Nova modna priča Ane Marie Ricov idealna je za mladenke koje žele drukčije vjenčanje
Ideja o vjenčanju na plaži ili barem opuštenoj proslavi uz obalu, privlačna je mnogim zaljubljenim parovima. Vođena upravo takvom vizijom modernog pristupa vjenčanjima na atipičnim lokacijama, uz more ili negdje u prirodi, Ana Maria Ricov je dizajnirala „Amore“ kolekciju ležernih vjenčanih outfita koja obuhvaća atipične vjenčanice i razne atraktivne kombinacije za sve uzvanice.
Estetika ovakvih vjenčanja podložna je mnogim suvremenim interpretacijama koje sugeriraju pretapanje elegantnog i egzotičnog do minimalističkog i ležernog koncepta, a upravo to su i epiteti svake AMR kolekcije. Na plaži je sve opušteno i moguće, a poletna vibra bosonoge mladenke s eteričnom haljinom postaje novi luksuz. Ima li boljeg načina da proslavite svoju ljubav?
Ana Maria Ricov svakom novom kolekcijom garantira modele koji su prije svega funkcionalni i vizualno atraktivni pa u tom duhu i nova kolekcija vjenčanica za plažu osvaja osjećajem nesputanosti i slobode uz puno modernog stila i suptilne elegancije. Nadahnute divljom prirodom mora, ove vjenčanice za plažu su praktične, prozračne i lagane kao zrak te se stapaju s ljepotom obale. Momenti otvorenih leđa miješaju se s atipičnim volanima, stvarajući jednostavne ali razigrane vjenčane kombinacije dostojne obreda uz more.
Ana Maria Ricov osvojila je sve simpatije kolekcijom Amore
Osim haljina, kolekcija „Amore“ nudi i vjenčane kombinacije s hlačama. Odijelo s odvažnim prorezima ili hlače s volanima u kombinaciji s razigranim kratkim topom mogu vaš vjenčani modni look učiniti vizualno atraktivnim i autentičnim, gdje je sloboda pokreta zagarantirana.
Lajtmotiv kolekcije su volani koji imitiraju valove mora te asimetrija i atipični prorezi koji nas podsjećaju na divlju nepredvidivost prirode. Suptilni kontrastni akcenti u vidu tankih crnih obruba na svijetlim tonovima pružaju smion naglasak na razigrane krojeve. Modeli su izrađeni od prirodnih tkanina nježnog kolorita s akcentom na vibrantnu zelenu boju. Kolekcija nudi i nježnu pješčanu nijansu decentno protkanu sa zlatnim nitima koja odvažno može zamijeniti bijelu boju kao vječnog klasika kod odabira vjenčanih boja. Lan, pamučni bukle i viskozni žoržet te crna mreža s gusto otisnutim cvjetnim uzorkom protežu se kroz sve modele u kolekciji.
Čarobno šetalište Lungomare te romantična Villa Santa Maria u Lovranu kao savršene kulise oživjele su ovu zanosnu priču najnovije „Amore“kolekcije. Fotografije je snimila Doris Fatur, a u ulozi modela našla se je poznata fotografkinja eteričnog izgleda Senja Vild. Šminku i kosu potpisuje Bojan Jončić.
Kolekcija Amore dostupna je i online!
Modeli su dostupni u AMR showroomu u dvorištu Vodnikove 8 u Zagrebu gdje ih možete isprobati i kupiti, te na AMR webshopu (shop.anamariaricov.com).
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.