Nema žene koja se nije okrenula za Vanninim cipelama na moru

Hrvatska pjevačica Vanna poznata je kao obožavateljica dizajnerskih štikli, a plave Valentino cipele u kojima je prošetala sigurno su privukle brojne poglede.

10 lipnja 2024

Vanna cipele Valentino hello magazine croatia hrvatska Valentino cipele INSTAGRAM: @VANNA_MUSIC
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Svaka žena ima jedan detalj koji smatra svojim zaštitnim znakom i okosnicom svog prepoznatljivog modnog stila. U slučaju pjevačice Vanne, to su zanimljive cipele s potpeticama. Hrvatska pjevačica Vanna poznata je kao obožavateljica dizajnerskih štikli, a plave Valentino cipele u kojima je prošetala na moru sigurno su privukle brojne poglede. Ovih dana hrvatska pjevačka zvijezda voli nositi optimističnu plavu boju pa ne čudi što je odabrala svjetlu nijansu za šetnju uz predivno jadransko plavetnilo.

Vanna cipele Valentino hello magazine croatia hrvatska Valentino cipele

Valentino cipele u prepoznatljivom modelu odlično pristaju uz plisiranu haljinu

U pravom morskom izdanju, Vanna je najavila svoje pojavljivanje na Melodijama Jadrana i festivalu San Sustipanske noći, uz zadovoljni osmjeh na licu.

PROČITAJTE: Što Beyonce, Ariana Grande i Vanna imaju zajedničko? Ove cipele s potpeticom od 16 centimetara

Plisiranu haljinu s volanima potpisuje modni brend Ulla Johnson, a Valentino cipele u modelu Napa stižu u boji koju ta modna kuća opisuje kao “vodeno nebo”.

Vanna cipele Valentino hello magazine croatia hrvatska Valentino cipele

Vanna se za HELLO! Croatia raspričala o svojoj ljubavi prema cipelama

“Često isprobavam cipele, stalno ih tražim, jednostavno su mi bitne za posao. Ponekad tako isprobavajući ih, konstatiram da mi nisu najudobnije i onda mi prodavač ili prodavačica kažu  ‘Pa tih nekoliko minuta koliko pjevate u njima možete izdržati’. E, upravo suprotno – moraju mi biti i bar donekle udobne jer ako nisu, pokvare mi i dojam i zadovoljstvo i interpretaciju i raspoloženje”, rekla nam je Vanna

Vanna cipele Valentino hello magazine croatia hrvatska Valentino cipele

“Klasičan sam broj 38, imam najobičnije moguće stopalo i stanem u svakakav oblik cipele i baš zato ne želim kupovati one samo atraktivne cipele, nego se želim u njima osjećati dobro i sa samopouzdanjem.”


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025