Mislili ste da suradnje slavnih dizajnerskih imena s high street brendovima ne mogu postati još bolje? Kapsulna kolekcija Victoria Beckham x Mango stiže u prodavaonice tog slavnog high street brenda krajem travnja. Puna je pročišćenih i originalnih komada u prepoznatljivom stilu hvaljene britanske dizajnerice! Ova fantastična vijest razveselila je sve ljubitelje nevjerojatnog modnog izričaja Victorije Beckham koji će sada u svom ormaru moći imati komade s njezinim potpisom po znatno povoljnijim cijenama u usporedbi s onime što bi morali izdvojiti za haljine, cipele i torbe s potpisom dizajneričine modne kuće.
Evo kako je došlo do suradnje i kad će ugledati svjetlo dana!
Kolekcija Victoria Beckham x Mango obilježava 40. rođendan high street diva
Slavna modna dizajnerica i bivša Spajsica udružila je snage sa španjolskim high street brendom Mango i osmislila chic kolekciju u stilu po kojem je prepoznatljiva.
Do suradnje je došlo u povodu četrdesete obljetnice brenda Mango, a malo bi bilo reći da su fanovi španjolskog high street diva oduševljeni ovim “poklonom”.
Iako još ne znamo točno što će kolekcija sadržavati, možemo pretpostavljati da će biti puna bezvremenskih, a opet pomaknutih komada u stilu slavne gospođe Beckham.
Prvi vizuali otkrivaju da je fokus na bijeloj boji te aktualnim trendovima dvijetisućitih
Na jednoj fotografiji manekenka izlazi iz vode odjevena u bijelu haljinu s dubokim prorezom, dok na drugoj djevojka nosi žensko odijelo sa širokim hlačama i oversized blejzerom uz dugačku ogrlicu s resicama.
Upravo ta ogrlica daje nam naslutiti da će se uz odjeću u kolekciji Victoria Beckham x Mango naći i modni detalji.
Najiščekivanije su, naravno – torbice, ako će ih biti.
Kolekcija Victoria Beckham x Mango stiže 23. 4. 2024.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Postoje pjesme koje vas ulove na prvu notu, kao jutarnje sunce koje nenadano probije kroz oblake. Dobar dan, novi singl Sandija Cenova, upravo je takav – nježna oda svakodnevnim trenucima sreće, koja ne pokušava biti ništa više od onoga što već jest: iskrena, vesela i topla.