Hrvatski brend Krie Design predstavio je svoju prvu kolekciju izrađenu od Sabant Beer skin™ materijala – kože biljnog podrijetla nastale od ostataka ječmenog slada iz pivarske industrije. Ova održiva kolekcija bit će u cijelosti predstavljena u sklopu događaja UNWASTED Forum 2025, koji se održava u Opatiji od 16. do 18. svibnja.
Glavni komad kolekcije je uniseks mantil izrađen od inovativnog materijala, koji objedinjuje funkcionalnost, stil i održivost. Krie Design ovim projektom nastavlja svoje djelovanje u smjeru održive mode, koje razvija od 2016. godine, a do sada su već radili i s materijalom poput Econyla, dobivenog od odbačenih ribarskih mreža i najlona.
Sabant Beer skin™ predstavlja prvu kožu biljnog podrijetla na svijetu koja se izrađuje od nusproizvoda piva. Proizvodnja započinje prikupljanjem ostataka ječmenog slada u pivovarama, koji se zatim suši, melje i obrađuje. U suradnji s PMF-om u Zagrebu provode se eksperimenti i industrijska testiranja kako bi se osigurala kvaliteta i dugotrajnost materijala.
Kolekcija Krie X DD rezultat je dugogodišnje suradnje Kristine Burje, osnivačice Krie Designa i pionirke održive mode, te Dine Dragije, stručnjakinje za održivost i ESG ciljeve. Njihova zajednička vizija pretočena je u dizajn koji povezuje inovaciju, odgovornu proizvodnju i visoku estetiku.
Svaki artikl iz kolekcije opremljen je NFC etiketom, koja se očitava mobilnim uređajem i vodi na sučelje s informacijama o projektu, brendu, korištenim materijalima i partnerima. Tako kupac dobiva potpunu priču i uvid u filozofiju brenda te proces nastanka svakog komada odjeće.
Kampanja je vizualno predstavljena kroz prizore Maide Ribić i Vlahe Arbulića, koji se pojavljuju kao lica nove kolekcije. Njihov angažman simbolizira generaciju s posebnim senzibilitetom za održivost, društvenu odgovornost i podršku domaćem dizajnu.
Cijela kolekcija bit će predstavljena na UNWASTED Forum 2025, međunarodnom događaju koji okuplja industriju, održive startupove i znanstvene institucije. Forum organiziraju Kristina Burja i Dina Dragija, u partnerstvu sa Svjetskom akademijom znanosti i umjetnosti, s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao središta održivih rješenja i inovacija.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.