Ljubavna afera: Severini odlično stoji umjetna bunda no još su atraktivnije seksi cipele zavodljiva naziva

Kako podići temperaturu svojim outfitom? Severina ima odličnu ideju.

15 siječnja 2024

Severina bunda cipele Aquazzura hello magazine croatia Severinine cipele INSTAGRAM: @SEVERINA
HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Postoji li obožavateljica štikli koja nije čula za modni brend Aquazzura. Blake Lively, Mandy Moore, Beyonce, Nicole Kidman, Eva Longoria i princeza Catherine samo su neke od slavnih ljubiteljica cipela s potpisom te talijanske kuće poznate po izuzetno ženstvenim i zavodljivim cipelama s vrtoglavo visokim potpeticama. Najveća regionalna zvijezda Severina također je fan brenda za kojim već godinama luduju obožavateljice glamuroznog stila diljem svijeta, a fantastičan crveni model zabavnog naziva predstavila je na svojim novim fotografijama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Severina (@severina)

Severinine cipele u fokusu su atraktivnih novih fotografija

Lijepa pjevačica na svojim je društvenim mrežama objavila niz fotografija na kojima pozira u luksuznoj smeđoj bundi, a koje je snimila Matea Smolčić Senčar.

Severina bunda cipele Aquazzura hello magazine croatia Severinine cipele

“Zima zima, e pa šta je. Ako je zima nije lav”, napisala je Severina uz fotografije te dodala da je riječ o bundi od umjetnog krzna.

Uz smeđu bundu, zvijezda hitova “Brad Pitt” i “Tarapana” nosi fine tanke najlonke, a u oči upadaju Severinine cipele, idealne za nadolazeći Dan zaljubljenih.

Severina bunda cipele Aquazzura hello magazine croatia Severinine cipele

Severinine cipele nose potpis Aquazzura

Crvene lakirane cipele s potpeticom od 10.5 centimetara nose naziv Love Affair, a dolaze u žarko crvenoj boji pod nazivom Lipstick.

Severina bunda cipele Aquazzura hello magazine croatia Severinine cipele

Severinine cipele u crvenoj boji itekako su popularne, no mogu se kupiti i u crnoj, bijeloj, zlatnoj, ružičastoj i bež boji, u lakiranoj ili satenskoj izvedbi.


druge vijesti

ziaja balzam

Brkovi s misijom: Kako jedan balzam pretvara Movember u pokret samosvijesti

Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se, prečesto, šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.

Njega kože

13 studenoga 2025

muškarac tuširanje

Muškarci, vrijeme je da redefiniramo snagu: Zašto Movember počinje pod tušem?

Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.

Njega kože

13 studenoga 2025