Slavsocks, brend koji već četvrtu godinu zaredom obuva regiju u stilu, i ove je godine ostao vjeran svom zaštitnom vibeu – BMK. Ova jednostavna, a univerzalna mantra ravnodušnosti, duhovitosti i slobode pruža savršenu platformu za izražavanje svih nijansi balkanskog duha. Bez obzira jeste li ljuti, nostalgični ili jednostavno neopterećeni, BMK omogućuje da budete ono što jeste – bez izgovora i objašnjenja.
Inspiriran retro-razdobljem ranih 2000-ih, Slavsocks u svojoj najnovijoj kampanji BMK EKSTRA priziva eru mobilnih telefona i video spotova koji su definirali generaciju. Odvažnost i humor, utjelovljeni u epizodi “It Hits the Fan” iz South Parka, prožimaju ovu kampanju koja poziva na redefiniranje standarda, baš kao što je to učinila necenzurirana upotreba riječi „shit“ u televizijskom kontekstu.
Slavsocks veliki su hit među mlađom publikom
BMK je više od slogana; to je kulturni fenomen koji povezuje Slavene i šire. Slavsocks, s osloncem na retro-nostalgiju i suvremeni duh, balansira između osobnog i kolektivnog identiteta, nudeći obuću koja simbolizira slobodu izražavanja i povezanost s regionalnim korijenima.
Glazbena podloga kampanje, BMK EKSTRA banger, savršeno zaokružuje priču. Dostupna na Spotifyju, iTunesu i YouTubeu, podsjeća nas da je BMK više od stava – to je način života, posebno na Balkanu, gdje se pravila mijenjaju, ali vibe ostaje isti.
Ako postoji modni dodatak koji ne izlazi iz mode, koji podiže svaku kombinaciju i istovremeno govori o ukusu, samopouzdanju i stilu – to je dobra torba. A kada torba dolazi iz radionice MONE, omiljene regionalne modne kuće s tradicijom u kvaliteti i estetici, znamo da nas očekuje nešto posebno.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
U modnom svijetu gdje raskoš često nadglasava suptilnost, CHANEL je ove sezone odabrao šapat prirode umjesto njezina urlika. Nova Haute Couture kolekcija za jesen/zimu 2025/26 donosi sofisticiran i profinjen povratak izvorištu—u doslovnom i simboličkom smislu.
Iako je globalna zvijezda, Brad Pitt nije zadovoljan svojom izvedbom u filmovima 'Upoznajte Joea Blacka' i 'Rijeka sjećanja'. Danas bi ih odigrao drukčije.
Kad ljeto dostigne svoj zenit, a sunce poljubi vinograde zlatnim sjajem, pojavljuju se trenuci koji izgledaju kao da su izvađeni iz editorijala – a upravo takav trenutak nedavno je stvorila Nika Turković. Na vinskoj terasi okruženoj netaknutom prirodom, s pogledom na savršeno poredane redove vinove loze i moćni obris planine u pozadini, mlada glazbenica zasjala je u modnom izdanju koje se ne zaboravlja.
Iako je ljeto mnogima sinonim za lanene košulje, espadrile i široke kratke hlače, ponekad protokol jednostavno ne poznaje prognozu. Svečane prigode, luksuzne večere i gala događanja ne čekaju jesen, a za muškarce koji drže do stila – odijelo nije opcija, već obaveza. No, tko kaže da sofisticiranost i elegancija moraju trpjeti zbog vrućina?