Kad snijeg postane modna pista: H&M i Perfect Moment donose glamur na zimske padine
Za blagdansku sezonu, H&M donosi sofisticirani „slope style“ u suradnji s luksuznim brendom skijaške i lifestyle mode Perfect Moment, osnovanim u Chamonixu, kako bi stvorili kolekciju namijenjenu après-ski trenucima – i onima izvan njih. Ova kapsulna kolekcija od 28 komada obuhvaća pernate jakne, upečatljive zasebne odjevne komade, pletivo i modne dodatke spremne za zimu, koji odišu izraženim glamuroznim stavom. Dizajni su omaž performansno orijentiranoj skijaškoj odjeći brenda Perfect Moment, dok pristup kombiniranja i usklađivanja omogućuje da se kolekcija u trenu transformira – od planinske kolibe do gradskih ulica. Kolekcija Perfect Moment H&M bit će dostupna u odabranim trgovinama i na hm.com od 2. prosinca.
„Bilo nam je zadovoljstvo prenijeti naš prepoznatljiv DNK brenda u savršenu après-ski kapsulnu kolekciju za H&M. Suradnja s timovima u Stockholmu bila je pravi vrhunac – trenuci za pamćenje, bez sumnje. Jedva čekam vidjeti kako će naša zajednička zajednica ‘Moment Makera’ oživjeti cijelu priču“, izjavila je Jane Gottschalk, kreativna direktorica i osnivačica brenda Perfect Moment.
This holiday season, H&M climbs to new heights of winter style, joining forces with Chamonix-born label Perfect Moment for an après-ski capsule. The collection is a blend of performance and polish. Think voluminous, down-filled outerwear, statement knitwear, and striking separates designed to be layered and loved. It’s winter dressing with altitude – and attitude.
„Oduševljeni smo suradnjom s Perfect Moment na ovoj zimskoj kolekciji – neočekivana je, dinamična i zasigurno će izazvati uzbuđenje. Siluete su glamurozne, ali i opuštene – baš poput après-skija. Dodatnu dozu stila donose koža, umjetno krzno i pletivo bogate teksture,“ kaže Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica i voditeljica dizajna ženske odjeće u H&M-u.
This holiday season, H&M climbs to new heights of winter style, joining forces with Chamonix-born label Perfect Moment for an après-ski capsule. The collection is a blend of performance and polish. Think voluminous, down-filled outerwear, statement knitwear, and striking separates designed to be layered and loved. It’s winter dressing with altitude – and attitude.
Ključni komadi uključuju bordo pernatu jaknu od umjetnog krzna s kapuljačom koja doseže do bokova, crno-bijelu puff jaknu sa zvjezdastim uzorkom i žakard pojasom, bordo kožnate hlače inspirirane skijaškim modelima s laganim trapezom i patentnim zatvaračima uz listove, kardigan od pletiva s prstenastom teksturom i prugastim rubovima te odgovarajući bordo pleteni komplet koji čine bluza s gumbima i kratke hlače. Od modnih dodataka, tu su visoke i kratke „moon“ čizme od umjetnog krzna, kape s pomponima, naočale s omotnim okvirom te oversized vuneni i moher šal sa zvjezdastim uzorkom.
This holiday season, H&M climbs to new heights of winter style, joining forces with Chamonix-born label Perfect Moment for an après-ski capsule. The collection is a blend of performance and polish. Think voluminous, down-filled outerwear, statement knitwear, and striking separates designed to be layered and loved. It’s winter dressing with altitude – and attitude.
Paleta boja nadahnuta je kultnim Perfect Moment kontrastima crne, bijele i srebrne, uz dodatak profinjene bordo i ledeno plave nijanse kao kontrasta. Materijali uključuju umjetno krzno, kožu, lurex pletivo, merino vunu, moher i mješavine s kašmirom. Uzorci su igra s prepoznatljivim logotipom Perfect Momenta – Sjevernjačom – koji se pojavljuje na svakom komadu kao znak prepoznatljivosti. Detalji poput predimenzioniranih kapuljača, vezica u struku za prilagodljivo sužavanje, žakard rubova i pompona spajaju funkcionalnost i stil.
This holiday season, H&M climbs to new heights of winter style, joining forces with Chamonix-born label Perfect Moment for an après-ski capsule. The collection is a blend of performance and polish. Think voluminous, down-filled outerwear, statement knitwear, and striking separates designed to be layered and loved. It’s winter dressing with altitude – and attitude.
This holiday season, H&M climbs to new heights of winter style, joining forces with Chamonix-born label Perfect Moment for an après-ski capsule. The collection is a blend of performance and polish. Think voluminous, down-filled outerwear, statement knitwear, and striking separates designed to be layered and loved. It’s winter dressing with altitude – and attitude.
This holiday season, H&M climbs to new heights of winter style, joining forces with Chamonix-born label Perfect Moment for an après-ski capsule. The collection is a blend of performance and polish. Think voluminous, down-filled outerwear, statement knitwear, and striking separates designed to be layered and loved. It’s winter dressing with altitude – and attitude.
This holiday season, H&M climbs to new heights of winter style, joining forces with Chamonix-born label Perfect Moment for an après-ski capsule. The collection is a blend of performance and polish. Think voluminous, down-filled outerwear, statement knitwear, and striking separates designed to be layered and loved. It’s winter dressing with altitude – and attitude.
This holiday season, H&M climbs to new heights of winter style, joining forces with Chamonix-born label Perfect Moment for an après-ski capsule. The collection is a blend of performance and polish. Think voluminous, down-filled outerwear, statement knitwear, and striking separates designed to be layered and loved. It’s winter dressing with altitude – and attitude.
This holiday season, H&M climbs to new heights of winter style, joining forces with Chamonix-born label Perfect Moment for an après-ski capsule. The collection is a blend of performance and polish. Think voluminous, down-filled outerwear, statement knitwear, and striking separates designed to be layered and loved. It’s winter dressing with altitude – and attitude.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.