Dva domaća modela torbi koja će obilježiti jesen i postati ‘must have’ sezone
Sezona slojevitih kombinacija, toplih boja i mirisa svježe kave ujutro – jesen je vrijeme kada moda dobiva svoj najromantičniji ton. Upravo sada, kada ormari traže dodatak koji će podignuti svaki stajling, na scenu stupaju dva neodoljiva domaća modela torbi, dizajnirana za žene koje vole luksuz u malim detaljima i prepoznatljivost u svakom koraku.
Prva među njima je torba LENA brenda ELFS, modni dodatak koji odiše sofisticiranošću. Izrađena od visokokvalitetne smeđe kože, ukrašena luksuznim zlatnim lancem i prepoznatljivim privjeskom u obliku srca, ona spaja bezvremensku eleganciju i suvremeni dizajn.
Dovoljno prostrana da u nju stanu sve sitnice potrebne tijekom dana, a dovoljno profinjena za večernji izlazak, LENA je torba koja na diskretan način daje vašem outfitu onaj završni pečat glamura. Svaki detalj pažljivo je promišljen kako bi se uklopio u životni stil moderne žene – od poslovnog sastanka do ležerne šetnje gradom.
Nasuprot LENA modelu, ali jednako zavodljiva, dolazi The Snap bag brenda A’Marie – rezultat suradnje s BURO-om koja donosi dašak vintage šarma u suvremenu svakodnevicu. Ova torba od mekane kože, s upečatljivim metalnim okvirom i lančićem, dizajnirana je da bude istovremeno chic i praktična. Dovoljno cool za jutarnju kavu s prijateljicom, ali i dovoljno elegantna za večeru u centru grada, The Snap bag utjelovljuje onaj lako prepoznatljiv pariški duh koji obožavamo u jesenskim kombinacijama.
Obje torbe nose domaći potpis i pričaju priču o dizajnu koji je odvažan, a opet nenametljiv, modno aktualan, ali bez prolaznosti. To su komadi u koje se isplati investirati jer ne prate samo trend, nego ga stvaraju. Ove jeseni biramo torbe koje nas prate u svim trenucima – od prvog jutarnjeg sastanka do zadnjeg večernjeg gutljaja vina – i podsjećaju nas da se prava elegancija uvijek nalazi u detaljima.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.