Finalna kampanja Donatelle Versace: Uz Claudiju, Kate i Amber slavi prijateljstvo, modu i novi početak

Donatella Versace posljednji put potpisuje kampanju kao kreativna direktorica, okružena supermodelima i prijateljima brenda.

09 srpnja 2025

Finalna kampanja Donatelle Versace Hello Magazine Croatia FOTO: Versace
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Za svoju posljednju kampanju u ulozi glavne kreativne direktorice modne kuće Versace, Donatella Versace okupila je skupinu dugogodišnjih prijateljica brenda. U jesenskoj kampanji za sezonu 2025. pojavljuju se supermodeli Claudia Schiffer, Kate Moss, Kristen McMenamy, Amber Valletta, Natasha Poly, Saskia de Brauw, Liu Wen, Mica Argañaraz, Anok Yai, Mila Van Eeten i Jacqui Hooper, a snimio ju je renomirani fotografski duo Mert & Marcus, dugogodišnji suradnici modne kuće Versace.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Versace (@versace)

Ovom kampanjom pokušali smo stvoriti nešto što šalje poruku zabave, ljubavi i optimizma,” izjavila je Donatella. “Nije riječ samo o odjeći, već o atmosferi na setu. Ove su slike nastale iz duše, nastale su kroz prijateljstvo. Svaka kolekcija priča svoju priču – a ovo je priča o Versaceu. I ja sam uvijek spremna za sljedeće poglavlje.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Versace (@versace)

Nakon mjeseci šuškanja, u travnju je Prada grupa potvrdila da preuzima 100 posto udjela u Versaceu od dosadašnjeg vlasnika Capri Holdingsa za 1,25 milijardi eura. Očekuje se da će transakcija biti zaključena u drugoj polovici 2025. U ožujku je Dario Vitale imenovan novim glavnim kreativnim direktorom, naslijedivši Donatellu Versace, koja preuzima novu ulogu – ambasadorice brenda. Vitale je početkom godine napustio poziciju direktora dizajna u Miu Miu, a iz Prade su naglasili kako je riječ o njegovoj osobnoj odluci, neovisnoj o akviziciji.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Versace (@versace)

Podsjetimo, Donatella je 2018. godine pristala na prodaju obiteljskog modnog carstva Michael Kors Holdingsu, koji je potom postao Capri Holdings, u transakciji vrijednoj 2,1 milijardu dolara.

Donatella Versace ostavila je neizbrisiv trag u modnoj industriji, osobito nakon tragične smrti brata Giannija Versacea 1997. godine, kada je preuzela kreativno vodstvo i održala brend relevantnim i snažnim.

PROČITAJTE: Povijesni preokret u Versaceu! Donatella predaje kormilo, a Dario Vitale postaje kreativni direktor

Osim što je postala modna ikona, Donatella je i utjecajna figura na društvenim mrežama, poznata po svom humanitarnom radu, podršci marginaliziranim skupinama i aktivizmu za prava LGBTQIA+ zajednice. Također je snažno podržavala mlade dizajnere poput Christophera Kanea, s kojim je godinama surađivala na liniji Versus, te Anthonyja Vaccarella i Jonathana Andersona, čiju je premijeru za Dior nedavno osobno pratila iz prvog reda.


druge vijesti