Nikola Filić novom kolekcijom “Nostalgia” potvrdio status lidera hrvatskog streetweara
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
U sklopu druge samostalne revije, brend je predstavio kolekciju za jesen/zimu pod nazivom “Nostalgia”, djelo vizionarskog dizajnera Nikole Filića. Inspirirana djetinjstvom, kolekcija donosi spoj snova, mašte i bezbrižnosti, uz poruku koja odzvanja srži brenda: „Oni koji nemaju emocije, ne postoje.”
LOKACIJA KOJA PRIČA PRIČU
Za ovu jedinstvenu modnu priču odabrana je simbolična lokacija – Košarkaška dvorana Dubrava, prostor u kojem je Nikola proveo svoje djetinjstvo igrajući košarku. Ovo nostalgično okruženje savršeno je dočaralo duh kolekcije. “Svaki komad nosi tragove prošlih vremena kroz uzorke, krojeve i detalje koji prizivaju jednostavnija, emotivnija doba. Cilj mi je bio stvoriti odjeću koja nije samo funkcionalna, već i nositelj emocija i priča,” izjavio je Nikola.
INOVACIJE KOJE ODUŠEVLJAVAJU
Kolekcija “Nostalgia” oduševila je uzvanike inovativnim pristupom dizajnu. Posebnu pažnju privukla je majica s printom koji se mijenja ispiranjem, pružajući jedinstven, personaliziran dojam svakom komadu. Uz prepoznatljive oversized siluete koje spajaju luksuz i streetwear estetiku, kolekcija je donijela i elegantnije komade poput odijela i jakni, naglašavajući Nikoline izuzetne vještine tailoriranja. Višenamjenska i prilagodljiva odjeća postala je zaštitni znak brenda, idealna za sve prilike.
Uz Nikolu Filića, značajan doprinos kolekciji dala je mlada dizajnerica Antonija Bucić, čije razumijevanje Nikoline vizije čini nezaobilazan dio uspjeha brenda BOMBER.
MODA KAO NOSITELJ EMOCIJA
Kroz svaki komad, Nikola je publici omogućio da pronađe vlastite interpretacije i sjećanja. “Košarkaški elementi prožimaju kolekciju, kako kroz direktne reference, tako i kroz suptilne znakove. Moj cilj je bio spojiti nostalgiju s modernim pristupom, pružajući publici priliku da u odjeći pronađe osobnu priču,” dodao je Filić.
OTVARANJE NOVIH MODNIH STRANICA
Kolekcija “Nostalgia” bit će dostupna od rujna putem službene web stranice brenda BOMBER i odabranih partnerskih trgovina. Ova revija još jednom je potvrdila da je Nikola Filić kreativni lider koji postavlja nove standarde na regionalnoj modnoj sceni. Njegov spoj inovativnog dizajna, nostalgičnih priča i visoke estetike učvrstio je BOMBER-ovu poziciju među najvažnijim modnim imenima današnjice.
Uz “Nostalgia”, BOMBER je pokazao da moda nije samo odjeća, već i priča, osjećaj i veza s prošlim i sadašnjim vremenima.
Balmain ulazi u novo poglavlje — i to s imenom koje modna publika već godinama izgovara sa znatiželjom, poštovanjem i laganom dozom mistike. Antonin Tron, francuski dizajner i osnivač brenda Atlein, imenovan je novim kreativnim direktorom jedne od najutjecajnijih modnih kuća na svijetu.
Na domaćoj modnoj i sportskoj sceni upravo je niknuo brend koji ne želi samo odjenuti tijelo – već i probuditi duh. ÊTRE, novi hrvatski premium brend sportske odjeće, spaja pokret, stil i identitet u filozofiji koja nas podsjeća da je biti najveći luksuz suvremenog života.
Nova sezona brenda Lokomotiva by Lana Puljić donosi kolekciju koja slavi slobodu, snagu i preciznost jahačkog svijeta, utkanu u svaki komad odjeće. Inspirirana jahačkim sportom i duhom Divljeg zapada, ova kolekcija spaja old money eleganciju s dozom drskosti i suvremenog seksipila.
