Vrijeme je kao stvoreno za slojevito odijevanje. I makar se neki tome protivili, oni istinski zaljubljenici u jesen, zasigurno uživaju u biranju novih odjevnih kombinacija. Upravo zato, poznati hrvatski brend DeLight donosi malo drugačiju jesen – obojanu najljepšim bojama i satkanu od najfinijih tkanina. Jesen ne mora biti tmurna i tamna, već itekako može prštati šarenilom i biti lijepa. Dokaz tome su nova DeLight odijela i sakoi koji se svojim upečatljivim izgledom, potpuno izdvajaju od očekivanog i pomalo dosadnog pa čak i depresivnog rujna.
Nije tajna da je brend DeLight već godinama sinonim za kvalitetu, savršene krojeve, te vrhunske i vanserijske tkanine; što sve zajedno čini jedan od najboljih odjevnih komada na tržištu. Poslovna elegancija, klasika s blagim pomakom ka modernom i jednostavnost, epiteti su kojima se brend s ponosom diči. Upravo ti epiteti nikada ne izlaze iz mode.
Sve što dolazi iz DeLight radionice, pomno je birano, svaki šav zna gdje mu je mjesto a svaka linija savršeno ravna i paralelna sa susjednom. Upravo je i ova kolekcija za jesen, na kojoj se vrijedno i predano radilo, savršen spoj, svega navedenoga, koji će oduševiti svaku klijenticu koja svoje povjerenje pokloni ovom hrvatskom brendu.
Šareni sakoi izrađeni su od vrhunskih prirodnih vunenih tkanina. Bordo i plava su definitivno boje koje će obilježiti ovu sezonu i na koje su svi svjetski brendovi ove jeseni stavili naglasak. Odijela od vunenih tkanja, svilene košulje, haljine od viskoze pa čak i traperice od pamuka i kašmira, sve to možete pronaći u novoj jesenskoj kolekciji. Uzorci koji se nalaze na komadima istkani su majstorskim tkanjem i ne samo da donose dubinu i karakter, već garantiraju dugotrajnu nosivost i jedinstvenost svakog komada.
Za razliku od brendova koji nude brze promjene i kratkotrajne komade, DeLight je uvijek usredotočen na dugoročne vrijednosti. Svaki komad je pažljivo izrađen s ciljem da izdrži zub vremena, kako u kvaliteti materijala i izradi tako i u pogledu stila i dizajna. Brend svojim klijenticama stoji na raspolaganju pri održavanju kupljenih komada u vidu korekcija, a s ciljem da svaki komad traje što duže. Jedna od stavki ponude je i šivanje po mjeri, što je danas rijetkost kod modnih brendova.
„Htio sam jesen prikazati u bojama i hrabrim uzorcima, dodati joj neki veseliji prizvuk. Navikli smo da je jesen pomalo tmurna i dosadnjikava. Smatram da to zaista ne treba tako biti. Vjerujem da će to moje klijentice prepoznati jer već sada dobivam pozitivne reakcije radi kojih na kraju dana, sve ovo i radim. Odijelo mora pristajati savršeno i uvijek ću težiti tome – da svaka žena koja uđe u moj dućan, izađe kao najbolja verzija sebe same. Puna samopouzdanja, kako i zaslužuje.“ – dodaje Ivan Friščić, dizajner, dugogodišnji stilist i vlasnik brenda.
Ova jesenska kampanja, snimljena je Amadria Park Hotel Capital-u, a za fotografije i postprodukciju zaslužan je Danko Šimunović. U ulozi zaštitnog lica, savršeno se snašla Nikolina Bakula dok iza njezine frizure i šminke stoje Zvonimir Andrić Jurišić za Glamour Studio i Maša Mihaljčić. Styling potpisuje Slađana Divjak, a produkciju snimanja Marina Drljo Perša.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
U modnom svijetu gdje raskoš često nadglasava suptilnost, CHANEL je ove sezone odabrao šapat prirode umjesto njezina urlika. Nova Haute Couture kolekcija za jesen/zimu 2025/26 donosi sofisticiran i profinjen povratak izvorištu—u doslovnom i simboličkom smislu.
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
Hollywoodska diva Nicole Kidman ovih dana uživa na hrvatskoj obali, a pritom šalje snažnu poruku autentičnosti i ljubavi prema sebi. U društvu sestre Antonije i nećakinje Lucije Hawley, 57-godišnja glumica provodi odmor u Dalmaciji – ali nije samo kristalno more ono što je oduševilo njezine obožavatelje, već i činjenica da je odlučila prigrliti svoju prirodnu ljepotu.
Ako vam je ljeto već bilo vruće, pripremite se – Joško Gvardiol upravo je podigao temperaturu na novu razinu. U savršeno isklesanom izdanju, naš nogometni Adonis pojavio se u oskudnim kupaćim gaćicama i ostavio nas bez daha. Doslovno.
Trideset godina od jednog od najmračnijih trenutaka europske povijesti, Srebrenica i dalje snažno odzvanja u svijesti svijeta. Ove godine, ta tišina boli i sjećanja dobila je plemeniti glas – onaj Vojvotkinje od Edinburgha, koja je, u ime kralja Charlesa III., posjetila Bosnu i Hercegovinu i sudjelovala na komemoraciji u Potočarima.