Svi koji su pratili reality emisije klana Kardashian/Jenner dobro znaju da se kćeri Kris Jenner često prepiru koja joj je draža – Kim ili Kylie. Kylie Jenner često naglašava kako je ona prava mezimica svoje mame i menadžerice, a da joj je mama uzor još je jednom pokazala na zaista poseban način – angažiravši je da bude zaštitno lice kampanje za njezinu novu modnu suradnju. Kris Jenner za Khy je snimila fotografije na kojima izgleda fantastično, a dok su neki oduševljeni cool stavom najpoznatije “mamadžerice” na svijetu, drugima se ne sviđa što u ustima ima – cigaretu.
Kris Jenner za Khy snimila kampanju o kojoj internet bruji
Nakon što je prošli mjesec Kourtney Kardashian nastupila u modnoj kampanji za suradnju brenda Kim Kardashian s modnom kućom Dolce&Gabbana, pred sam Božić 2024. izašla je kampanja Kris Jenner za Khy.
Brend Khy po drugi se put udružuje s brendom Entire Studios, nakon vrlo uspješne prve kolekcije u kojoj su se nalazile tajice, sportske majice i puffer majice.
U novoj kolekciji, kako možemo vidjeti s fotografija koje je Kris Jenner snimila za Khy, bit će fokusiran na kapute, blejzere i poslovnu zimsku odjeću u bijeloj i maslinasto zelenoj boji.
Malo se još zna o ostatku kolekcije, ali s obzirom na krzneni kaput, sigurno je reći da će biti ispunjen zimskom garderobom.
Kolekcija Khy x Entire Studios osvanut će na službenoj stranici brenda KHY 12. prosinca 2024. godine.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Postoje pjesme koje vas ulove na prvu notu, kao jutarnje sunce koje nenadano probije kroz oblake. Dobar dan, novi singl Sandija Cenova, upravo je takav – nježna oda svakodnevnim trenucima sreće, koja ne pokušava biti ništa više od onoga što već jest: iskrena, vesela i topla.