Haljina princeze Diane koju je dizajnirao slavni modni atelje Belville Sassoon dugo se smatrala izgubljenom, no sada je ponovno izašla na svjetlo dana i dobit će počasno mjesto u Muzeju princeze Diane. Riječ je o tzv. ‘Caring dress‘, cvjetnoj dnevnoj toaleti koju je Diana često nosila na humanitarnim događanjima, osobito tijekom posjeta bolnicama, gdje je sjedila uz pacijente. Haljina je bila četvrta stavka na aukciji kuće Julien’s Auctions održanoj 26. lipnja u hotelu Peninsula Beverly Hills, a prodana je za oko 444 000 eura.
Haljinu je kupila Renae Plant, osnivačica i kustosica Muzeja princeze Diane, koja je bila prisutna u dvorani i nije mogla sakriti oduševljenje. Nakon što ju je kupila, Renae je doslovno pala na pod od sreće.
Ova kupnja za nju imala duboko osobno značenje, budući da je princezu upoznala tijekom njezina posjeta Australiji 1988. godine.
“Haljina simbolizira sve ono što je Diana bila – nježnost, suosjećanje i humanitarnost,” izjavila je za kanadsko izdanje HELLO! magazina.
Haljina dolazi uz primjerak knjige The Glamour of Bellville Sassoon te monografiju Diana: Portrait of a Princess kraljevske fotografkinje Jayne Fincher.
Martin Nolan, izvršni direktor Julien’s Auctions, otkrio je da je haljina desetljećima bila pohranjena u ormaru Dianine bliske prijateljice. Nakon jedne prethodne aukcije, ta se osoba javila organizatorima svjesna povijesnog značaja haljine.
‘Iskreno, mislila sam da je ova haljina zauvijek izgubljena’, rekla je Renae. ‘To je bio trenutak koji mi je promijenio život i nikad nisam mogla zamisliti da ću je jednog dana moći sačuvati za buduće generacije’.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.