Zebra efekt na crvenom tepihu: Anamaria Raič ukrala show u sakou koji se ne zaboravlja!
Na proslavi jubilarnog 200. broja najčitanijeg ženskog lifestyle mjesečnika u Hrvatskoj, časopisa Ljepota&Zdravlje, zagrebačka La Grma bila je prepuna lica s domaće javne scene, no pažnju publike i fotografa gotovo u trenu privukla je poznata influencerica Anamaria Raič, koja je hrabro zakoračila na crveni tepih u outfitu koji se s pravom može opisati kao modna izjava večeri.
Umjesto klasične večernje toalete ili očekivane koktel haljine, Anamaria je odabrala oversized sako u zebra uzorku, komad koji je sam po sebi nosio dovoljnu dozu teatralnosti da cijeli prostor ispuni energijom i samopouzdanjem. Crno-bijele pruge, nepravilno razlivenog ritma, djelovale su poput umjetničkog poteza kistom preko platna, stvarajući dojam da je pred kamerama prošetala hodajuće remek-djelo suvremenog dizajna.
Kako bi ovaj upečatljiv komad došao do punog izražaja, influencerica je vješto zadržala ostatak stylinga u minimalističkom tonu. Uske crne hlače s otvorom kod gležnja dodatno su naglasile dužinu njezinih nogu, dok su prozirne salonke s crnim špicem unijele dozu senzualne elegancije i suptilnog glamura. Crna torbica nošena preko ramena diskretno je nadopunila look, ostavljajući zebru da ostane apsolutna kraljica večeri.
Cijela kombinacija bila je upotpunjena beauty lookom koji odiše jednostavnošću i sofisticiranošću – kosa zaglađena u nisku punđu s razdjeljkom po sredini savršeno je zaokružila estetiku modernog minimalizma, dok je make-up bio decentan i svjež, s fokusom na besprijekoran ten i neutralne nijanse na usnama.
U moru svečanih toaleta i klasičnih modnih izbora, Anamaria Raič odigrala je na kartu hrabrosti i autentičnosti, pokazavši kako jedan moćan komad s uzorkom može cijeli outfit pretvoriti u modni događaj za sebe.
Na proslavi su se posebno istaknuli brojni sponzori i partneri koji su dali svoj doprinos večeri. Glavni partner bio je NIVEA, koja je predstavila svoj novi Cellular Epigenetics serum, dok je Mg Mivela bila službena voda eventa. Gosti su imali priliku uživati u proizvodima brendova Eveline kozmetika, Dr. Vivian Estetics, te razgledati BIC brijače.
Uz to, za osvježenje su se pobrinuli OPG Rossi sa sokovima i Saint Hills vinarija s vinom. Goody bagovi sadržavali su proizvode s potpisom brendova: NIVEA, Mg Mivela, L’Adria, Tosama, Pierre Cardin, Evan kozmetika, Beauty Garden, Chilly, Borotalco, Spar, Somersby, 1664 Blanc, Frosch, Jysk, Rottensclager i Poli Fit&Slim.
Modna dizajnerica pokazala je zašto je jedna od najbolje odjevenih Hrvatica – maslinasti tonovi, teddy kaput i statement detalji stvorili su styling o kojem svi pričaju.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
Božićna HELLO! večera, održana u zagrebačkom restoranu Mime’s, i ove je godine okupila niz inspirativnih žena čiji stil i prisutnost stvaraju posebnu adventsku atmosferu. Među njima se istaknula i Nikolina Miletić Minovska, koja je svojim profinjenim modnim izričajem unijela dodatnu dozu glamura u jednu od najljepših predblagdanskih večeri u gradu.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.