Ivana Mišković zablistala na gala večeri Marie Clairea u statement kreaciji domaćeg brenda Larie
U čarobnoj atmosferi zagrebačkih Klovićevih dvora, gdje su se sinoć spojili moda, glazba i glamur, poznati francuski magazin Marie Claire proslavio je svoj dolazak na hrvatsko tržište. Na ekskluzivnoj gala večeri okupilo se tristotinjak uzvanika iz svijeta zabave, mode i biznisa, a među njima posebnu je pažnju plijenila jedna od najomiljenijih domaćih influencerica — Ivana Mišković.
Za ovu posebnu prigodu Ivana je odabrala upečatljivu mini haljinu-sako s potpisom domaćeg brenda Larie, iza kojeg stoji dizajnerica Marina Matić. Crna oversized silueta, inspirirana muškim krojem, profinjeno je reinterpretirana u ženstvenoj verziji i dodatno naglašena elegantnim detaljima. Cijela kreacija prošarana je decentnim 3D cvjetnim aplikacijama u obliku bijelih tratinčica, koje unose dozu razigranosti u sofisticiran večernji look. Duboki V-izrez i kroj koji naglašava noge dali su outfitu suptilan, ali efektan “wow” efekt.
Ivana je look zaokružila s klasičnim crnim sandalama s visokom petom i elegantno zalizanom punđom, dok je make-up bio savršeno izbalansiran — naglasak je stavljen na oči i puten ružičasti ruž, uz besprijekorno konturirano lice. Cjelokupni styling odiše modernim minimalizmom, ali uz snažan modni izričaj — upravo onako kako to Larie i Ivana znaju najbolje.
Večer je dodatno začinila glazbena diva Natali Dizdar, koja je goste zabavljala sve do dugo u noć, a Klovićevi dvori zasjali su kao savršena kulisa za ovo modno-glazbeno druženje koje je označilo novu eru lifestyle scene u Hrvatskoj.
Svojim modnim izborom Ivana Mišković još jednom je potvrdila status modne ikone nove generacije — one koja podržava domaći dizajn, prati svjetske trendove i s lakoćom spaja sofisticiranost, osobnost i stav.
Ako postoji modni dodatak koji ne izlazi iz mode, koji podiže svaku kombinaciju i istovremeno govori o ukusu, samopouzdanju i stilu – to je dobra torba. A kada torba dolazi iz radionice MONE, omiljene regionalne modne kuće s tradicijom u kvaliteti i estetici, znamo da nas očekuje nešto posebno.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
U modnom svijetu gdje raskoš često nadglasava suptilnost, CHANEL je ove sezone odabrao šapat prirode umjesto njezina urlika. Nova Haute Couture kolekcija za jesen/zimu 2025/26 donosi sofisticiran i profinjen povratak izvorištu—u doslovnom i simboličkom smislu.
Kad pomislite na idealan spoj obiteljske kemije, modnog senzibiliteta i iskrene ljetne radosti — na pamet vam zasigurno padnu oni. Najpoznatiji brat i sestra u Hrvatskoj ponovno su dokazali da stil teče njihovim venama. Ovoga ljeta zablistali su u ležernom, ali savršeno koordiniranom izdanju koje spaja udobnost, retro vibru i eleganciju bez truda.
Ako postoji par koji iznova potvrđuje da stil i ljubav idu ruku pod ruku, onda su to zasigurno Nataša Janjić Medančić i njezin suprug Nenad. Na nedavnom pojavljivanju, Nataša i Nenad pokazali su kako izgleda kada dvoje ljudi modno dišu kao jedno — i to bez greške.
Daniel Kušan ne režira samo filmove – on režira avanture, izazove i neizvjesnosti koje se događaju iza i ispred kamere. Njegova je kreativnost jazz improvizacija, a filmski set otok na kojem ništa nije predvidivo, ali sve može biti čarolija. Od prvog filma o Kokovu, do najnovijeg „Bumbarova ljeta“, Kušan kao da se igra s filmskim jezikom, ali nikad bez ozbiljnosti pripovjedača.