Hrvatski brend Krie Design predstavio je svoju prvu kolekciju izrađenu od Sabant Beer skin™ materijala – kože biljnog podrijetla nastale od ostataka ječmenog slada iz pivarske industrije. Ova održiva kolekcija bit će u cijelosti predstavljena u sklopu događaja UNWASTED Forum 2025, koji se održava u Opatiji od 16. do 18. svibnja.
Glavni komad kolekcije je uniseks mantil izrađen od inovativnog materijala, koji objedinjuje funkcionalnost, stil i održivost. Krie Design ovim projektom nastavlja svoje djelovanje u smjeru održive mode, koje razvija od 2016. godine, a do sada su već radili i s materijalom poput Econyla, dobivenog od odbačenih ribarskih mreža i najlona.
Sabant Beer skin™ predstavlja prvu kožu biljnog podrijetla na svijetu koja se izrađuje od nusproizvoda piva. Proizvodnja započinje prikupljanjem ostataka ječmenog slada u pivovarama, koji se zatim suši, melje i obrađuje. U suradnji s PMF-om u Zagrebu provode se eksperimenti i industrijska testiranja kako bi se osigurala kvaliteta i dugotrajnost materijala.
Kolekcija Krie X DD rezultat je dugogodišnje suradnje Kristine Burje, osnivačice Krie Designa i pionirke održive mode, te Dine Dragije, stručnjakinje za održivost i ESG ciljeve. Njihova zajednička vizija pretočena je u dizajn koji povezuje inovaciju, odgovornu proizvodnju i visoku estetiku.
Svaki artikl iz kolekcije opremljen je NFC etiketom, koja se očitava mobilnim uređajem i vodi na sučelje s informacijama o projektu, brendu, korištenim materijalima i partnerima. Tako kupac dobiva potpunu priču i uvid u filozofiju brenda te proces nastanka svakog komada odjeće.
Kampanja je vizualno predstavljena kroz prizore Maide Ribić i Vlahe Arbulića, koji se pojavljuju kao lica nove kolekcije. Njihov angažman simbolizira generaciju s posebnim senzibilitetom za održivost, društvenu odgovornost i podršku domaćem dizajnu.
Cijela kolekcija bit će predstavljena na UNWASTED Forum 2025, međunarodnom događaju koji okuplja industriju, održive startupove i znanstvene institucije. Forum organiziraju Kristina Burja i Dina Dragija, u partnerstvu sa Svjetskom akademijom znanosti i umjetnosti, s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao središta održivih rješenja i inovacija.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.