Nova Oysho ski kolekcija zbog koje ćete poželjeti zimu – luksuz, performanse i stil na snijegu!
Zima ove godine dobiva novo značenje – elegantno, funkcionalno i snažno. Brend Oysho predstavio je Oysho Lodge, kolekciju koja redefinira skijašku odjeću i donosi savršen spoj tehničkih inovacija, udobnosti i bezvremenskog dizajna.
Kreirana za žene koje na snijegu traže slobodu pokreta, toplinsku zaštitu i estetiku koja ne poznaje kompromise, ova kolekcija spaja sportski duh s modnom profinjenošću. Oysho potvrđuje da luksuz i performanse mogu koegzistirati – i to s iznimnim stilom.
Kampanja snimljena u čileanskom resortu Nevados de Chillán odiše atmosferom čistog adrenalina i snježne ljepote. U njoj glavnu ulogu imaju tri sportašice iz Oysho Communityja – Nuria Pau, Tamar Van Delen i Blanca Aracil, koje utjelovljuju snagu, gracioznost i autentičnost.
Kolekcija donosi tri tehnološki napredne linije – svaka osmišljena za različite potrebe i stilove:
Superfit 10K – elastični, vjetrootporni komadi s vodootpornošću 10K, idealni za žene koje žele savršen balans između pokretljivosti i zaštite.
Down 10K – jakne ispunjene talijanskim perjem Minardi Piume, iznimno lagane, ali tople, savršene za najhladnije dane.
Performance 20K – vrhunac inovacije: materijali s vodootpornošću 20K, izolacijom Primaloft® Gold i termospojenim šavovima, za one koje traže maksimum performansi.
Posebna pažnja posvećena je materijalima: Od recikliranog perja do merino vune, Primaloft® Black i Gold izolacije, koji zajedno stvaraju slojeve savršene toplinske regulacije. Elastičnost, prozračnost i održivost glavni su aduti svakog komada.
Dizajnerski aspekt kolekcije jednako je impresivan. Ski hlače dolaze u flare, high-rise flare i relaxed krojevima, prilagođenima svakoj silueti, dok su kombinezoni (one-piece) pravi modni statement na stazi. Svaki model uključuje praktične detalje poput džepa za ski-pass, zaštitu od snijega, podesive kapuljače i remene za nošenje.
Oysho je još jednom dokazao da sportska odjeća može biti elegantna, tehnički savršena i ženstvena u isto vrijeme. Ova kolekcija ne govori samo o stilu, već o stavu – o ženama koje ne pristaju na manje od savršenog, bilo da su na vrhu planine ili u après-ski baru.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.