Modni brend KLISAB novim je vizualima predstavio jesensku kolekciju, naziva FALLFALL8. Ove sezone brend je zagrebao površinu definicije osobnog identiteta, kreirajući selekciju komada koji pružaju mogućnost da se transformiramo po vlastitoj želji. Nerijetko suočeni s pitanjem “Tko je Klisab žena?”, dizajneri i vlasnici brenda, Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, ovom su kolekcijom tako odlučili ponuditi reinterpretaciju vlastite estetike, odgovarajući na vječno pitanje u obliku same kolekcije i načina na koji su je prezentirali.
Naime, svaki look unutar jesenske kolekcije predstavljen je individualno, u diptisima s potpisom fotografa Mateja Jurčevića. Ovu fotografsku formu čitamo višeslojno, kroz potpise koji maštovito nadograđuju vizuale. FALLFALL8 predstavlja brižno izrađenu posvetu svim imaginarnim, ali i stvarnim ženama koje svoju osobnost izražavaju kroz modne odabire. U realizaciji ove vizije autorskom timu koji potpisuje vizuale pridružili su se i stilistica Ana Nikačević, vizažistica Iva Rukavina za Estée Lauder, stilist kose Mijo Majhen uz asistenticu Ivanu Musiju, koristeći Keune Haircosmetics, asistenta fotografa Vida Redžu te modele Yvonne (Munich Models) i Evitu (Talia Model).
Ne dozvoljavajući si kreativna ograničenja pri stvaranju, KLISAB su se za ovu kolekciju poigrali definicijama ekspresivnosti, stavljajući naglasak na odvažne forme izrađene od harmonično povezanih tekstura i silueta. Inspiraciju su pritom crpili iz vlastitog arhiva, prednost odabira dajući hladnoj vuni, samtu i keperu, pritom spretno manipulirajući ovim materijalima kako bi stvorili domišljat, nov efekt.
Ovoga puta u kolekciji se našao i jedan novitet. Riječ je o plant-based koži brenda Sabant, koja je nastala kao višak u proizvodnji industrije alkoholnih pića te nosi naziv Gin skin™ . Koža napravljena od popularnog pića tako je postala temelj za inovaciju na modnoj sceni, odjevne komade koji se kvalitetom izrade besprijekorno uklapaju u KLISAB asortiman. U kolekciji se našao i model torbe “Dust Bag”, napravljen od tekstila na biljnoj bazi.
No tu je i novi accessoire, inspiriran prvim modelima iz ponude brenda – KLISAB TORBA ZA SPAVANJE, ojastučena forma modnog dodatka punjena tekstilnim ostacima iz radionice samog brenda, a koja svoju vlasnicu čitav dan prati, pozivajući je na odmor. Dolazi u tri varijante; kao jastučasti clutch, ruksak i torbica za mobitel.
Ova godina za KLISAB je jubilarna, označava deset godina od pobjede na Fashion Incubatoru te osnivanja brenda pa je tako predstavljanje jesenske kolekcije poslužilo kao savršena uvertira u sezonu slavlja. Velika samostalna revija koja će se održati u studenom bit će savršena prilika za proslavu velike obljetnice i otvaranje novog poglavlja.
Na modnom događanju pažnju je privukao upečatljiv modni odabir poznatog domaćeg pjevača Luke Nižetića u kojem se spojila elegancija klasike i hrabrost suvremene mode. Na crvenom tepihu pojavio se u slojevitom outfitu koji je vješto kombinirao razigrane karirane uzorke i tople zemljane tonove. Gornji dio činila je bež košulja s profinjenim tartan uzorkom koja je, iako ležerno uvučena u hlače, zadržala dozu urednosti i mjere. Oko vrata nosio je tanku svilenu maramu u sivo-plavkastom tonu koja je outfitu dodala suptilan dašak retro šarma i dandy estetike.
