Veličanstvena proslava 40 godina najvećeg brodogradilišta katamarana na svijetu, Lagoon, ujedno i najveće okupljanje brodova ovog tipa slavilo se čak 3 dana na Kornatima. Slavilo se istovremeno svuda u Svijetu od Amerike, preko Kariba, Maldiva do Kine tako su i naši Kornati upisani na svjetsku mapu.
Veliki zaljubljenici u Kornate austrijsko-njemačka tvrtka Master yachting i supružnici Schillinger za svoje goste i poslovne partnere Master yachting Hrvatska, Vito Nautica, Mare Yachting, Sea and more yachting Kroatien sa 15 brodova izna 40 stopa i jednom od najvećih na Jadranu Lagoon 67 su osmislili usitinu 3 dana za pamćenje pokazavši najbolje od jednog od najljepših nacionalnih parkova u Svijetu uz veliku pomoć Šime Ježine ravnatelja parka te vlasnika restorana Konobe Opat Ante Božikova, Jakova Šikića vlasnika otoka Piškera i istoimenog OPG.
Ljudi su to koji bez priključka struje, pitke vode i ponekada bez telefona, interneta znaju biti odsječeni od Svijeta danima daju sve od sebe pomažući jedni drugima oduševili su sve goste svojim velikim srcem i uslužnosti od pripreme hrane na brdu iznad uvale Opat i serviranja hladnog šampanjca sa svježim kamenicama, Kurnatskog tradicionalnog ručka na Piškeri “janjetina sa bižima” koje je poslužila obitelj Šikić koja tamo živi kao prije 100 godina hraneći se onim što uzgoje uz vlastito stado ovaca, pčele i masline do savršeno pripremljene gala večeri poznatog chefa Ante Božikova na Opato koji je servirao od ribljeg carpaccio sa tartufima, tuna tartar pasta sa plavim rakom te ostalih delicija od svježe ribe.
Povijesni trenutak se dogodio jer se po prvi puta u ovom surovo kamenitom kraju koje oplakuje hirovito more, a charter turisti ga se plaše održala i modna revija!
Duchess womenswear cruise collection posebno izrađena za ovu priliku uz virtuzan nastup Ane Rucner i Marka Duvnjaka na bubnjevima, voditelja Davora Garića odusevili su većinom strane goste.
Klasična glazba i cross over hitovi odjekivali su ovom inače mirnom uvalom dok su modeli šetali u kaftanima atraktivnih ljetnih boja među kojima su prevladavali morski tonovi;nijanse plave, tirkizni, bijeli iznenadivši upečatljivom ciklama kaftanima, suknje raznih dužina uz dodatak tila omiljenim među trendseterica ali ipak slijedeći filozofiju brenda koji daje uvijek naglasak na žensku siluetu praćeno pomnik okom kreativnog direktora Antuna Tina Brišara ova modna revija ujedno je najava za veliku modnu reviju SS 24 “Na zagrebačkim krovovima” Met hotela 28.5..
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.