Suradnja s Hrvatskim deflimpijskim odborom prirodno je proizašla iz poziva Olivera Lušića, predsjednika Hrvatskog sportskog saveza gluhih i kapetana rukometne reprezentacije gluhih, dugogodišnjeg prijatelja brenda koji je u Lunilou prepoznao iste vrijednosti: odgovornost, trajnost i dizajn s razlogom. U godini koja obilježava stotu obljetnicu Deaflympicsa (prvi put održanih 1924. u Parizu), hrvatska delegacija nastupit će u kolekciji osmišljenoj da bude profinjena, moderna i funkcionalna—baš onako kako se ponos nosi i izvan pozornice.
Platnene tenisice često se zaprljaju brzim hodom po gradu i zato zahtijevaju redovitu pažnju. Platnene tenisice perete nježno rukom u toploj vodi, pritom ih nikada ne potapate u cijelosti.
Obuća koju nosite u svakodnevnom životu, bilo da su to krpene tenisice za slobodno vrijeme ili elegantne kožne cipele za ured i izlazak, odražava vaš stil i brigu o detaljima. Kada jednom shvatite da je obuća više od pukog moda dodatka, već sastavni dio izgleda i dojmova koje ostavljate, tek tada se isplati posvetiti joj pažnju kakvu zaslužuje. U ovom tekstu vodiću vas korak po korak kroz precizan postupak njege tenisica i cipela – s naglaskom na materijale, na razliku u pristupu između tkanih tenisica, sintetičkih modela, kože i zahtjevnijih tekstura – tako da, s vremena na vrijeme, vaša obuća zapravo izgleda kao da ste je tek izložili u izlog, a ne da ste ju nosili satima niz hodnike, kafiće, stanove i ulice.
Ako postoji idealan trenutak da obnovite sportsku garderobu – to je sada. U Avenue Mallu vlada shopping groznica jer je Sport Vision najavio totalnu rasprodaju povodom relokacije trgovine, a popusti su toliko dobri da će i oni najdiscipliniraniji teško odoljeti iskušenju.
Kiša, magla, jesenski vjetar – ništa od toga ne mora značiti kraj stila. Naprotiv, uz novu Shibesu kolekciju dizajnerice Ane Marie Ricov, šetnje po mokrim ulicama ili šumskim stazama pretvaraju se u modne trenutke pune boje, funkcionalnosti i povezanosti. Kolekcija koja spaja ljude i njihove pse sada dolazi u novim nijansama, od elegantne crne do energične limete – boje koja u trenu unosi dašak živosti i vedrine u sivi dan.
Balmain ulazi u novo poglavlje — i to s imenom koje modna publika već godinama izgovara sa znatiželjom, poštovanjem i laganom dozom mistike. Antonin Tron, francuski dizajner i osnivač brenda Atlein, imenovan je novim kreativnim direktorom jedne od najutjecajnijih modnih kuća na svijetu.
Modni svijet ponovno bruji – Miranda Priestly se vraća! Nakon gotovo dva desetljeća, Meryl Streep i Anne Hathaway ponovno su zajedno na velikom platnu u nastavku filma Vrag nosi Pradu 2. Prvi teaser koji je upravo objavio 20th Century Studios pokazuje trenutak koji je već zaludio internet: Miranda i Andy susreću se u dizalu, a Streep u svojem prepoznatljivom stilu izgovara legendarno: „Dugo ti je trebalo.”
Nakon uspješnih singlova Nesanica, Kad on te ostavi i Ko te ljubi ove noći, Boris Novković ponovno nas osvaja novom pjesmom Ni korak dva — četvrtim singlom s aktualnog albuma Zbog nas. Ovaj put, Boris donosi pravi hommage klasičnom pop zvuku i bezvremenskoj melodičnosti koja nas vraća u dane kada je glazba imala dušu.