Najhrabrija modna večer jeseni: pogledajte kako mladi dizajneri preoblikuju arhivu eNVy rooma
Jedna od onih večeri koje Zagreb pretvaraju u epicentar stila i inspiracije zakazana je za 11. rujna, kada će Muzej suvremene umjetnosti ugostiti novu eNVy room reviju powered by OMODA & JAECOO. No, uz premijerno predstavljanje kolekcije, večer donosi i projekt koji već sada izaziva znatiželju modne publike – eNVision, izložbu koja otvara dijalog između nasljeđa i budućnosti, između renomiranog brenda i novih generacija dizajnera.
U suradnji s Tekstilno-tehnološkim fakultetom i pod mentorstvom prof.art.dr.sc. Jasminke Končić, studentima je povjeren zadatak da reinterpretiraju jedan od modela iz raskošne bridal arhive eNVy rooma – haljine koje su oblikovale identitet brenda i postale simbol njegove estetike. I dok su neki polazište pronašli u strogoj arhitektonici kroja, drugi su se prepustili fluidnosti materijala ili pak poigrali s detaljem koji ih je inspirirao za sasvim novu formu. Za neke je ključ bila emocija koju vjenčanica budi – pretočena u ready-to-wear komad, neočekivani volumen ili avangardni modni iskaz.
Rezultat je niz radova koji ne imitiraju, nego stvaraju dijalog. Svaki model u isto vrijeme priča priču eNVy rooma i otkriva osobni potpis mladog autora, dokazujući da je moda najživlja kada se prošlost i budućnost sretnu na istoj pisti.
Posebnost eNVisiona leži i u činjenici da studentima daje vidljivost izvan učionica – njihovi radovi ulaze u muzejski prostor, otvaraju se pogledima medija, publike i modnih stručnjaka. Na taj način, projekt ne samo da potvrđuje snagu i vitalnost arhive brenda, nego i stvara platformu za buduće dizajnerske glasove.
Kako poručuju iz eNVy rooma: „Moda je uvijek dijalog – između prošlosti i budućnosti, iskustva i novih ideja. Zato nam je važno otvoriti vlastiti svijet mladima i vidjeti kako ga oni mogu preoblikovati na svoj način.“
Za brend koji već dva desetljeća oblikuje hrvatsku modnu scenu, eNVision je mnogo više od izložbe – to je podsjetnik da moda nikada ne stoji na mjestu, već da je najuzbudljivija onda kada postaje most između generacija i odskočna daska za nove vizije.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.