Veličanstvena proslava 40 godina najvećeg brodogradilišta katamarana na svijetu, Lagoon, ujedno i najveće okupljanje brodova ovog tipa slavilo se čak 3 dana na Kornatima. Slavilo se istovremeno svuda u Svijetu od Amerike, preko Kariba, Maldiva do Kine tako su i naši Kornati upisani na svjetsku mapu.
Veliki zaljubljenici u Kornate austrijsko-njemačka tvrtka Master yachting i supružnici Schillinger za svoje goste i poslovne partnere Master yachting Hrvatska, Vito Nautica, Mare Yachting, Sea and more yachting Kroatien sa 15 brodova izna 40 stopa i jednom od najvećih na Jadranu Lagoon 67 su osmislili usitinu 3 dana za pamćenje pokazavši najbolje od jednog od najljepših nacionalnih parkova u Svijetu uz veliku pomoć Šime Ježine ravnatelja parka te vlasnika restorana Konobe Opat Ante Božikova, Jakova Šikića vlasnika otoka Piškera i istoimenog OPG.
Ljudi su to koji bez priključka struje, pitke vode i ponekada bez telefona, interneta znaju biti odsječeni od Svijeta danima daju sve od sebe pomažući jedni drugima oduševili su sve goste svojim velikim srcem i uslužnosti od pripreme hrane na brdu iznad uvale Opat i serviranja hladnog šampanjca sa svježim kamenicama, Kurnatskog tradicionalnog ručka na Piškeri “janjetina sa bižima” koje je poslužila obitelj Šikić koja tamo živi kao prije 100 godina hraneći se onim što uzgoje uz vlastito stado ovaca, pčele i masline do savršeno pripremljene gala večeri poznatog chefa Ante Božikova na Opato koji je servirao od ribljeg carpaccio sa tartufima, tuna tartar pasta sa plavim rakom te ostalih delicija od svježe ribe.
Povijesni trenutak se dogodio jer se po prvi puta u ovom surovo kamenitom kraju koje oplakuje hirovito more, a charter turisti ga se plaše održala i modna revija!
Duchess womenswear cruise collection posebno izrađena za ovu priliku uz virtuzan nastup Ane Rucner i Marka Duvnjaka na bubnjevima, voditelja Davora Garića odusevili su većinom strane goste.
Klasična glazba i cross over hitovi odjekivali su ovom inače mirnom uvalom dok su modeli šetali u kaftanima atraktivnih ljetnih boja među kojima su prevladavali morski tonovi;nijanse plave, tirkizni, bijeli iznenadivši upečatljivom ciklama kaftanima, suknje raznih dužina uz dodatak tila omiljenim među trendseterica ali ipak slijedeći filozofiju brenda koji daje uvijek naglasak na žensku siluetu praćeno pomnik okom kreativnog direktora Antuna Tina Brišara ova modna revija ujedno je najava za veliku modnu reviju SS 24 “Na zagrebačkim krovovima” Met hotela 28.5..
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.