Budimpešta u bojama jeseni! Nova modna priča vodi nas kroz modni labirint elegancije i samopouzdanja
Ove jeseni Mona nas poziva na modno putovanje koje vodi kroz srcem Evrope protkanu Budimpeštu – grad čija gotička arhitektura i tajanstvene ulice postaju savršena kulisa za novu kolekciju. Svaki korak kroz njene šarmantne trgove otkriva harmoniju između krojeva, boja i silueta, pozivajući nas da istražimo jesen na svoj način: hrabro, ženstveno i s dozom neočekivane igre.
Srce kolekcije čine krojevi koji pomeraju granice – oštriji, samouvereniji i elegantniji nego ikada. Odeća, torbe i cipele ne prate samo trendove, već ih sublimiraju u vanvremenski dizajn, postajući komadi u koje ćemo se zaljubiti i koji će pratiti naše dnevne rituale iznova i iznova. Boje ove jeseni igraju se kontrastima: nežne pastelnije nijanse susreću se s dubokim tonovima zemlje i noći, stvarajući modnu paletu u kojoj svaka od nas može pronaći svoj glas.
Kožna galanterija ostaje Mona zaštitni znak. Od buntovnih bajker jakni preko retro oversize silueta do modela inspirisanih pilotskim jaknama – ove sezone kombiniramo ih s romantičnim haljinama, stvarajući savršen balans između snage i nežnosti. Svaka jakna, bilo crna ili braon, nosi u sebi obećanje trajnosti i sofisticiranosti, komad kojem se uvek vraćamo.
Retro glamur osamdesetih vraća se kroz korporativni stil s modnim pomakom: pencil suknje, košulje s naglašenim detaljima, torbe geometrijskih oblika i salonke stvaraju moćan, ali sofisticiran izgled. Monohromatski autfiti i elegantna odela postaju nesputani glas autoriteta – dovoljno je da ih nosimo i svet će primetiti našu prisutnost.
Ali jesen u Moninom svetu nije samo moć; ona je i senzualna ženstvenost. Elegantni kostimi, romantične bluze u pastelnim tonovima i midi haljine sa strukturiranim korsetima oživljavaju nežnost prošlih vremena, sada prilagođenu brzom tempu savremenog života. Slojevitost, razigrane proporcije i kontrasti tonova čine svaki autfit pričom samom za sebe.
I na kraju, hrabrost se ogleda u detaljima XXL formata. Shopper torbe koje upijaju sve što nam treba od jutra do mraka i čizme koje izdužuju figuru i osvajaju pažnju – Mona ove jeseni balansira između praktičnosti i glamura. Svaki komad kolekcije, bilo da je jakna, haljina ili aksesoar, postaje saveznik u igri stila, pozivajući nas da zakoračimo u sezonu sa samopouzdanjem i neodoljivom elegancijom.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.