Budimpešta u bojama jeseni! Nova modna priča vodi nas kroz modni labirint elegancije i samopouzdanja
Ove jeseni Mona nas poziva na modno putovanje koje vodi kroz srcem Evrope protkanu Budimpeštu – grad čija gotička arhitektura i tajanstvene ulice postaju savršena kulisa za novu kolekciju. Svaki korak kroz njene šarmantne trgove otkriva harmoniju između krojeva, boja i silueta, pozivajući nas da istražimo jesen na svoj način: hrabro, ženstveno i s dozom neočekivane igre.
Srce kolekcije čine krojevi koji pomeraju granice – oštriji, samouvereniji i elegantniji nego ikada. Odeća, torbe i cipele ne prate samo trendove, već ih sublimiraju u vanvremenski dizajn, postajući komadi u koje ćemo se zaljubiti i koji će pratiti naše dnevne rituale iznova i iznova. Boje ove jeseni igraju se kontrastima: nežne pastelnije nijanse susreću se s dubokim tonovima zemlje i noći, stvarajući modnu paletu u kojoj svaka od nas može pronaći svoj glas.
Kožna galanterija ostaje Mona zaštitni znak. Od buntovnih bajker jakni preko retro oversize silueta do modela inspirisanih pilotskim jaknama – ove sezone kombiniramo ih s romantičnim haljinama, stvarajući savršen balans između snage i nežnosti. Svaka jakna, bilo crna ili braon, nosi u sebi obećanje trajnosti i sofisticiranosti, komad kojem se uvek vraćamo.
Retro glamur osamdesetih vraća se kroz korporativni stil s modnim pomakom: pencil suknje, košulje s naglašenim detaljima, torbe geometrijskih oblika i salonke stvaraju moćan, ali sofisticiran izgled. Monohromatski autfiti i elegantna odela postaju nesputani glas autoriteta – dovoljno je da ih nosimo i svet će primetiti našu prisutnost.
Ali jesen u Moninom svetu nije samo moć; ona je i senzualna ženstvenost. Elegantni kostimi, romantične bluze u pastelnim tonovima i midi haljine sa strukturiranim korsetima oživljavaju nežnost prošlih vremena, sada prilagođenu brzom tempu savremenog života. Slojevitost, razigrane proporcije i kontrasti tonova čine svaki autfit pričom samom za sebe.
I na kraju, hrabrost se ogleda u detaljima XXL formata. Shopper torbe koje upijaju sve što nam treba od jutra do mraka i čizme koje izdužuju figuru i osvajaju pažnju – Mona ove jeseni balansira između praktičnosti i glamura. Svaki komad kolekcije, bilo da je jakna, haljina ili aksesoar, postaje saveznik u igri stila, pozivajući nas da zakoračimo u sezonu sa samopouzdanjem i neodoljivom elegancijom.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.