Beyoncé i Adidas sporazumno su prekinuli partnerstvo koje je započelo 2018. godine, na oduševljenje fanova “Kraljice B”, koji su mahnito pokupovali sve što im je pjevačica u prvih nekoliko kolekcija ponudila.
Kako izvještava Hypebae, razlog prekida suradnje su velike kreativne razlike između dviju strana. Prema pisanju medija, Grammyjem nagrađena glazbenica raduje se ponovnoj kreativnoj slobodi unutar svoje etikete.
Ranije ove godine u javnost su izašla izvješća koja su pokazivala da Adidas gubi ogroman novac podržavajući IVY PARK, koji je davno izgubio sjaj. U dokumentima se navodi da je “otprilike pola proizvedene robe ostalo neprodano” i da IVY PARK “gubi novac za Adidas”.
Beyoncein brend IVY PARK pokrenut je 2016. u suradnji sa Sir Philipom Greenom iz Topshopa. Glazbenica je 2018. godine postala jedina vlasnica brenda.
Najnovija kolekcija IVY PARK pod nazivom “PARK TRAIL” lansirana je u veljači ove godine, nakon što je pretpremijerno prikazana na privatnom koncertu u Dubaiju, obilježavajući Beyoncein prvi nastup u četiri godine. Fanovi nisu bili posebno oduševljeni krojevima a ni cijenama. Možda je upravo to dovelo do konačne odluke o prekidu suradnje s Adidasom.
Iako trenutno uživamo u jeseni i iščekujemo nadolazeće blagdane, već sada se mnogi s nestrpljenjem raduju svibnju iduće godine. Točnije, riječ je o prvom ponedjeljku u svibnju, koji je tradicionalno rezerviran za Met Galu, jedan od najiščekivanijih događaja u svijetu mode.
Suvremeni crni dandizam već godinama oživljava crvene tepihe na prestižnim događajima poput Met Gale. Zamislite Billyja Portera u zlatnoj odori Sun God kreiranoj od strane The Blondsa za izložbu "Camp" 2019. godine, A$AP Rockyja s prekrivenim šarenim patchwork prekrivačem ERL-a preko njegovog svileno-tafta smokinga na "In America: A Lexicon of Fashion" 2021. godine, ili Lil Nas X-a prekrivenog kristalima u dizajnu Luar na "Sleeping Beauties" prošle godine.
U svijetu mode gdje se susreću elegancija i ekscentričnost, BiteMyStyle pod vodstvom talentiranog dizajnera Zorana Aragovića predstavlja novu kolekciju "Glitz." Ova kolekcija, premijerno predstavljena na modnoj sceni, donosi eklektične kombinacije boja, printeva i tekstura, naglašavajući blještave tkanine i šljokice kao središnje elemente. Zoran majstorski kombinira klasične tonove s vibrantnim nijansama, stvarajući komade koji osvajaju srca ljubitelja mode. U ovoj kolekciji, svaka žena može pronaći svoj stil, uživajući u raznolikosti i slobodi izražavanja.
Modni brend Charm&S, pod kreativnim vodstvom Maje Živković i Sandija Babića, predstavio je kolekciju "Fearless" koja slavi snažnu, profinjenu i neustrašivu ženu. Kroz razigrane krojeve, sofisticirane materijale i bezvremenski dizajn, ova kolekcija donosi odjevne komade koji prkose prolaznim trendovima, ističući ženstvenost i eleganciju u svakom detalju.
Na ovogodišnjoj Moderni, dizajnerica Natalija Smogor predstavila je kolekciju "Blacky", koja slavi profinjenost, ženstvenost i zavodljivost moderne žene.
Iako trenutno uživamo u jeseni i iščekujemo nadolazeće blagdane, već sada se mnogi s nestrpljenjem raduju svibnju iduće godine. Točnije, riječ je o prvom ponedjeljku u svibnju, koji je tradicionalno rezerviran za Met Galu, jedan od najiščekivanijih događaja u svijetu mode.
Suvremeni crni dandizam već godinama oživljava crvene tepihe na prestižnim događajima poput Met Gale. Zamislite Billyja Portera u zlatnoj odori Sun God kreiranoj od strane The Blondsa za izložbu "Camp" 2019. godine, A$AP Rockyja s prekrivenim šarenim patchwork prekrivačem ERL-a preko njegovog svileno-tafta smokinga na "In America: A Lexicon of Fashion" 2021. godine, ili Lil Nas X-a prekrivenog kristalima u dizajnu Luar na "Sleeping Beauties" prošle godine.
Dorica 505 dugo je nosila crveni bob, koji je bio omiljeni među domaćim influencericama prošle godine, a sad je zaključila da je stiglo vrijeme za promjenu.