Sinoć je Muzej grada Zagreba nakratko postao modna pozornica o kojoj će se još dugo pričati — jer je upravo tamo održana jubilarna, dvadeseta samostalna revija DUCHESS-a, brenda koji već dva desetljeća njeguje spoj elegancije, ženstvenosti i suvremenog luksuza.
Balmain ulazi u novo poglavlje — i to s imenom koje modna publika već godinama izgovara sa znatiželjom, poštovanjem i laganom dozom mistike. Antonin Tron, francuski dizajner i osnivač brenda Atlein, imenovan je novim kreativnim direktorom jedne od najutjecajnijih modnih kuća na svijetu.
Na domaćoj modnoj i sportskoj sceni upravo je niknuo brend koji ne želi samo odjenuti tijelo – već i probuditi duh. ÊTRE, novi hrvatski premium brend sportske odjeće, spaja pokret, stil i identitet u filozofiji koja nas podsjeća da je biti najveći luksuz suvremenog života.
Nova sezona brenda Lokomotiva by Lana Puljić donosi kolekciju koja slavi slobodu, snagu i preciznost jahačkog svijeta, utkanu u svaki komad odjeće. Inspirirana jahačkim sportom i duhom Divljeg zapada, ova kolekcija spaja old money eleganciju s dozom drskosti i suvremenog seksipila.
Suradnja s Hrvatskim deflimpijskim odborom prirodno je proizašla iz poziva Olivera Lušića, predsjednika Hrvatskog sportskog saveza gluhih i kapetana rukometne reprezentacije gluhih, dugogodišnjeg prijatelja brenda koji je u Lunilou prepoznao iste vrijednosti: odgovornost, trajnost i dizajn s razlogom. U godini koja obilježava stotu obljetnicu Deaflympicsa (prvi put održanih 1924. u Parizu), hrvatska delegacija nastupit će u kolekciji osmišljenoj da bude profinjena, moderna i funkcionalna—baš onako kako se ponos nosi i izvan pozornice.
Platnene tenisice često se zaprljaju brzim hodom po gradu i zato zahtijevaju redovitu pažnju. Platnene tenisice perete nježno rukom u toploj vodi, pritom ih nikada ne potapate u cijelosti.
Obuća koju nosite u svakodnevnom životu, bilo da su to krpene tenisice za slobodno vrijeme ili elegantne kožne cipele za ured i izlazak, odražava vaš stil i brigu o detaljima. Kada jednom shvatite da je obuća više od pukog moda dodatka, već sastavni dio izgleda i dojmova koje ostavljate, tek tada se isplati posvetiti joj pažnju kakvu zaslužuje. U ovom tekstu vodiću vas korak po korak kroz precizan postupak njege tenisica i cipela – s naglaskom na materijale, na razliku u pristupu između tkanih tenisica, sintetičkih modela, kože i zahtjevnijih tekstura – tako da, s vremena na vrijeme, vaša obuća zapravo izgleda kao da ste je tek izložili u izlog, a ne da ste ju nosili satima niz hodnike, kafiće, stanove i ulice.
Na modnom događanju pažnju je privukao upečatljiv modni odabir poznatog domaćeg pjevača Luke Nižetića u kojem se spojila elegancija klasike i hrabrost suvremene mode. Na crvenom tepihu pojavio se u slojevitom outfitu koji je vješto kombinirao razigrane karirane uzorke i tople zemljane tonove. Gornji dio činila je bež košulja s profinjenim tartan uzorkom koja je, iako ležerno uvučena u hlače, zadržala dozu urednosti i mjere. Oko vrata nosio je tanku svilenu maramu u sivo-plavkastom tonu koja je outfitu dodala suptilan dašak retro šarma i dandy estetike.
Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
Sinoć je Muzej grada Zagreba nakratko postao modna pozornica o kojoj će se još dugo pričati — jer je upravo tamo održana jubilarna, dvadeseta samostalna revija DUCHESS-a, brenda koji već dva desetljeća njeguje spoj elegancije, ženstvenosti i suvremenog luksuza.
Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se, prečesto, šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.
Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.