Traper kao znak moći: Zašto je kombinezon Jelene Veljače savršen spoj uredničkog autoriteta i suvremene mode
Na crvenom tepihu često se očekuje spektakl, ali prava snaga stila ponekad leži u suzdržanoj, precizno izbalansiranoj estetici. Upravo takav dojam ostavila je glavna urednica ELLE magazina Jelena Veljača pojavivši se u tamnoplavom traper kombinezonu brenda Seventy Venezia koji redefinira pojam poslovne elegancije.
Kroj ovog kombinezona odaje hommage radničkom utilitarizmu, ali ga visokokvalitetni traper, savršeno strukturirani džepovi i naglašena ramena transformiraju u statement-komad za urbanu uredničku figuru. Silueta je čista i geometrijska, bez nepotrebnih ukrasa, s fokusom na kvalitetu materijala i preciznost izrade. Rezultira time da kombinezon izgleda poput odijela koje prkosi klasičnim pravilima poslovnog dress codea, a ipak ih – u svojoj suštini – poštuje.
Ključna kontrapunktna nota su vrtoglavo visoke crne salonke, s oštrim, gotovo arhitektonskim vrhom. One unose dramatičan moment u inače discipliniran outfit, produžuju figuru i vizualno naglašavaju samopouzdanje nositeljice.
Kosom u mekanim, širokim valovima Jelena Veljača dodatno ublažava strogoću trapera, a sofisticiran make up – diskretno konturiran ten, neutralne nijanse na očima i usnama – naglašava prirodnu ljepotu bez agresivnog kolorita. Ova kombinacija frizure i make upa djeluje promišljeno, elegantno i u skladu s uredničkom osobnošću koju gradi kroz javne nastupe.
Rezultat? Look koji spaja funkcionalnost i estetiku, poslovnu ozbiljnost i modnu slobodu. Traper kombinezon Jelene Veljače nije samo odjevni komad nego manifest uredničke moći i osobnog stila. A sve to uoči predstavljanja novog broja ELLE magazina, na čijem je događanju ovaj outfit zablistao u punom sjaju.
Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
Na nedavnoj održanoj reviji brenda Lokomotiva, domaća dizajnerica Marija Kulušić, poznata po svom promišljenom i eksperimentalnom pristupu modi, pojavila se u outfitu koji odiše autentičnošću, toplinom i elegantnim minimalizmom. Središnji element njezinog izdanja bio je kaput vlastitog dizajna, koji savršeno ilustrira njezin prepoznatljiv senzibilitet za teksture i formu.
U svijetu osobne njege, gdje se od muškaraca često očekuje besprijekorna urednost i pažnja prema detaljima, intimna higijena postaje ključna komponenta svakodnevne rutine. Među svim aspektima njege tijela, brijanje testisa izdvaja se kao izazovno područje koje zahtijeva posebnu pažnju, preciznost i odgovarajuće proizvode. Bez obzira na to je li brijanje motivirano estetskim razlozima, higijenskim potrebama ili željom za udobnošću, važno je pristupiti ovom zadatku s oprezom kako bi se izbjegle iritacije, crvenilo i nelagoda.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Svečanom dodjelom nagrada i premijernom projekcijom najnovijeg filma Jima Jarmuscha Otac majka sestra brat u subotu navečer je u prepunoj dvorani CineStara Branimir službeno zatvoren 23. Zagreb Film Festival. Zatvaranje je proteklo u svečanoj, emotivnoj i vrlo živopisnoj atmosferi koju su svojim prisustvom dodatno obogatili brojni domaći i međunarodni gosti iz filmskog svijeta. Među njima su se istaknuli montažer Yorgos Mavropsaridis, brazilski scenarist Tibério Azul i francuski redatelj Léo Favier, a uz njih su bili i direktor festivala Boris T. Matić, izvršna direktorica Lana Matić te programska direktorica Selma Mehadžić.
U samom srcu Zagreba, u intimnoj atmosferi Atelieru LM, ovog je vikenda otvorena izložba „Portreti i šire“ koja donosi jedinstven presjek tri desetljeća domaće kulturne i društvene scene, a publiku istodobno poziva da zastane pred više od 400 portreta koji oblikuju naše zajedničko pamćenje. Izložba je osmišljena kao pažljivo komponirana vizualna pripovijest koja istodobno otkriva lica, ali i trenutke u kojima se fotografija pretvara u osobni susret, dok svaki kadar donosi onu tihu, ali snažnu poruku koja se rađa u odnosu fotografa i portretiranog.