Tončica Čeljuska oduševila moćnim cvjetnim odijelom, ali jedan detalj izazvao je rasprave
Na proslavi pet godina brenda Zorina Mast, Tončica Čeljuska ponovno je dokazala zašto je sinonim za eleganciju i profinjen stil na domaćoj sceni. Odabrala je bijelo odijelo s velikim cvjetnim motivima u žutoj, zelenoj i ružičastoj paleti – outfit koji kombinira poslovnu ozbiljnost s umjetničkom estetikom. Sako i hlače s cvjetnim printom nije lako nositi sa stavom, no Tončica je još jednom pokazala kako odvažni modni komadi mogu izgledati sofisticirano kada ih nosi žena koja poznaje svoj stil.
Bijela podloga naglasila je svježinu i čistoću looka, dok su cvjetni detalji dodali dinamiku i proljetnu energiju. Cijela kombinacija odisala je luksuzom i individualnošću – upravo onim osobinama koje Tončicu čine prepoznatljivom u javnom životu. Diskretni bijeli top savršeno je ublažio dojam, ostavljajući fokus na raskošnom uzorku odijela.
Jedini detalj koji je izazvao različite komentare bila je torbica – smeđi monogramirani Louis Vuitton model. Premda je riječ o bezvremenskom dizajnu, u ovoj kombinaciji došao je do izražaja kao neskladna točka. Prepoznatljiv LV print je odvukao pažnju s oslikanog odijela i narušio harmoničnu estetiku looka. Klasična jednobojna clutch torbica u neutralnoj nijansi ovdje bi dodatno istaknula elegantnu i moćnu poruku cijelog outfita.
Ipak, Tončica Čeljuska ponovno je dokazala da je modna igra njezin teren – sofisticirana, promišljena i uvijek spremna na statement komad koji se pamti.
Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
Na nedavnoj održanoj reviji brenda Lokomotiva, domaća dizajnerica Marija Kulušić, poznata po svom promišljenom i eksperimentalnom pristupu modi, pojavila se u outfitu koji odiše autentičnošću, toplinom i elegantnim minimalizmom. Središnji element njezinog izdanja bio je kaput vlastitog dizajna, koji savršeno ilustrira njezin prepoznatljiv senzibilitet za teksture i formu.
U svijetu osobne njege, gdje se od muškaraca često očekuje besprijekorna urednost i pažnja prema detaljima, intimna higijena postaje ključna komponenta svakodnevne rutine. Među svim aspektima njege tijela, brijanje testisa izdvaja se kao izazovno područje koje zahtijeva posebnu pažnju, preciznost i odgovarajuće proizvode. Bez obzira na to je li brijanje motivirano estetskim razlozima, higijenskim potrebama ili željom za udobnošću, važno je pristupiti ovom zadatku s oprezom kako bi se izbjegle iritacije, crvenilo i nelagoda.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Svečanom dodjelom nagrada i premijernom projekcijom najnovijeg filma Jima Jarmuscha Otac majka sestra brat u subotu navečer je u prepunoj dvorani CineStara Branimir službeno zatvoren 23. Zagreb Film Festival. Zatvaranje je proteklo u svečanoj, emotivnoj i vrlo živopisnoj atmosferi koju su svojim prisustvom dodatno obogatili brojni domaći i međunarodni gosti iz filmskog svijeta. Među njima su se istaknuli montažer Yorgos Mavropsaridis, brazilski scenarist Tibério Azul i francuski redatelj Léo Favier, a uz njih su bili i direktor festivala Boris T. Matić, izvršna direktorica Lana Matić te programska direktorica Selma Mehadžić.
U samom srcu Zagreba, u intimnoj atmosferi Atelieru LM, ovog je vikenda otvorena izložba „Portreti i šire“ koja donosi jedinstven presjek tri desetljeća domaće kulturne i društvene scene, a publiku istodobno poziva da zastane pred više od 400 portreta koji oblikuju naše zajedničko pamćenje. Izložba je osmišljena kao pažljivo komponirana vizualna pripovijest koja istodobno otkriva lica, ali i trenutke u kojima se fotografija pretvara u osobni susret, dok svaki kadar donosi onu tihu, ali snažnu poruku koja se rađa u odnosu fotografa i portretiranog.