Uoči velikog zagrebačkog koncerta, Nika Turković lansirala je svoju prvu kolekciju majica.
Edited in Tezza with: SHADE & Disposable
Crni T-shirt „Glupan“ i bijeli Baby T-shirt „Dovoljna“ u prodaji su u izuzetno limitiranim količinama, a mogu se kupiti online te u Rockmarku u Zagrebu. Prvi Nikin merch prati, naravno, aktualan album „Brze suze“ koji će koncertno promovirati u zagrebačkom Boogaloou 15. studenog.
Edited in Tezza with: SHADE & Disposable
Album “Brze suze” je pop-rock priča sastavljena od melankoličnih balada, ali i žešćeg gitarskog zvuka u formi punog benda. Uz ranije najavljene singlove „Ima smisla“, „Tvoja“ i „Glupan“, popisu pjesama su se pridružile “Noćna svjetla”, “Nakon tebe”, “Nema na čemu”, duet “Koža” koji Nika izvodi s Pocket palmom, “Bilo bi u redu”, „Rođendan“ i aktualan hit „Dovoljna“, a mnoge su već postale koncertni favoriti. Autorski kroz tekst i glazbu, novi materijal gotovo u cijelosti potpisuje Nika Turković. Snimljen je u suradnji s Ivanom Pešutom, koji je zaslužan za produkciju, miks i mastering, dok na četiri pjesme glazbeno i autorski sudjeluju Antonio Perina, Valnea Bulić i članovi Pocket palme Luka Vidović i Anja Papa.
„Brze suze“ svoju će centralnu koncertnu promociju doživjeti u zagrebačkom klubu Boogaloo 15. studenog. U prodaji su regularne i VIP ulaznice koje se mogu kupiti u sustavu Entrio.
Novi Nikin studijski rad dolazi nakon prvijenca „11“ koji je dva puta zasjeo na vrh najprodavanijih albuma u Hrvatskoj i u domaći eter ispucao hitove kao što su „Gledaj me“, „Pusti“, „U mraku“, „Dok nas nema“, „Tvoj mir“ i „Boje“. Nakon brojnih nastupa i rasprodanih koncerata Tvornici i Vintage Industrial Baru, Nika je nominirana za IMPALA popis 100 Artists To Watch u 2025. godini.
Na modnom događanju pažnju je privukao upečatljiv modni odabir poznatog domaćeg pjevača Luke Nižetića u kojem se spojila elegancija klasike i hrabrost suvremene mode. Na crvenom tepihu pojavio se u slojevitom outfitu koji je vješto kombinirao razigrane karirane uzorke i tople zemljane tonove. Gornji dio činila je bež košulja s profinjenim tartan uzorkom koja je, iako ležerno uvučena u hlače, zadržala dozu urednosti i mjere. Oko vrata nosio je tanku svilenu maramu u sivo-plavkastom tonu koja je outfitu dodala suptilan dašak retro šarma i dandy estetike.
Sinoć je Muzej grada Zagreba nakratko postao modna pozornica o kojoj će se još dugo pričati — jer je upravo tamo održana jubilarna, dvadeseta samostalna revija DUCHESS-a, brenda koji već dva desetljeća njeguje spoj elegancije, ženstvenosti i suvremenog luksuza.
Balmain ulazi u novo poglavlje — i to s imenom koje modna publika već godinama izgovara sa znatiželjom, poštovanjem i laganom dozom mistike. Antonin Tron, francuski dizajner i osnivač brenda Atlein, imenovan je novim kreativnim direktorom jedne od najutjecajnijih modnih kuća na svijetu.
Na domaćoj modnoj i sportskoj sceni upravo je niknuo brend koji ne želi samo odjenuti tijelo – već i probuditi duh. ÊTRE, novi hrvatski premium brend sportske odjeće, spaja pokret, stil i identitet u filozofiji koja nas podsjeća da je biti najveći luksuz suvremenog života.
Nova sezona brenda Lokomotiva by Lana Puljić donosi kolekciju koja slavi slobodu, snagu i preciznost jahačkog svijeta, utkanu u svaki komad odjeće. Inspirirana jahačkim sportom i duhom Divljeg zapada, ova kolekcija spaja old money eleganciju s dozom drskosti i suvremenog seksipila.
Suradnja s Hrvatskim deflimpijskim odborom prirodno je proizašla iz poziva Olivera Lušića, predsjednika Hrvatskog sportskog saveza gluhih i kapetana rukometne reprezentacije gluhih, dugogodišnjeg prijatelja brenda koji je u Lunilou prepoznao iste vrijednosti: odgovornost, trajnost i dizajn s razlogom. U godini koja obilježava stotu obljetnicu Deaflympicsa (prvi put održanih 1924. u Parizu), hrvatska delegacija nastupit će u kolekciji osmišljenoj da bude profinjena, moderna i funkcionalna—baš onako kako se ponos nosi i izvan pozornice.
Platnene tenisice često se zaprljaju brzim hodom po gradu i zato zahtijevaju redovitu pažnju. Platnene tenisice perete nježno rukom u toploj vodi, pritom ih nikada ne potapate u cijelosti.
Obuća koju nosite u svakodnevnom životu, bilo da su to krpene tenisice za slobodno vrijeme ili elegantne kožne cipele za ured i izlazak, odražava vaš stil i brigu o detaljima. Kada jednom shvatite da je obuća više od pukog moda dodatka, već sastavni dio izgleda i dojmova koje ostavljate, tek tada se isplati posvetiti joj pažnju kakvu zaslužuje. U ovom tekstu vodiću vas korak po korak kroz precizan postupak njege tenisica i cipela – s naglaskom na materijale, na razliku u pristupu između tkanih tenisica, sintetičkih modela, kože i zahtjevnijih tekstura – tako da, s vremena na vrijeme, vaša obuća zapravo izgleda kao da ste je tek izložili u izlog, a ne da ste ju nosili satima niz hodnike, kafiće, stanove i ulice.
Na modnom događanju pažnju je privukao upečatljiv modni odabir poznatog domaćeg pjevača Luke Nižetića u kojem se spojila elegancija klasike i hrabrost suvremene mode. Na crvenom tepihu pojavio se u slojevitom outfitu koji je vješto kombinirao razigrane karirane uzorke i tople zemljane tonove. Gornji dio činila je bež košulja s profinjenim tartan uzorkom koja je, iako ležerno uvučena u hlače, zadržala dozu urednosti i mjere. Oko vrata nosio je tanku svilenu maramu u sivo-plavkastom tonu koja je outfitu dodala suptilan dašak retro šarma i dandy estetike.
Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
Sinoć je Muzej grada Zagreba nakratko postao modna pozornica o kojoj će se još dugo pričati — jer je upravo tamo održana jubilarna, dvadeseta samostalna revija DUCHESS-a, brenda koji već dva desetljeća njeguje spoj elegancije, ženstvenosti i suvremenog luksuza.
Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se, prečesto, šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.
Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.