest oduzela. To je čin solidarnosti koji nadilazi fizički čin darivanja – to je čin duboke ženske podrške, suosjećanja i povezanosti.
Autorica brenda, Katarina Radnić Zmazek, objašnjava kako je cilj kampanje podizanje svijesti i širenje informacije da ova mogućnost postoji i u Hrvatskoj. U svijetu u kojem se često govori o ženskom tijelu kroz estetske ideale, ova inicijativa vraća fokus na suštinu – na iscjeljenje, prihvaćanje i ljubav prema sebi.
Papilla lančići dostupni su tijekom listopada u Cloud&Co dućanu u Preradovićevoj ulici, ali i online, a svaki kupljeni komad simbol je podrške i zahvalnosti. U trenutku kada ga nosite, nosite i priču – o ženi koja je ponovno pronašla svoj odraz u ogledalu, o zajednici koja vjeruje u snagu nježnosti i o ljepoti koja nastaje iz borbe.
Cloud&Co nas podsjeća da ljepota nije savršenstvo nego autentičnost, da hrabrost nije odsustvo straha nego sposobnost da ga pogledamo u oči, i da ženstvenost nije definirana tijelom nego dušom koja ga nosi. Svaki Papilla lančić postaje simbol toga – maleni, svjetlucavi podsjetnik da istinska snaga dolazi iz ljubavi prema sebi.
Listopad nas poziva da ne zaboravimo najvažnije – pregledati se, razgovarati o zdravlju, podržati, pomoći. Jer možda upravo jedan lančić, jedan osmijeh, jedna priča – mogu promijeniti nečiji svijet.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.