Hrvatski brend Krie Design predstavio je svoju prvu kolekciju izrađenu od Sabant Beer skin™ materijala – kože biljnog podrijetla nastale od ostataka ječmenog slada iz pivarske industrije. Ova održiva kolekcija bit će u cijelosti predstavljena u sklopu događaja UNWASTED Forum 2025, koji se održava u Opatiji od 16. do 18. svibnja.
Glavni komad kolekcije je uniseks mantil izrađen od inovativnog materijala, koji objedinjuje funkcionalnost, stil i održivost. Krie Design ovim projektom nastavlja svoje djelovanje u smjeru održive mode, koje razvija od 2016. godine, a do sada su već radili i s materijalom poput Econyla, dobivenog od odbačenih ribarskih mreža i najlona.
Sabant Beer skin™ predstavlja prvu kožu biljnog podrijetla na svijetu koja se izrađuje od nusproizvoda piva. Proizvodnja započinje prikupljanjem ostataka ječmenog slada u pivovarama, koji se zatim suši, melje i obrađuje. U suradnji s PMF-om u Zagrebu provode se eksperimenti i industrijska testiranja kako bi se osigurala kvaliteta i dugotrajnost materijala.
Kolekcija Krie X DD rezultat je dugogodišnje suradnje Kristine Burje, osnivačice Krie Designa i pionirke održive mode, te Dine Dragije, stručnjakinje za održivost i ESG ciljeve. Njihova zajednička vizija pretočena je u dizajn koji povezuje inovaciju, odgovornu proizvodnju i visoku estetiku.
Svaki artikl iz kolekcije opremljen je NFC etiketom, koja se očitava mobilnim uređajem i vodi na sučelje s informacijama o projektu, brendu, korištenim materijalima i partnerima. Tako kupac dobiva potpunu priču i uvid u filozofiju brenda te proces nastanka svakog komada odjeće.
Kampanja je vizualno predstavljena kroz prizore Maide Ribić i Vlahe Arbulića, koji se pojavljuju kao lica nove kolekcije. Njihov angažman simbolizira generaciju s posebnim senzibilitetom za održivost, društvenu odgovornost i podršku domaćem dizajnu.
Cijela kolekcija bit će predstavljena na UNWASTED Forum 2025, međunarodnom događaju koji okuplja industriju, održive startupove i znanstvene institucije. Forum organiziraju Kristina Burja i Dina Dragija, u partnerstvu sa Svjetskom akademijom znanosti i umjetnosti, s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao središta održivih rješenja i inovacija.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfitom koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Zamislite da šećete uskim kalama Rovinja dok vam sunce zlatom obasjava ramena, da udišete sol iz zraka splitske rive ili da noću, u haljini koja grli vašu siluetu, lagano koračate Stradunom. Sve te slike, svi ti osjećaji sabrani su u novoj ljetnoj kolekciji hrvatskog modnog brenda Clés, znakovito nazvanoj Pomalo.
Zamislite modni dodatak koji jednako dobro pristaje uz bijelu košulju učiteljice i šljokičastu haljinu influencerice. Komad nakita koji podjednako vole žene koje počinju dan s kavom i razrednom knjigom, kao i one koje završavaju večer pod reflektorima glamuroznih evenata. Taj dodatak postoji – i nosi ime Sorinele.
Što se dogodi kad se jedan od najsloženijih umova svjetske književnosti susretne s repatom, nježnom i lukavom figurom domaće mitologije? Dobijemo slikovnicu o Jamesu Joyceu, mačkama i pulskim tajnama – i autora koji s jednakom strašću grli visoku književnost, pop kulturu i djetinju maštu. On je profesor koji crta srcem, ilustrator koji misli kao pisac i pripovjedač koji vjeruje da sloboda stanuje izvan okvira. Istra mu je zavičaj, mačke su mu inspiracija, a Joyce – divlja mačka književnosti – postaje glavni junak njegove najnovije basne za djecu.
Još se sliježu dojmovi s omiljenog festivala zabavne glazbe u Hrvatskoj — CMC-a u Vodicama, a priča o ovom glazbenom spektaklu ne prestaje puniti društvene mreže i portale. Ove je godine vodička riva doslovno odzvanjala hitovima čak 47 izvođača, ali ono što je najviše zapelo za oko — nije bila samo glazba.
Ako ste i vi u posljednje vrijeme scrollali društvenim mrežama i naletjeli na kadar koji ste morali gledati više puta – ne brinite, niste jedini. On je jedan od najseksi domaćih izvođača, glazbena nada koja već sad stvara hitove koje pjevamo uglas, a pri tom izgleda kao da je upravo sišao s naslovnice modnog časopisa. ToMa, pravim imenom Tomislav Marić, ne prestaje osvajati – i ušima i očima. I da, iako ga vole svi, jasno je da se baš muška publika osobito često javlja s komentarima – i to vrlo entuzijastično. No, tko bi im zamjerio?
Ako postoji čovjek koji zna kako nasmijati regiju, izazvati salve smijeha i istovremeno ostati šarmantan do kosti – to je Dalibor Petko. U svijetu domaćeg showbusinessa gdje je sve već viđeno, Petko je vječna svježa doza kreativnosti, a sada je, čini se, uspio ono što mnogima nije pošlo za rukom – ukrotiti najseksi Balkanca, Stefana Zdravkovića, poznatijeg kao Princ od Vranja. Ili barem pokušava. Na svoj, urnebesan način.