Nevjerojatna modna priča Đurđice Vorkapić i brenda Hippy Garden obilježila je Božić u Zagrebu
Sve započinje izborom, a pjesmom Imagine Johna Lennona Hippy Garden je svoje stvaralaštvo okrunio vrhunskom modom i dao snažnu poruku u ovo blagdansko vrijeme.
Jedinstveni modni brend Hippy Garden jučer je u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade održao svoju ekskluzivnu modnu reviju za 2024. Revija pod nazivom “It All starts with a choice” postala je apsolutno neodoljiva i prije no što su modeli uopće prošetali pistom, a sve zbog impresivne atmosfere koja je odisala modnom profinjenošću Hippy Gardena.
Na ovoj inspirativnoj večeri uzvanici su sjedili uzduž dva duga raskošno dekorirana stola. Stotine mirisnih svijeća i niski dim uokrug cijele dvorane upotpunili su ovaj ambijent, a Hippy Garden je prikazao svoju dobro znanu snažnu i urbanu modnu ženu.
Još davne 2015. godine dizajnerica Đurđica Vorkapić je pokazala jedinstvenu viziju modnog stvaralaštva, a upravo je ta vizija činila i okosnicu jučerašnje modne revije koja je mahom nastala kao inspiracija svoje prethodnecouture kolekcije „Marquise Maestozo“ prikazane baš u prosincu u istoj dvorani davne 2015.
Đuđica Vorkapić oduševljava svojom modnom vizijom
Tom prigodom je na oduševljenje svih ušetao bijeli konj, a sada na vrlo emotivan način uz taktove bezvremenske pjesme Imagine, Johna Lennona vrhunac kolekcije je zaokružio model u predivnoj izuzetno slojevitoj bijeloj haljini.
‘Živjeti i stvarati viziju u kojoj uživaš neprocjenjivo je blago. Moje modno stvaralaštvo, ideje i vizija uvijek su ispred očekivanja pa tako već dugo samostalne revije Hippy Garden oduševljavaju i daju novi stvaralački pristup’, rekla je dizajnerica Đurđica Vorkapić.
Hippy Garden je i dalje omiljeni domaći modni brend
Predstavljena kolekcija je u cijelosti prožeta trajnim glamurom i nezaobilaznim hipijevskim štihom.Neki od najupečatljivijih voluminoznih lookova uključivali su duge haljine izrađene s autorskim printom na organdi materijalu, svili i umjetnoj koži.
Poštujući kod brenda naglasak je na modele koji prate liniju tijela ili su pak raskošno formirani u struku, dok su tkanine bogatih tekstura s naglašenim volumenom u baznim crnim tonovima besprijekorno ukomponirani u cijelu kolekciju.
Poseban romantičan moment upotpunio je ručno izrađen nakit od sjajnih crnih perli i brušena kamenja sa rukavicama izrađenih od umjetne kože.
Hippy Garden kolekcije inspirirane su svijetom za sebe, kreativnošću, smislom za lijepo, toplinom i energijom vlastitog stvaralaštva, a izvedene visokovrijednim materijalima i tehničkim perfekcionizmom.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.