Veličanstvena proslava 40 godina najvećeg brodogradilišta katamarana na svijetu, Lagoon, ujedno i najveće okupljanje brodova ovog tipa slavilo se čak 3 dana na Kornatima. Slavilo se istovremeno svuda u Svijetu od Amerike, preko Kariba, Maldiva do Kine tako su i naši Kornati upisani na svjetsku mapu.
Veliki zaljubljenici u Kornate austrijsko-njemačka tvrtka Master yachting i supružnici Schillinger za svoje goste i poslovne partnere Master yachting Hrvatska, Vito Nautica, Mare Yachting, Sea and more yachting Kroatien sa 15 brodova izna 40 stopa i jednom od najvećih na Jadranu Lagoon 67 su osmislili usitinu 3 dana za pamćenje pokazavši najbolje od jednog od najljepših nacionalnih parkova u Svijetu uz veliku pomoć Šime Ježine ravnatelja parka te vlasnika restorana Konobe Opat Ante Božikova, Jakova Šikića vlasnika otoka Piškera i istoimenog OPG.
Ljudi su to koji bez priključka struje, pitke vode i ponekada bez telefona, interneta znaju biti odsječeni od Svijeta danima daju sve od sebe pomažući jedni drugima oduševili su sve goste svojim velikim srcem i uslužnosti od pripreme hrane na brdu iznad uvale Opat i serviranja hladnog šampanjca sa svježim kamenicama, Kurnatskog tradicionalnog ručka na Piškeri “janjetina sa bižima” koje je poslužila obitelj Šikić koja tamo živi kao prije 100 godina hraneći se onim što uzgoje uz vlastito stado ovaca, pčele i masline do savršeno pripremljene gala večeri poznatog chefa Ante Božikova na Opato koji je servirao od ribljeg carpaccio sa tartufima, tuna tartar pasta sa plavim rakom te ostalih delicija od svježe ribe.
Povijesni trenutak se dogodio jer se po prvi puta u ovom surovo kamenitom kraju koje oplakuje hirovito more, a charter turisti ga se plaše održala i modna revija!
Duchess womenswear cruise collection posebno izrađena za ovu priliku uz virtuzan nastup Ane Rucner i Marka Duvnjaka na bubnjevima, voditelja Davora Garića odusevili su većinom strane goste.
Klasična glazba i cross over hitovi odjekivali su ovom inače mirnom uvalom dok su modeli šetali u kaftanima atraktivnih ljetnih boja među kojima su prevladavali morski tonovi;nijanse plave, tirkizni, bijeli iznenadivši upečatljivom ciklama kaftanima, suknje raznih dužina uz dodatak tila omiljenim među trendseterica ali ipak slijedeći filozofiju brenda koji daje uvijek naglasak na žensku siluetu praćeno pomnik okom kreativnog direktora Antuna Tina Brišara ova modna revija ujedno je najava za veliku modnu reviju SS 24 “Na zagrebačkim krovovima” Met hotela 28.5..
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.