
“Službeni dečko”: Neshvaćeni miljenik žena Pete Davidson u donjem rublju snimio kampanju koja podiže prašinu
Bivši dečko Kim Kardashian i Ariane Grande zvijezda je nove kampanje sa zanimljivim nazivom.
12 veljače 2025
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
17 siječnja 2025
U sklopu druge samostalne revije, brend je predstavio kolekciju za jesen/zimu pod nazivom “Nostalgia”, djelo vizionarskog dizajnera Nikole Filića. Inspirirana djetinjstvom, kolekcija donosi spoj snova, mašte i bezbrižnosti, uz poruku koja odzvanja srži brenda: „Oni koji nemaju emocije, ne postoje.”
Za ovu jedinstvenu modnu priču odabrana je simbolična lokacija – Košarkaška dvorana Dubrava, prostor u kojem je Nikola proveo svoje djetinjstvo igrajući košarku. Ovo nostalgično okruženje savršeno je dočaralo duh kolekcije. “Svaki komad nosi tragove prošlih vremena kroz uzorke, krojeve i detalje koji prizivaju jednostavnija, emotivnija doba. Cilj mi je bio stvoriti odjeću koja nije samo funkcionalna, već i nositelj emocija i priča,” izjavio je Nikola.
Kolekcija “Nostalgia” oduševila je uzvanike inovativnim pristupom dizajnu. Posebnu pažnju privukla je majica s printom koji se mijenja ispiranjem, pružajući jedinstven, personaliziran dojam svakom komadu. Uz prepoznatljive oversized siluete koje spajaju luksuz i streetwear estetiku, kolekcija je donijela i elegantnije komade poput odijela i jakni, naglašavajući Nikoline izuzetne vještine tailoriranja. Višenamjenska i prilagodljiva odjeća postala je zaštitni znak brenda, idealna za sve prilike.
Uz Nikolu Filića, značajan doprinos kolekciji dala je mlada dizajnerica Antonija Bucić, čije razumijevanje Nikoline vizije čini nezaobilazan dio uspjeha brenda BOMBER.
Kroz svaki komad, Nikola je publici omogućio da pronađe vlastite interpretacije i sjećanja. “Košarkaški elementi prožimaju kolekciju, kako kroz direktne reference, tako i kroz suptilne znakove. Moj cilj je bio spojiti nostalgiju s modernim pristupom, pružajući publici priliku da u odjeći pronađe osobnu priču,” dodao je Filić.
Kolekcija “Nostalgia” bit će dostupna od rujna putem službene web stranice brenda BOMBER i odabranih partnerskih trgovina. Ova revija još jednom je potvrdila da je Nikola Filić kreativni lider koji postavlja nove standarde na regionalnoj modnoj sceni. Njegov spoj inovativnog dizajna, nostalgičnih priča i visoke estetike učvrstio je BOMBER-ovu poziciju među najvažnijim modnim imenima današnjice.
Uz “Nostalgia”, BOMBER je pokazao da moda nije samo odjeća, već i priča, osjećaj i veza s prošlim i sadašnjim vremenima.
Povodom Valentinova razgovarali smo s Ivom Todorić, kojoj se prije 13 godina život skroz promijenio....
14 veljače 2025
Talentirana 14-godišnja pjevačica oduševljena je prilikom da nastupi na svečanoj inauguraciji.
14 veljače 2025
Voditeljica je podijelia vijesti sa svojim pratiteljima.
14 veljače 2025
Ovakav uspjeh nije nešto što svatko može.
14 veljače 2025
Kad bend poput Ognja zakorači na pozornicu Dore, ne donosi samo pjesmu – donosi identitet, energiju i stav. Ova peteročlana glazbena sila iz Koprivnice ne igra na sigurno; oni prkose očekivanjima, brišu granice između tradicije i modernog zvuka te, što je najvažnije, ostaju vjerni sebi. Njihov nastup neće biti samo show, već eksplozija sirove energije i emocija koje su gradili kroz godine sviranja. Jer Ogenj nije projekt, nije marketinški trik – oni su živi bend, satkan od autentičnosti, znoja i strasti prema glazbi.
14 veljače 2025